Géén boekingskosten

Hotel Fletcher Stadshotel Den Haag

NederlandZuid-HollandDen Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Stadshotel Den Haag voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 373 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 373 reviews

• Rolstoel toegankelijk

373 Reviews over Fletcher Stadshotel Den Haag

• 6Ingrid van der Meij01-05-2022

Het is de prijs niet waard

Wij vonden het de prijs niet waard van 168 euro met ontbijt voor 1 nacht, kapotte handdoek, vieze vloerbedekking in het restaurant, kale hal bij de lift, veel beschadigingen in een opgeknapte kamer. Bediening was vriendelijk

• 8Anneke Smits27-03-2022

Voor een nacht, lak bij tram en centrum

Het is een ouder stadshotel, vlakbij het tramstation, wat de ligging prima maakt. Wij kregen een gratis upgrade en verbleven op de bovenste etage aan de voorkant met een geweldig uitzicht op het centrum. De kamer is wel gedateerd, maar was wel schoon, (rook wel behoorlijk naar citroen). De ontbijtruimte was wel gemoderniseerd naar mijn idee en het ontbijt was prima. Al met al een redelijk verblijf maar zeker geen 4 sterren waard. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

• 2wordt vervolgd op klachten.nl19-11-2021

welke idioot heefr dit hotel 4 sterren gegeven

ramp...vies..in de gordijnen hangt de koffie. de vloerbedekking is verschikkelijk smerig. het geluidoverlast van de trams is zo'n verschrikkelijk dat dit niet te omschrijven valt. de wc pot is zolaag .wij kregen bij vertrek te horen dat toevallig "gisteren "verhoogde toiletbrillen waren aan gekomen.hadden wij maar moeten vragen! ha-ha-ha-geweldige smoes.wij hebben de avond naar receptiepersoneel gezocht om onze klachten telaten oplossen.niemand gezien of gevonden !!de kraan bij wastafel zit dicht van de kalk verwarming en verwarmingspijpen.zwart van viezigheid bed lampje was aan een kant er uit getrokken. achterwand bed paste niet tegen de muur.was de doorgezaagd, geen ventilatie.benauwd.de ramen konden niet open.het geweld van de tram werd nog erger. onbijt shit ! koud ei/baccon.met dezelfde doek werden vloer,stoel en tafels afgedaan.bord met eten werd terwijl aan het eten was opgeruimd.vies.vuil.smerig..riool is nog netter.

• 4Mw. Dros10-08-2021

Zo jammer die slordige afwerking

De mensen waren best aardig en wat er verholpen kon worden werd gedaan. Zoals een kapot lampje vervangen. Maar de enorm slechte afwerking, vlekken op de vloer en vlekken en scheuren in de gordijnen, tja. Vult kit voegen. Éen kamer met een goede douche/straal (wel in een bad met douchegordijn wat ik persoonlijk vreselijk vind), maar de andere kamer was bijna niet in te douchen zo 'n slap straaltje en steeds warm en dan weer koud en het potje liep niet door. Oude aftandse telefoon en waarvoor in dit mobiele tijdperk? Stof everywhere. Snoeren heel lelijk weggewerkt achter een spiegel. Smerïge deuren, lege zeeppompjes. Beschadigingen overal en verfvlekken. Enz. Het werd te veel om geen recensie te schrijven.

• 3Mevr. Dekker10-08-2021

Nooit meer!

Van 16 tot 17 juni 2021 geboekt. Eindelijk na jaren weer eens een dagje weg met mijn 20-jarige dochter, maar aan de overnachting zijn wij niet eens toegekomen.Het hotel staat te boek als 4 sterren en nieuw, maar dat is absoluut niet waar! Alles was oud en vies (bijvoorbeeld gaten in de gordijnen, vieze voegen en kitranden in de badkamer, geen airco). Deze dagen was het natuurlijk bloedheet. Het hotel heeft geen airco, wat ik al niet van deze tijd vind. Toen wij boven kwamen, meette ik ruim 40 graden op de kamer! Overal lekkageplekken. Wat een oude zooi! Op mijn vraag of het hotel geen kamers met airco had werd lacherig gezegd: "u zult het moeten doen met een raam openzetten".Ik heb vervolgens een ander hotel in Scheveningen geboekt van Easy. Staat te boek als 2 sterren, maar het leek wel de omgekeerde wereld: airco, aan het strand van Scheveningen, goede bedden, enorm schoon, en alles gloednieuw.Nooit meer Fletcher voor mij!

• 10Martijn Versloot30-07-2021

Top hotel

Echt fantastisch hotel. Nette ruime kamer. Hotel was overal erg netjes. Vriendelijk personeel. Ontbijt ook top. Lekker dichtbij alles. Komen zeker keer terug.

• 6Peet17-05-2021

Aan de prijs

De kamer was ontzettend klein, als je snachts naar het toilet moest was er geen ruimte om langs het bed te lopen zonder de gordijnen open te schuiven.Vond dit geen €160 waard en dan was het nog een aanbieding! Geen douche deur of gordijn, dus na het douchen een natte badkamer. Niks om het water weg te trekken dus spekgladde vloer.Als klap op de vuurpijl vroegen ze €50 voor 2 dagen parkeren. In de parkeergarage waren we €21.00 kwijt.Heel jammer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar (iig niet op deze plek)

• 8Reza Riyahi11-05-2021

Ik ben tevreden

Was dicht bij zee en mooie plek

• 8Judith10-05-2021

Prima hotel

Ideale ligging. Je bent met 20 minuten in de binnenstad.

• 8Yvonne10-05-2021

Fletcher stadshotel mei 2021

Heel groot pluspunt was de vriendelijkheid, service en deskundigheid van receptioniste Sheun Apena van stadshotel Den Haag.Minder tevreden waren we over de niet goed schoongemaakte kamer (vlekken op oa nachtkastje , douchegordijn, lege / kapotte dispensers die niet gerepareerd cq gevuld werden, koffie en thee niet aangevuld ).Tip: aan deur haken om jassen op te hangenPluspunt was ook centrale ligging van het hotel, de beveiligde parkeerplaats

Hotel Fletcher Stadshotel Den Haag info

• AirconditioningNiet beschikbaar