Tijdelijk €25 aanbetaling

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Excelsior voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Excelsior

• 9cindy12-08-2018

aanrader

mooi klein knus hotel, vriendelijke eigenaar, mooie ruime kamers , goed ontbijt,prachtige locatie met dichtbij strand en toch snel in het centrum van den haag.

• 9Johan09-01-2018

Fantastisch verzorgd !

Ontzettend goed verzorgd door de gastheer! Maar dat is niet verwonderlijk want deze komt uit een familie hoteliers dus de service is er met de paplepel ingegoten! De kamer was warm ingericht en superschoon! Ontbijt uitgebreid, en wanneer je een wens had dan werd hij ingewilligd. Ik zou geen enkel minpunt kunnen verzinnen. Echt een aanrader

• 9Elviere van Wetten08-01-2017

Zeer gastvrij en vriendelijk Mooie en zeer schone kamers met alle goede voorzieningen Goed verzorgd ontbijt Alles bij elkaar een geweldig goed hotel met een zeer vriendelijk gastheer!

• 8Simon S.21-09-2016

Keurig, kleinschalig hotel op sfeervolle locatie

Met de honderden winkels van de gezellige en zeer 'Haagsche' Frederik Hendriklaan letterlijk om de hoek, is dit hotel gelegen op een van de plezierigste locaties van Den Haag. Niet de drukte en de verkeers- annex parkeerellende van de binnenstad, maar de voorname en zelfs ietwat gezapige sfeer van misschien wel de chicste Haagse nieuwbouwwijk van begin 20e eeuw. Het hotel is ondergebracht in een voormalig herenhuis en door de kleinschaligheid ervan, maar ook door allerlei oorspronkelijke details, is het zondermeer sfeervol te noemen. De inrichting van de kamer die mij was toebedeeld (met een erker uitkijkend over het levendige kruispunt Statenlaan/Frederik Hendriklaan) valt het best te karakteriseren als quasi-chique in een niet al te recente variant. Het bed was behoorlijk, de badkamer (uitsluitend met douche) vrij klein, en als extra's kunnen slechts een moderne TV en de aanwezigheid van een föhn worden genoemd. De gastheer, die tevens voor het ontbijt zorgde, was bijzonder vriendelijk en voorkomend. Het ontbijt zelf (geen buffet, maar geserveerd) was wellicht niet opzienbarend, maar wel overvloedig. De vraag, halverwege, of ik nog iets wenste, had dan ook bijna iets grappigs. Echt negatieve punten zijn van dit hotel moeilijk te bedenken, of het moet de meer dan afgrijselijke en ook nog eens volkomen verfletste reproductie van een 'Spaanse schone' boven het bed zijn geweest. Een waarlijk smakeloze en zelfs volkse dissonant op een verder zo keurige kamer! Overigens moet een gast van dit hotel (voor zover het de kamers aan de voorzijde betreft) een stevige slaper zijn, want pal voor deur piept de tram naar de binnenstad tot in de kleine uurtjes en 's morgens al uiterst matineus door de bocht.

• 10familie Bosma21-09-2016

Fantastisch hotel met even zo fantastische eigenaa

Heerlijk hotel met goede ligging: tram naar centrum voor de deur en als je met de auto bent, gratis parkeren. Mooie kamer en erg netjes verzorgd. Uitgebreid ontbijt met allerlei lekkers. Maar wat het hotel TOP maakt is de eigenaar. Ed zorgt dat het je aan niets ontbreekt. We kunnen als minpuntje noemen dat we koffie- en theezet faciliteiten misten op de kamer, maar wanneer je vervolgens door Ed een vers gezet kannetje koffie op je kamer geserveerd krijgt, kun je niet meer spreken van een minpunt. Echt een pareltje in de Hofstad!

• 10Luc10-08-2014

Heerlijk en gastvrij hotel

Excelsior is een heel fijn hotel. We werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaar, hij nam alle tijd voor ons. We hadden een prachtige ruime kamer aan de achterkant van het hotel. Mooie ruime badkamer, alles erg proper en schoon. Het ontbijt was fantastisch, alles erop en eraan, het was heerlijk. Het hotel ligt vlakbij een tramhalte voor als je Den Haag in wilt. Tevens loopt je zo naar Scheveningen. We hebben er heerlijke dagen gehad.

• 10Elske02-03-2014

Geweldige plek wb Scheveningen en Musea

Het was een heerlijk kleinschalig hotel op een prima locatie t.o.v musea ( o.a Gemeentemuseum ) en prima te bereiken met OV. De tram stopt ervoor. Kleinschalig hotel met persoonlijke benadering .Geweldig attente eigenaar.

• 8Twan24-08-2010

Leuk hotelletje met goede verzorging

Bij de aankomst bij dit hotel werden we al direct vriendelijk ontvangen door de eigenaar, die (ouderwets) de tijd voor ons nam. De kamer is erg ruim, evenals de badkamer en de douche. Het bed had voor mij wat stugger mogen zijn, maar dat kan ook persoonlijk zijn. We sliepen aan de straatkant en dat hoorde je wel een beetje op de kamer. Voor ons was dat niet storend. Het ontbijt was heel goed verzorgd en werd bij je aan tafel gebracht. Geen lopend buffet dus waar iedereen staat te dringen en de koffie op is als je aan de beurt bent. Tegenover het hotel ligt een tramhalte (lijn 17) waarmee je direct naarde stad of het strand kunt. Een ov-chipkaart is hierbij aan te raden. Parkeren aan de Statenlaan is gratis, maar tijdens winkeltijden is een plekje zoeken lastig. Al met al een leuk, knus hotel met een eigenaar met liefde voor het vak. Aanrader!

Hotel Excelsior info

Soort hotel