Vakantiehuis HaagseStrandhuisjes

Met jonge kinderen

Uniek & heerlijk genoten

Gerjanne
9-5-2018

Luxe inrichting, schoon, toplokatie - met je voeten bijna in de zee. Volgend jaar gaan we zeker weer, echt helemaal top

Geweldige ervaring op het strand slapen

Jan
23-10-2017

Geweldig om op het strand te slapen

Huisje is compleet en er ontbreekt niets

Huisje is erg leuk ingericht

Badkamer ziet er netjes uit

Prachtig uitzicht. Dicht bij boulevard

Gratis parkeren

Genieten van rust en natuur

Erg fijn huisje en een super plek

Celine
29-6-2017

Comfortabel en compleet huisje. Fantastisch uitzicht en heel centraal gelegen nabij allerlei strandtenten. Toch heel rustig.

Aardige en behulpzame beheerder/eigenaar. Mede dankzij het mooie weer een geweldige week gehad.

Slecht bereikbaar met koffers

Renate
31-8-2016

De mooiste ligging die je kunt bedenken,maar oh oh als je je koffers er naartoe moet slepen.Dit is een hel! met koffers de trap op en de duinen in.Mijn moeder moest tig x stoppen want voor oudere mensen is dit geen doen.Het huisje is erg leuk ingericht en de beheerder is super vriendelijk.Het huisje is wel klein en heeft weinig ruimte om je spullen weg te pakken.Maar zolang t mooi weer is is het op t strand natuurlijk super.De matrassen liggen fantastisch.De buitenstoelen zijn voor 55 plussers niet top.Je komt er nl erg moeilijk uit.Het buitenterras is relatief erg klein.We hebben er een fijne vakantie gehad!

Prima strandhuisjes, gezet in 2016 vlak bij Scheveningen/Den Haag met grote, gratis parkeerplaats aan de weg naar het park. Wij zijn er met twee kinderen geweest en het was prima. Wel erg afhankelijk van het weer natuurlijk.

Duinopgang 2a Steile opgang naar het duinpad, waar je met de bolderkar met je bagage op kan. De kar moet je eerst in het huisje gaan halen. (Niet erg geschikt voor mindervaliden)

Huisjes op een rustig, hondenvrij strand met betonplaten vanaf de strandopgang tot bij ieder huisje.

Keuken heeft een tweepits inductiekookplaat, geen vaatwasser of magnetron/oven. Voldoende stopcontacten en goede WIFI. Vuilnis wordt iedere avond door vriendelijke beheerder bij het huisje opgehaald.

- Klein terras aan de huisjes met 3 ligstoelen.

- Van het onderste bed in het stapelbed, kun je een 2 persoons bed maken. Dus geschikt voor 4 personen +evt. een 5e kind. Zachte bedden met warme dekbedden en dikke kussens.

- Boulevard Kijkduin met restaurantjes/winkeltjes, vanaf de huisjes rechts, korte wandeling over het strand.

- Veel te doen en beleven in en rond Den Haag: Planet Jump, Gemeentemuseum, Museon vlak bij elkaar op 6 km rijden aan dezelfde weg als de parkeerplaats. Infomap over huisjes, park en bezienswaardigheden in het huisje.

Het Roompot park aan het einde van de weg, is wat gedateerd.

Zelfde kwaliteit Landal huisjes in Julianadorp, waar we hiervoor waren, zijn iets groter en hebben een groter terras. Alleen is er daar minder te doen in de omgeving

Marijke
31-7-2016

24 uur op het strand, mooie, moderne accommodatie, sfeervol ingericht, mooi uitzicht, aardige eigenaar, strandtenten in de buurt, handige bolderkar, direct vakantiegevoel

Heerlijke plek. Veel ruimte rond het huisje. Rustig en hondenvrij strand voor de deur. Ideaal voor kleine kinderen. Eigenaar is erg gastvrij en elke dag aanwezig.

Super verblijf gehad in een luxueus strandhuisje.

Familie Velders
21-7-2016

Goede bedden met wel te dikke dekbedden in een mooie warme zomer.

Goede wifi waar 5 personen zonder problemen gebruik van maakten.

Fijn de bolderkar voor je spullen,maar hou hem in het zicht of plaats hem binnen,bij ons op de laatste dag ontvreemd😁

Zeer aardige en behulpzame beheerders die s'avonds ook het afval komt ophalen waarna je een nieuwe vuilniszak krijgt!

Wij hebben er mede dankzij het weer enorm van genoten,het mooiste uitzicht,de prachtigste zonsondergangen,de vele kitesurfers,de ruimte rondom de huisjes zodat je overal kon zitten hetzij in/uit de wind of in/uit de zon.👍🏻

Super!

Renee
19-7-2016

Erg mooi huisje, leuk ingericht, fantastische bedden en kussens.

genoten met kinderen en kleinkinderen in 3 huisjes

EVERT VAN DER VEER
15-7-2016

prachtige huisjes, ruim genoeg, mooi gelegen, leuke strandtenten vlakbij, volop ruimte rondom, mooi schoon breed strand, vrij rustig

wel erg veel nieuwsgierige langslopers, overigens vooral jaloers!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis HaagseStrandhuisjes in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis HaagseStrandhuisjes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.