Géén boekingskosten

Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague

NederlandZuid-HollandDen Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 412 reviews
+80/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 412 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

412 Reviews over Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague

• 4Cindy Mertens12-11-2022

Nooooit meer.

Vreselijk. Een dag van te voren een mail gekregen dat er een besloten feest zou zijn. Zou niet erg moeten zijn. Maar bij terug komst van een musical staat het zwart can de feestgangers wat door dezelfde ingang naar binnen moeten waar ook de hotelgasten naar binnen moeten. Vreselijk. En dan niet te spreken over het dreunende geluid van de muziek van dat besloten feest. En daar mag je dan de hoofdprijs voor betalen. Schamen moeten ze zich😡😡😡😡

• 4B&F10-10-2022

Teleurgesteld

Na 3 jaar leek het ons leuk om weer eens een nachtje zonder kids te genieten. We dachten laten we onszelf eens trakteren een 5 steren hotel wauw. Hellaas Van der Valk zou 5 sterren moeten krijgen want daar is het 10x beter dan hier. Ja het gebouw ziet er van buiten echt prachtig uit ook de grote zaal is erg mooi. Maar dan neem je de luxe kamer en heb je een hele kleine kamer die uitkijkt op een flatgebouw. Er past net een bed in en 2 stoelen. De badkamer was gewoon belachelijk. Ja het had een. Bad maar zelfs met mijn lengte 163, kwam ik niet geheel onder water. Het in en uitstappen is glibberig en gevaarlijk ik ben bijna uitgegleden. Ik kan me niet voorstellen dat een ouder iemand of iemand met slechte heupen/benen hier normaal in komt. De douche had echt een pisstraaltje die trouwens in het bad zat. Zonde. Wij voelen ons bijna opgelicht. Ontbijt was ook slecht 40 euro verwacht je wel iets meer dan , geen begroeting. Service . Rommel

• 1Dennis08-10-2022

Schandalig slecht

Ik heb een seaview suite geboekt, niet echt goedkoop (800 euro met ontbijt) Volgens de site is dit een kamer met ingerichte living.

Zeldzaam slecht. Het plafond hing met delen los en viel bijna uitelkaar. De living was een lege kamer met tapijtkleed en een bankje verder niets. Voor een paar koffiecups kun ke 3 keer bellen en 2,5 uur wachten.

Echt voor dit geld sloeg het helemaal nergens op. De reactie vd manager, ja de foto’s kloppen idd niet meer maar dit is de nieuwe stijl. Nieuwe stijl? Een kleed met een bankje en verder niets? Antwoord: ja!

Koekoek

• 9Tiny02-09-2022

Pracht hotel

Eten prima Kamer prima Personeel prima We zitten nu op 't balkon te genieten. Volgend jaar zeker weer.

• 8Ilse18-08-2022

Mooi hotel maar duur.

We hadden een superior zeezicht kamer. Het kleine balkon was super om te zitten, mooi uitzicht op de zee en de pier. Kamer was schoon en het bed was zacht maar lag lekker. Badkamer was schoon, je moet in bad douchen. Airco werkt prima. Jammer dat je €4,5 moet betalen voor een klein flesje fris uit de minibar. Ontbijten in de kurzaal is majestueus, eten is vers en lekker en is inclusief champagne. Parkeren is duur met €41 per dag. Al met al prima hotel, mooi om eens geweest te zijn. Maar gezien de prijs geen tweede keer.

• 1Kees03-08-2022

Misleiding grenzend aan oplichting

We hadden iets speciaals te vieren een weekendje Kurhaus. 2 nachten € 1.655,90 + 2 dgn x € 41,00 parkeerkosten. Nu was ik niet van plan om een slechte review te schrijven. Maar ik krijg constant Amrath advertenties op mijn telefoon te zien met foto's die niet overeenkomen met de werkelijkheid. Receptie had geen flauw benul dat we ontbijt op bed zouden krijgen. Beloofde (betaalde) bloemen, zoetigheden en fles champagne waren niet aanwezig. De (woon) kamer was op een leren bankstel en 2 klassieke kastjes LEEG. De minibar (koelkast) stond op 1 van de kastjes. Het bistrosetje op het balkon was geheel verroest kon je echt niet op zitten. Douche in het bad en geen kastruimte voor kleding. Een stalenstang met 4 hangers. Esthetisch een drama. Service level erg laag. Management was niet aanwezig etc... Als ik mijn geld niet meteen had teruggekregen had ik aangifte wegens oplichting gedaan. Jammer dat er geen foto's geplaatst kunnen worden.

• 4Cees03-05-2022

De snackbar om de hoek levert meer kwaliteit en se

Gelukkig alleen geluncht.

• 8Roos Vermeulen24-10-2021

Mooi hotel

Super mooi hotel. Ik begrijp de slechte beoordelingen niet. Indrukwekkende grote zaal. Lekker ontbijt. Alles was schoon. Toplocatie aan het strand. Superleuke avond gehad bij Crazy Piano's. Dat zit bijna in het hotel. Personeel Kurhaus was vriendelijk en behulpzaam.

• 6Petronella09-09-2021

Wat gebeurt hier toch?

Kurhaus is zo geen 5 sterren meer waard. Een kamer met zeezicht voor 300 euro, waarin niets bijzonders staat dan een bed, een bureau en 2 stoelen. Meubilair welke zijn beste tijd gehad heeft. Er staat nog geen flesje water voor de gast. Badspulletjes zitten tegenwoordig in een flacon die iedereen moet gebruiken. De minibar is niet meer gratis. En het ontbijt moet je in je keel gooien, want daar staat 3 kwartier voor. Oh ja en uitslapen in je vakantie is er niet bij, want als je pech hebt zijn er alleen nog tijdsloten van 7.00 uur of 8.00 uur. Ik ben hier vaak geweest, maar dit was de laatste keer. Als iedereen dit zou doen, zou er waarschijnlijk iets gaan veranderen. En zo niet…..doodzonde van iets wat ooit grandeur had.

• 7Jeannette08-09-2021

Minibar moet ineens betaald worden

Ontvangst vriendelijk. Kamer 428 kan wel wat reparaties gebruiken. Je houdt o.a de balkonklink bijna los in je handen en het bed zakt zo door dat je bijna op de vloer ligt. Nu kom ik 2x per jaar hier, maar ineens moet je de inhoud van de minibar betalen met belachelijke prijzen! Ik zou zeggen maak eerst de kamers eens tip top in orde tot een 5 sterren niveau. En zo niet, moeten er toch serieus 2 sterren vanaf.

Hotel Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague info

• AirconditioningBeschikbaar