Vakantiehuis Haags Duinhuis

7 reviews over Vakantiehuis Haags Duinhuis in het Nederlands

Super

André,
27-7-2018

Heel mooi huis, super schoon en modern ingericht en van alle gemakken voorzien. 2 douches, bad, sauna, wasmachine en vaatwasser. Ligt vlak bij zee. Wij hadden fietsen en dat is ideaal. Makkelijk naar Scheveningen of Den Haag, maar ook naar de Maasvlakte is mogelijk met veerpont. Erg leuk. Het park zelf is niet zo heel mooi. Wij hebben erg genoten. 2 volwassenen en 2 kinderen van 18. Cursus kitesurfen is hier ideaal bij Blow. Helaas was er de 2e week te weinig wind, maar kids gaan nog een keer terug om de cursus af te ronden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Het was super

Jan & Annelies,
26-5-2017

Een prachtig ingericht huisje met alles erop en eraan. Er ontbreekt letterlijk niets. Zowel voor oudere stellen, jongere stellen als met kinderen uitzonderlijk geschikt. We hadden een familieweekend wat mede door dit huis een succes is geworden. Het is dan ook zeker een 5* vakantiehuis waar we het superrr naar onze zin hebben gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijn huisje dicht bij het strand

Paula,
6-5-2017

We hebben dit huisje gehuurd voor ons gezin. We waren met meer dan 6, maar het was geen probleem om er een babybedje bij te zetten. De ideale bezetting is wel 6 personen, dan kun je ook goed aan de eettafel zitten. Huisje perfect schoon, gezellig ingericht met kwaliteitsmeubels, wat je verblijf erg aangenaam maakt. Erg tevreden en geen minpunten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Karn Smid, Eigenaar, 10-5-2017
Dank voor jullie review. Het was een plezier om jullie in ons huis te mogen verwelkomen. We hopen dat jullie nog eens terug komen voor een mooie strandwandeling.

Heerlijk, compleet huisje

Rianne,
19-3-2017

Het huisje is van alle gemakken voorzien, er ontbreekt niets en het is schoon. Ook met kleine kinderen ideaal. Je merkt dat de eigenaren zelf kleine kinderen hebben. Alles is aanwezig in het huisje voor de kleintjes, zelfs speelgoed! Dichtbij het strand, zwembad en de speeltuin. En heerlijk even ontspannen in de ruime sauna als de kleintjes liggen te slapen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fantastisch, dit is echt genieten!

Fam. de Jong
15-11-2016

Een prachtig, goed verzorgd en modern ingericht huis. Van alle gemakken voorzien. Meer dan voldoende keukeninventaris. Bedden zijn opgemaakt bij aankomst, heerlijk warm en comfortabel. Sauna is in het huis aanwezig om ook de inwendige mens te verwarmen. Slaapkamers zijn ruim. Zowel op de begane grond als op de eerste verdieping is een badkamer. Dit was voor ons ideaal met 5 volwassenen.

De ligging van het huis is midden in de natuur. Dichtbij (10 min) het strand. Een open haard brengt gezelligheid 's avonds. Een leuk gedicht vanwege het sinterklaasweekend en een klein presentje geven de gastvrijheid weer en hoe belangrijk het gevonden wordt dat je je echt thuis voelt.

Al met al een gezellig familieweekend gehad! Zeker voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Heerlijk huis

Inge
24-4-2016

Heerlijk bestemming voor een plek aan zee! Fijn huis met lekker veel ruimte. Mooie slaapkamers en 2 badkamers!

Gereisd met vrienden in april 2016

Heerlijk ontspannen bij het haardvuur

Otto
29-1-2016

Heerlijk rustig en goede voorzieningen. Aanrader luxe opzet

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haags Duinhuis in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haags Duinhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.