Hotel Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague

4.4Onvoldoende

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

4.4Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

364 reviews over Hotel Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague

• 2R31-05-2020

Nooit meer

Hoge verwachtingen bij zo’n mooi hotel. Maar nog wat een flop. Nog nooit zulke slechte service meegenaakt. Meerdere gasten die telkens boos waren. Ze onthouden niks, zit je op het terras moet je zelf telkens naar de bediening lopen of ze nog een keer wat komen opnemen. Krijg je te horen: we komen er aan. Duurt eerst weer n kwartier. Heb je besteld.. voordat je het krijgt uur verder. Allemaal geirriteerd en boos. Niet 1 die er vrolijk is of je wil helpen. Geen bijzondere kamers. Echt waar, wil je genieTen, ga dan naar een ander hotel!! Het is het echt niet waard en einde van je weekend/vakantie ben je helemaal geirriteerd!

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 3Annette Aardema-Lenstra30-05-2020

Onwaarschijnlijk slechte service

Wil je Covid 19 oplopen. Hier maak je een prima kans. Amrath heeft op de kamer een boekje liggen met het protocol en het verzoek of de gasten dit willen lezen. In de praktijk wordt er helemaal niet mee gewerkt. Het personeel serveert drank en gerechten voor je neus langs. Niet eens met handschoenen aan. Ons glas werd bijschonken, de bediening pakte het glas met blote handen beet, schonk bij en zette het zo weer voor ons neer. Waanzinnig slecht ontbijt voor € 42,00. Mandje brood dat er als uren stond, helemaal uitgedroogd. 4 plakjes omgekrulde uitgedroogde kaas, uitgedroogde vleeswaren, een hard, koud ei. Na 25 minuten wachten hadden we nog geen koffie of thee, "mijn collega komt zo" en hebben we zelf de kannen met koffie, thee en sap maar gepakt en onszelf ingeschonken. Dat deden overigens heel veel gasten. Na 45 minuten kwam er nog iemand vragen of we nog iets van de kaart wilden. Dat hebben we maar overgeslagen.

Gereisd met partner in mei 2020

• 2Paul24-04-2020

Nooit meer

Klantonvriendelijk, verkeerde kamer gegeven bij aankomst, ontbijt een uur te laat gebracht op de kamer, bij navragen geen excuses aangeboden en ook nog eens continue het laatste woord willen hebben, balkons gewoon te smerig om te zitten. Uitzicht is wel geweldig en de kamer zelf was prima! Ik ga hier vanwege de klantonvriendelijkheid nooit meer heen.

Liselot, Manager, 28-04-2020

Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw review. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt ons te voorzien van een terugkoppeling over uw verblijf, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ik begrijp uit uw feedback dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen. Hiervoor wil ik onze oprechte excuses aanbieden.

Graag verneem ik uw e-mail adres zodat ik op de klacht in kan gaan en hopelijk een passende oplossing kan bieden.

Met vriendelijke groet,

Liselot Lukkien-Assistent Front Office Manager

Zakelijk gereisd in april 2020

• 3Elly23-02-2020

Nooit meer

Superior kamer voor 3 personen, kom je op kamer alleen een 2 persoons bed..... dus bellen voor extra bed, zo gammel als wat,verwarming kon niet minder dan 19 graden! Hele nacht met raam open geslapen, paar keer wakker door schreeuwende mensen op straat. Zwembad stinkt, ontbijtzaal was ook erg.... lag een plas water want het dak lekte,kon bijna nergens tafeltje krijgen je Moest zelf je bestek halen en je tafel in orde maken, beleg was ver op, spek was op, Brood was oud...... tja geen woorden voor wat is van der valk dan een top hotel

Gereisd met partner in februari 2020

• 1Evren11-02-2020

NOOIT MEER NIEMAMD HIERHEEN!!!

Hallo wij zijn zaterdag aangekomen bij dit 5 sterren hotel hahahah..ik heb nog nooit zoiets waardeloos gezien als dit hotel van binnen was het niet eens 1 ster waard .zodra je de receptie voorbij bent en betaald hebt 500 euro maar liefst dan verwacht je luxe en geen stinkend goor tapijt en lift die uit elkaar valt de vloerbedekking ruikt alsof er 3 veen lijken hebben gelegen de kamer zelf is alles behalve luxe alles is oud en de medewerkers hebben geen fuck te doen maar zijn toch alleen maar in gesprek als je. Belt Roomservice is mogelijk je kan kiezen uit een afgeragde tosti en bitterballen die uit oud vet komen kortom BLIJF HIERWEG

Gereisd met partner in februari 2020

• 1Paul07-01-2020

Vreselijk, vergane glorie

Geen 5 sterren waardig. Behalve de prijs. Absoluut geen aanrader. Laat je niet lokken door de buitenkant!

Gereisd met partner in september 2019

• 8J. Jansen05-01-2020

Heerlijk, fijn aan zee

Netjes te woord gestaan aan receptie, konde ook gelijk naar de kamer, voor 3 u zelfs. Kamer was keurig, volledig gevulde minibar, rituals badproducten, fijne handdoeken. Alleen oppassen met uit bad stappen het douchen. S ochtends geweldig ontbijt met heerlijk uitzicht over zee. Wij komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in december 2019

• 3R.E.01-01-2020

Nooit meer

Ontvangst was al matig. De hostes straalde geen professionaliteit uit. De kamer was erg klein. Het restaurant waar het ontbijt werd geserveerd had geen sfeer.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    3Raymond30-12-2019

Menig 3* sterren hotel is beter als het Kurhaus

Op de gevel staat het 5 certificaat maar eenmaal binnen doet niks vermoeden dat dit inderdaad een 5 hotel betreft. Eenmaal aan de balie duurde het inchecken 35 minuten, het weghalen van mijn auto (die gewoon op de openbare weg voor het hotel stond) door de Valet parking (a Euro 41,00 per dag) duurde 20 minuten, eten werd niet volgens de bestelling uitgeserveerd, om 23:00 uur geen hapje/bittergarnituur meer te krijgen, ontbijt kost maar liefs Euro 26,50 per persoon en iets simpels als het opvragen van een (BTW) factuur heeft na 8 dagen, 5 e-mails & 4 telefoontjes nog steeds niet het gewenste resultaat opgeleverd. Menig 3* sterren hotel behandeld zijn/haar gasten vele malen beter als het Kurhaus.

Zakelijk gereisd in december 2019

• 3Carmen27-12-2019

Mooi van buiten slechtvanbinnen zonde van het geld

Half 3 aanwezig vanaf 3 konden we de kamer in. We zijn nog 3 keer weggestuurd omdat de kamer nog niet klaar was en om half 5 konden we eindelijk de kamer in. (Waren alsnog niet klaar met schoonmaken. Kortom onze hele middag naar de filistijnen. Kamer was op zich prima, maar die vloer.... echt te ranzig helemaal vol met vlekken. Durfde zelf en Mn kinderen niet op blote voeten te laten lopen. 5 sterren is voor buitenkant en ligging maar verder is het hotel vooral aan het vervallen. De prijs echt niet waard! Ik hoopte dat de reviews “zeurende”mensen waren maar helaas. Het was echt zonde geld. Voor dat geld hadden we echt beter kunnen zitten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen