Hotel Hilton Den Haag

62 reviews over Hotel Hilton Den Haag in het Nederlands

Prima verblijf

Stefanie
22-7-2019

Prima verblijf. Vriendelijk personeel die behulpzaam is. Gemakkelijk parkeren onder het hotel. Hotel zit vlak bij winkelstraat.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In orde

Anke
28-11-2018

Wij gingen onlangs op weekend naar Den Haag en besloten in het Hilton te overnachten. De kamers waren ruim genoeg en de bedden waren proper, wat wij minder vonden was dat we even moesten wachten voor we naar onze kamer konden.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Mirjan
14-2-2018

Het is een heel mooi Hotel vriendelijk personeel. Kan geen min punt bedenken

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Fantastisch gehad!

Henry en Carolien
22-10-2017

Super vriendelijk personeel. Kamer van alle gemakken voorzien. Alleen het bed viel ons een beetje tegen, te hard. Maar dat is persoonlijk. Ontbijt was voortreffelijk! Ook daar was het personeel weer zeer vriendelijk aanwezig. Centraal gelegen hotel. Wij hebben genoten van ons verblijf. Bedankt!

Gereisd Met partner in oktober 2017

super ligging

Danielle
11-9-2017

Vriendelijk personeel. De ligging is echt geweldig. Tram 1 halte richting Scheveningen op loopafstand, evenals een heleboel andere bezienswaardigheden zoals Binnenhof, Paleistuin, Escher museum, kattencafé, winkels etc. Kamer lag niet aan de straatkant waardoor je niets van buiten hoorde. Zeer stille airco die je zelf kan instellen. Badkamer was erg groot, maar met de glazen deuren mss wat minder privacy. Het bad was zo lang dat ik er niet echt comfortabel in kon liggen,dit is wel echt een luxeprobleem :) Denk dat de decoratie wel iets moderner kan, maar wel fijn dat er een comfortabele stoel en bureautje en koelkast bij was. We hebben niet in het restaurant gegeten want dat vonden we nogal prijzig. Er liggen veel restaurants in de omgeving. Er lag ook een supermarkt in de buurt en daar hebben we wat eten gehaald en in de minibar gedaan. Let wel op waar je de producten stopt in de minibar want anders wordt gedacht dat je iets hieruit hebt gepakt. Bij het uitchecken aangegeven dat we niet goed hadden opgelet en hier werd dus niet moeilijk over gedaan, wat erg fijn was.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooie centrale locatie

Emma
23-8-2017

Goed: de locatie, ruime kamers en badkamer met dubbele regendouche en bad, grote televisie, fijn ontbijt en prima diner. Absolute aanrader om kinderen in restaurant Pearl met de kok het toetje te laten maken.

Minder goed: Gehorige kamers. De fitness apparatuur staat hutje mutje. Personeel dat met elkaar gaat praten, terwijl je wordt geholpen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

goed hotel, geweldig restaurant

R. van Teylingen
29-7-2017

Goede kamers, vriendelijke staff. Restaurant was echter de kers op de taart! Excellente correcte bediening! Kennis van zaken en vakmanschap! Evenals de keuken! Mooie smaken, goede balans! Dank jullie wel voor een fijne avond! We gaan hier zeker nog een keer naartoe!

Gereisd Met partner in januari 2017

Zeer goed!

Kim
9-5-2017

We werden hartelijk ontvangen, met een goede service. De kamer was schoon en luxe, de bedden waren fantastisch en de douche en het bad waren fijn en ruim. Het ontbijt was ook erg goed, er was niet enorm veel keus, maar wat er was, was van zeer goede kwaliteit en smaak. Alle basis onderdelen van een ontbijt waren er wel. De zelfgemaakte fruitdrankjes/smoothies vond ik ook erg lekker. Ook was er verse honing uit een honingraad, wat ik erg apart, leuk en lekker vond! Het enige wat jammer was, was dat er geen live cooking was (eitje bakken). Dit heb ik ook als feedback teruggegeven en toen gaven ze aan dat je altijd kostenloos kan vragen om een vers gebakken ei, wat een service! Al met al een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd Met partner in december 2016

Prachtig hotel in centrum en toch vlakbij zee

Zonnetje07
25-3-2017

Hilton Den Haag is een aanrader. Mooi gelegen naast Panorama Mesdag en vlakbij Paleis Noordeinde. Parkeren kan in de naastgelegen parkeerkelder. Na een stijlvolle vriendelijke ontvangt is het goed toeven op de van alle gemakken voorziene kamer. Heerlijk bed en alles wat je nodig hebt is er, natuurlijk ook afhankelijk van de gekozen kamer. Geen geluidsoverlast ondervonden, maar ook dit hangt natuurlijk van de gekozen kamer af. Ontbijt is meer dan voortreffelijk met veel verse producten en brood en ook het diner is een aanrader, erg vriendelijk personeel. Musea dichtbij, evenals het Binnenhof, Paleis Noordeinde en in het centrum dus winkelen gaat er ook prima. Ook Scheveningen is dichtbij dus een strandwandeling behoort ook tot de mogelijkheden. Goede prijs/kwaliteit verhouding, dus van mij een zeer positief advies!

Gereisd Met partner in februari 2017

Super plek

Marianne
10-12-2016

We hebben super verblijf gehad in het Hilton Hotel erg vriendelijk personeel en een perfecte service.

Gereisd Met partner in december 2016
San Huizer, Guest Relations, Reserveringen, 22-12-2016

Geachte Marianne, hartelijke dank voor uw positieve beoordeling. Het is erg leuk om te lezen dat uw verblijf super was en ons team erg vriendelijk met perfecte service. Met vriendelijke groeten, San Huizer, Guest Relations.

• De staf spreektEngels, Nederlands

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand15 minuten met de auto, 5 km
  • Kleur van het strandLicht

• Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.