Hotel Holiday Inn Express The Hague Parliament

Hotel Holiday Inn Express The Hague Parliament
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express The Hague Parliament voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Holiday Inn Express The Hague Parliament in het Nederlands

Nooit meer.

Erwin Kusters,
8-3-2019

Normaal kijk ik altijd op Zoover naar de reviews. Dit keer niet gedaan. Als ik dat wel had gedaan dan had ik dit hotel niet geboekt. Allereerst de positieve zaken: een redelijk mooi hotel midden in het centrum van het centrum dicht bij de belangrijkste bezienswaardigheden. De kamers zijn netjes en het ontbijt is redelijk. De 2 persoonsbedden zijn aan de kleine kant.

Maar het allerbelangrijkste waarom je dit hotel niet moet boeken: het hotel ligt naast een nachtcafé. Dit café is op donderdag nacht tot 4 uur open en op vrijdag zelfs tot 5 uur. Door de keiharde muziek doe je geen oog dicht. Denk je om 4 uur dat je toch nog even kunt slapen dan heb je pech. De bevoorrading van de hotels etc. komt dan op gang. Opnieuw herrie.

Als je toch dit hotel wilt boeken neem dan oordopjes mee.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Top locatie , betaalbaar maar niet echt relaxed

Vd Heiden,
31-12-2018

Op basis van reviews had ik hoge verwachtingen. De locatie vonden we geweldig. Op loopafstand van het Binnenhof, leuke pleintjes, winkels etc. Kamers waren netjes. Sanitair was schoon. Receptie was wel continu aanwezig maar afstandelijk. Op zaterdagnacht hoorden we geluiden van de kroeg alsof we in hetzelfde gebouw zaten en werden we regelmatig wakker van de EMS-en op straat die uit waren geweest. Op zondagavond was het gewoon rustig. De bedden en kussens waren hard. Het ontbijt was zo druk dat je in een lange rij moest wachten voor zowel ontbijt als voor de koffie. Beide dagen waren er geen messen en bekers voor de koffie. Je moest dan samen met anderen wachten tot ze weer schone bekers / messen hadden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Viel wat tegen.

Wilj,
27-6-2018

Had mij veel voorgesteld aan de hand van de reviews, maar viel tegen. Kamer was erg stoffig, en badkamer miste zeep etc, geen toiletborstel en haakje voor kleding. Kamer lag aan de straatkant en weinig geslapen van de herrie van dronken mensen in de nacht en in de ochtend heel vroeg de vuilniswagens met veel herrie. Tip : vraag met boeken om een rustige kamer ! De gangen roken muf, naar slaap. Het ontbijt was niet echt uitgebreid, maar wel lekker, alleen jammer dat de eieren koud zijn ! Voor de prijs die ik betaalt heb en drie sterren zou ik toch de volgende keer ergens anders heen gaan .

Gereisd met partner in juni 2018

Prima hotel met geweldige ligging

Yvonne,
20-6-2018

Eenvoudig maar prima hotel als goede uitvalsbasis naar centrum, bezienswaardigheden, musea, strand, duinen en bos. OV vlakbij. De kamer was netjes, schoon, niet heel groot, bed ook niet, maar het matras was lekker, echt niet te hard. Badkamer is oké met een heerlijke douche. Ik vind het goed dat je kunt aangeven of je wel of niet je kamer schoon wil laten maken (met het oog op het milieu). Dit is echt niet iedere dag nodig.
's Nachts zijn er wel geluiden van het uitgaansleven, maar het raam dicht en je hebt er geen last meer van (op de 4e verdieping achteraan dan). Ontbijt is prima, zeker niet karig en alles wordt regelmatig aangevuld en is vers. Op de dag van vertrek konden we onze spullen nog even in het hotel laten staan. Wij waren tevreden gasten.

Gereisd met partner in juni 2018

Een mini-stedentrip naar Den Haag is een enorme aanrader, maar een volgende keer nemen we een ander hotel. De kamers waren netjes, bedden prima en alles was goed schoongemaakt. Toch kijk ik er niet met plezier op terug. Onze kamer lag direct aan de straat ernaast, waar tot 's avonds laat activiteit is en al om half zes 's ochtends de bevoorrading van de cafés te horen is. Geen oog dichtgedaan, jammer. Ontbijt is karig, maar oké. Service en klantgerichtheid van het personeel was niet best. Ongeïnteresseerd (isallesnaarwens?nee?jahetisdrukhier) en slordig (sleutel niet geactiveerd).

Gereisd met partner in oktober 2017

Wat geweldig. Zo midden in het centrum. Het hotel is helemaal compleet. Het heeft geen 'ouderwetse' details. Maar is gewoon erg praktisch. Parkeergarage onder het hotel. Receptie waar altijd iemand aanwezig is. Je wordt goed en snel geholpen. Een keurige lobby, met fijne stoelen en banken. De kamers zijn ruim en zeer netjes. Met een hele fijne grote douche. Fijne grote bedden met twee goede kussens. Je loopt de deur uit en staat bijna voor het binnenhof. Je bent midden in het centrum voor een mooi stadswandeling of om heerlijk te shoppen. 's Avonds kun je goed eten aan het plein en rond 1 uur wordt dit the place to be om te stappen. Onze kamers waren rustig gelegen, dus hebben geen geluidsoverlast gehad van dit alles. Ontbijt gewoon goed, alles vers. Voldoende aanwezig. Ondanks het piek uur (rond 10 uur) genoeg tafels vrij. Al met al een dikke 10.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Komen nog eens terug.

Harry,
29-12-2017

Lekker stil ,aardige medewerkers o.a receptie personeel (ook s'nachts) en poetsvrouw . Mooi schoon. Ontbijt kan zeker wat beter dit was niet veel zeker op tweede kerstdag dat was ook de dag dat er een lompe brutale blonde vrouw het ontbijt deed verzorgen. Ze keek als een chagrijn ,moest ze lang duwde ze de mensen omver en praten echt niet ze trok haar kop niet open. Vele mensen klaagde er over . Gelukkig een dag later een spontane vrouw die het beter deed met eten bijvullen.. Opruimen.. En vriendelijkheid.

Gereisd met vrienden in december 2017

Mooi centraal gelegen

Jeannette,
28-12-2017

Het hotel ligt zeer dichtbij de bezienswaardigheden, musea en winkels van Den Haag. Goed continentaal ontbijt. Er zijn kamers zonder en met raam wat open kan. Het tweepersoonsbed was vrij klein.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel.. maar..

Fred,
22-10-2017

Hotel ligt op een unieke locatie op steenworp afstand van het Binnenhof en het Plein. Personeel is vriendelijk. Bed slechts 1.40 breed en matras erg hard. Van het ontbijt verwacht ik van een internationaal hotel ECHT meer. Geen warme gerechten of het had de toast moeten zijn. Gekookte eitjes koud en mogelijk de vorige avond al gekookt. Broodjes niet supervers. Vwb kwaliteit kan hier zeker winst op behaald worden.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

midden in het centrum

goed hotel in het centrum,
25-8-2017

goed hotel, grote kamer, ontbijtbuffet was prima

Gereisd met partner in juli 2017

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express The Hague Parliament in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express The Hague Parliament zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.