Hotel Hampshire - Babylon Den Haag ****

Hotel Hampshire - Babylon Den Haag ****

Hotel Hampshire - Babylon Den Haag
7,9

Weer vandaag3°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Babylon Den Haag voor je op een rij gezet:

19 tips over Hotel Hampshire - Babylon Den Haag

monique.delange, 19-5-2015
Bagageservice is ideaal! Bij aankomst direct bagage afgegeven om lekker te kunnen winkelen. De volgende dag weer alles achtergelaten en de tram naar Scheveningen gepakt.
Martijn, 19-1-2015
Bezoek aan het binnenhof, Tweede Kamer etc.
DMWSTR, 31-12-2014
Als u in Den Haag bent zijn Kijkduin en Scheveningen zeker de moeite waard. Ook sportpark de Uithof is zeker de moeite waard, je kunt er schaatsen skiën, karten en nog veel meer.

r_vellinga, 7-10-2014
De tv op mijn kamer (405) was qua geluid niet goed. Jammer dat de airco/verwarming niet uit kan (storend geluid) en ik vond de koffie bij het ontbijt heerlijk, alleen werkte de machine erg traag en zodoende ontstond er steeds een rij voor een bakkie leut.
Mwende - Monique, 18-9-2014
boek een kamer op de hoogste verdieping
Johan en Gré Anker, 16-8-2014
Mocht je bij uitchecken nog even de stad in willen of naar Scheveningen toe dan kun je bagage gratis in bewaring geven.

Martin Hiep, 23-6-2014
Ik zou kamer 701 aanbevelen want dat is een standaard 2 persoons kamer, maar volgens de receptie is dit een z.g. up-grade kamer
Nico Trommelen, 1-4-2014
Zeker aan te bevelen. Den haag is van alles te beleven , strand op 10 min bereikbaar met de tram.
wim, 15-10-2013
Alleen over het parkeren zijn ze niet erg duidelijk, wij waren in het weekend en je werd direct door verwezen naar de parkeergarage ,kosten 22,50 per dag. terwijl je 50 meter verder op vanaf vrijdag middag 14.00 tot....maandagmorgen 9.00 VRIJ kunt parkeren. Als je dit dat mededeeld aan een medewerker wordt er laconiek gezegd , wij hebben een afspraak met de parkeergarage
corry_kramer, 15-8-2013

Leuk winkelen in de stad en eten op het Plein, heel gezellig

Naar Pathé, heel luxe!

met de tram, nr.9 naar Scheveningen