Vakantiehuis Haags Duinhuis

9.6Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.6Fenomenaal

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Haags Duinhuis

• 10Ton van der Tuijn02-06-2020

In een woord geweldig!!!

Uitnemende locatie! De eigenaren, fam. Smid zijn fantastische mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken! Daarbij dat het een perfect Duinhuis is, zou echt niet weten wat er aan te kort komt!! Echt op en top genieten!! Een enorme aanrader!!

Alleen gereisd in mei 2020

• 2019
    9Daniëlle30-01-2019

Aanrader! In een woord ge-wel-dig!

Voor de tweede keer naar Haags Duinhuis, wat een Feest! Nooit eerder waren wij met kerst op vakantie, daar waren we best een beetje bezorgd over. Achteraf gezien was dit dus echt niet nodig. Karin had voor een heuse kerstsfeer gezorgd inclusief kerstboom! Net zoals de vorige keer voelde het als een warm welkom, en waanden we ons thuis, maar dan aan zee! Het huisje is van alle gemakken voorzien, super schoon, geweldige ligging op het park en heeft een warme huiselijke sfeer! Van tevoren had Karin ons verschillende goede tips gegeven waar we naartoe konden en gezellige restaurants waar we met kerst gegeten hebben. We hebben enorm genoten van de rust, strand en zee. Wederom een geslaagde week. En we komen graag nog eens terug! Karin, bedankt voor je goede zorgen!

Karin, Eigenaar, 31-01-2019

Dankjewel Daniëlle. Het was weer een groot plezier om jullie als gasten te mogen ontvangen! Altijd van harte welkom in Haags Duinhuis.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    10André27-07-2018

Super

Heel mooi huis, super schoon en modern ingericht en van alle gemakken voorzien. 2 douches, bad, sauna, wasmachine en vaatwasser. Ligt vlak bij zee. Wij hadden fietsen en dat is ideaal. Makkelijk naar Scheveningen of Den Haag, maar ook naar de Maasvlakte is mogelijk met veerpont. Erg leuk. Het park zelf is niet zo heel mooi. Wij hebben erg genoten. 2 volwassenen en 2 kinderen van 18. Cursus kitesurfen is hier ideaal bij Blow. Helaas was er de 2e week te weinig wind, maar kids gaan nog een keer terug om de cursus af te ronden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Jan & Annelies26-05-2017

Het was super

Een prachtig ingericht huisje met alles erop en eraan. Er ontbreekt letterlijk niets. Zowel voor oudere stellen, jongere stellen als met kinderen uitzonderlijk geschikt. We hadden een familieweekend wat mede door dit huis een succes is geworden. Het is dan ook zeker een 5* vakantiehuis waar we het superrr naar onze zin hebben gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Paula06-05-2017

Fijn huisje dicht bij het strand

We hebben dit huisje gehuurd voor ons gezin. We waren met meer dan 6, maar het was geen probleem om er een babybedje bij te zetten. De ideale bezetting is wel 6 personen, dan kun je ook goed aan de eettafel zitten. Huisje perfect schoon, gezellig ingericht met kwaliteitsmeubels, wat je verblijf erg aangenaam maakt. Erg tevreden en geen minpunten!

Karn Smid, Eigenaar, 10-05-2017

Dank voor jullie review. Het was een plezier om jullie in ons huis te mogen verwelkomen. We hopen dat jullie nog eens terug komen voor een mooie strandwandeling.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Rianne19-03-2017

Heerlijk, compleet huisje

Het huisje is van alle gemakken voorzien, er ontbreekt niets en het is schoon. Ook met kleine kinderen ideaal. Je merkt dat de eigenaren zelf kleine kinderen hebben. Alles is aanwezig in het huisje voor de kleintjes, zelfs speelgoed! Dichtbij het strand, zwembad en de speeltuin. En heerlijk even ontspannen in de ruime sauna als de kleintjes liggen te slapen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Fam. de Jong15-11-2016

Fantastisch, dit is echt genieten!

Een prachtig, goed verzorgd en modern ingericht huis. Van alle gemakken voorzien. Meer dan voldoende keukeninventaris. Bedden zijn opgemaakt bij aankomst, heerlijk warm en comfortabel. Sauna is in het huis aanwezig om ook de inwendige mens te verwarmen. Slaapkamers zijn ruim. Zowel op de begane grond als op de eerste verdieping is een badkamer. Dit was voor ons ideaal met 5 volwassenen. De ligging van het huis is midden in de natuur. Dichtbij (10 min) het strand. Een open haard brengt gezelligheid 's avonds. Een leuk gedicht vanwege het sinterklaasweekend en een klein presentje geven de gastvrijheid weer en hoe belangrijk het gevonden wordt dat je je echt thuis voelt. Al met al een gezellig familieweekend gehad! Zeker voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

• 9Inge24-04-2016

Heerlijk huis

Heerlijk bestemming voor een plek aan zee! Fijn huis met lekker veel ruimte. Mooie slaapkamers en 2 badkamers!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Otto29-01-2016

Heerlijk ontspannen bij het haardvuur

Heerlijk rustig en goede voorzieningen. Aanrader luxe opzet

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Vakantiehuis Haags Duinhuis info