Hotel Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague

Airport hotel, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°15°
Hotel Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague voor je op een rij gezet:

364 reviews over Hotel Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague in het Nederlands

Authentiek genieten aan het strand.

slh greve
4-7-2019

Authentiek hotel, vriendelijk personeel, nette kamers, wel iets gedateerd. De locatie is perfect, gelijk aan het strand. Kortom we hebben een leuk weekend gehad.

Geen aanrader .

Bianka
11-6-2019

Voor ons 25 jarig huwelijk samen met de kids dit hotel geboekt,op eerdere ervaring jaren geleden blind geboekt,helaas niet de huidige revieuws gelezen. Qua ligging is het hotel mooi,direct aan de boulevard van Scheveningen. De familie kamer was ruim en de minibar goed gevuld, echter het interieur is beschadigd. Badkamer laat te wensen over, tijdens verblijf toilet verstopt en wasbak loopt niet af. Instap in bad geen aanrader. Het hele hotel oogt rommelig, lege flesjes staan op tafels en in de hal, overal vuiligheid en stof. Ontbijt om te huilen en datvoor 26,50 p.p, om 9.30 broodjes en fruit op, verder weinig variatie en dan maar te zwijgen over de rommel op de tafels. Personeel onpersoonlijk en zeker niet vriendelijk. Vergane glorie voor veel geld.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Amrath Kurhaus, Manager, Thu Jun 20 2019 09:06:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Bianka, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw verblijf niet is verlopen zoals u had gehoopt. We zouden graag met u in contact komen om uw review te bespreken. Hopelijk zien we u nogmaals terug voor een verbeterde ervaring. Met vriendelijke groet, Team Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Geen 5 sterren waard

Savannah
3-6-2019

We moesten 259 betalen per nacht exclusief ontbijt, we doen het niet meer. We hebben in goedkopere hotels gezeten en waar de kamers van schoon zijn en geen schimmel in het kitranden van de badkamer zitten en waar de vloerbedekking van schoon is. Diep triest dat jullie er zoveel geld voor durven te vragen. Voor de rest ziet t er geweldig uit aan de buitenkant en alles lekker dicht bij. Maar ons kamer kunnen we geen 5 sterren geven.

Amrath Kurhaus, Manager, Wed Jun 05 2019 13:18:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Savannah, Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen. Zou u ons kunnen vertellen in welke kamer u heeft verbleven. Met deze informatie kunnen wij uw feedback oppakken. Hopelijk zien we u nogmaals terug in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Zeker geen 5 sterren hotel

Aad van der Bruggen
28-5-2019

Had ik maar eerder op Zoover gekeken was mij een weekend vol ergernis bespaard gebleven. Dacht een verrassing voor mijn vrouw te hebben geboekt voor onze 47 jarige touwdag. Voor mij als geboren Hagenees stond het Kurhaus altijd bekend als een chique hotel waar je een nacht zou willen doorbrengen. Dus een kamer met zeezicht geboekt Kosten € 234.90 Het inchecken bij dit hotel is werkelijk een drama. Kamer is zeker geen 5 sterren accommodatie. Arriveerden om 14.45 bij het hotel en na lang wachten pas om 17.00 uur ingecheckt en de sleutel van de kamer. Voor een 5 sterren hotel is dit onacceptabel. De kamer is te vergelijken met elk doorsnee hotel. Nog bij de balie aangeven dat ik de Duty manager wilde spreken en hiervoor een afspraak gemaakt maar er kwam niemand.. Nog mijn telefoon nummer achter gelaten maar niets meer van het Kurhaus vernomen. We hebben onze trouwdag niet laten verpesten maar voor ons nooit meer Het Kurhaus.

Amrath Kurhaus, Manager, Thu Jun 13 2019 14:13:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Aad, Bedankt voor het delen van uw mening. We vinden het erg jammer om te lezen dat er zich ongemakken voor hebben gedaan tijdens uw verblijf. Onze excuses hiervoor. We zouden graag met u in contact willen komen om uw verblijf te bespreken. Hopelijk zien we u toch snel terug in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Meegemaakt maar niet bijzonder

Bongers
27-5-2019

Vond het toch best tegenvallen had meer verwacht van dit hotel Bv in bad stappen voor douchen niet praktisch service was drama bij inchecken 2,5uur heeft er een rij gestaan Uit eigen ervaring vind ik andere hotels beter aan het strand en voor minder geld

Gereisd Met partner in mei 2019
Amrath Kurhaus, Manager, 31-5-2019

Beste Bongers, Bedankt voor het delen van uw mening. Jammer om te lezen dat uw verblijf is tegen gevallen. We gaan uw feedback intern oppakken en we hopen u snel terug te zien in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Enorme tegenvaller....

Marcel
6-5-2019

Vergane glorie. De ligging is natuurlijk prachtig. Voor de rest vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding echt heel slecht. Ik had een dure kamer geboekt, incl ontbijt en diner. Meerdere dingen zijn fout gegaan: de welness was vol, we hadden gereserveerd voor het diner, maar we stonden 's avonds niet meer op de lijst. Erg kleine kamer en de minibar zat voor een kwart vol. 5*? No way....Afstrepen van m'n lijst, maar ik kom hier niet meer terug.

Gereisd Met partner in mei 2019
Amrath Kurhaus, Manager, 14-5-2019

Beste Marcel, Bedankt voor het schrijven van uw review. Onze excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren tijdens uw verblijf. We zouden u graag nogmaals willen uitnodigen om ons een tweede kans te geven. Met vriendelijke groet, Team Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Voor herhaling vatbaar!

Lieke Van Boggelen
29-4-2019

Prachtig hotel in oude stijl, vlak aan zee..Laagdrempelig, schone nette kamer. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Amrath Kurhaus, Manager, Tue May 07 2019 14:09:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Lieke, Bedankt voor uw review. We zien u graag een keer terug in ons hotel! Met vriendelijke groet, Team grand Hotel Amrâth Kurhaus

Een lang gekoesterde wens kwam uit.

Henriëtte Noë
23-4-2019

Dankzij touroperator konden wij met vier dames daar boeken voor E 95,== incl. 1 overnachting, een 3 gangen menu en een ontbijt p.p. en ook nog een welkomstdrankje. Voorts hadden wij een tussendeur tussen de kamers erbij en een gratis, zeer goed gevulde minibar, tevens kamers met zeezicht. Alles was heel goed geregeld.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schandalig

Mieke
10-4-2019

In 1 woord triest! 15:30 aangekomen om in te checken is de kamer nog niet gereed terwijl je vanaf 15:00 uur kan inchecken uiteindelijk pas 17:30 onze kamer gereed.. het is overal vies en warm! Ontbijt voor 26,50pp echt schandalig wat een armoe voor dat geld.. bij het uitchecken wasnde meneer van de receptie verreweg van vriendelijk er werd niet gevraagd of we een goed verblijf hadden gehad alleen of we de bon mee wouden als je dan een opmerking maakt over het hele gebeuren word er over heen gepraat en niet serieus genomen schandalig!

Gereisd Met vrienden in april 2019
Amrath Kurhaus, Manager, 15-4-2019

Beste Mieke, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de ongemakken die zich hebben voorgedaan. We zouden graag met u in contact willen komen om de situatie te bespreken. Met vriendelijke groet, Team Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Nooit meer!

Jeannette
5-3-2019

Het Kurhaus is zijn 5 * niet waard Alles vergane glorie. Ontbijtzaal was smerig, overal etensresten op stoelen en zelfs haren🙈 De maître aan gesproken hij zag dat ook maar schoof het op de directie. En adviseerde ons , dan gaan jullie toch eten op de boulevard.!! In een woord schandalig. Gr, JP

Gereisd Met partner in maart 2019
Amrath Kurhaus, Manager, 15-4-2019

Beste JP, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de miscommunicatie. We zouden graag met u in contact willen komen om de situatie te bespreken. Met vriendelijke groet, Team Grand Hotel Amrâth Kurhaus

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.