Hotel Empire

3.1Onvoldoende

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

3.1Onvoldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

28 reviews over Hotel Empire

• 4Saskia de bruin04-10-2019

Verschrikkelijk

Te smerig voor woorden. Ben in staat om de inspectie voor hygiëne te verplichten om daar heen te gaan. 1 douche en toilet voor zoveel kamers. Belachelijk. Dit mag geen hotel genoemd worden.

• 2018
    3Carla20-09-2018

Nooit meer

Vanaf 13.00 uur inchecken, maar meisje was om 14.00 uur nog de kamers aan 't poetsen. Hotel is te groot woord voor deze voorziening, B&B zou beter zijn, alles is oud en vies. De ligging is prima, maar renovatie noodzakelijk. Enigste pluspunt is de jongedame die kamers poetst en ontbijten regelt ( volgens mij regelt ze de hele toko alleen) deze is uitermate vriendelijk en behulpzaam

• 1hhweekend15-04-2018

Nooit meer!

In een woord slecht nooit meer! De gast heer en vrouw zijn aardig maat daar is ook alles bij gezegd. De persoonlijke hygiëne was ver te zoeken. Net zoals de rest van het hotel. Wij durfde niet eens naar de toilet en/of te douchen omdat het te vies voor woorden is. Kamers zijn klein, je kan je kont niet keren. Een vies matje voor de toilet tafel waar je niet met bloten voeten op durft te staan. Tijdens het uitchecken niet eens fatsoenlijk te woord gestaan omdat de eigenaren nog niet zijn aan gekleed. Dit Nooit en Nooit meer.

• 3Keesje04-01-2018

Verschrikkelijk slecht

Nooit meer verschrikkelijk sjagarijnig personeel er Deed iemand de deur open vanuit zn woonkamer waar het een enorme troep was, het stonk na een ouwe wijven lucht binnen.. En werd gelijk gedwongen toeriste belasting te betalen en er werd tussen neus en lippen verteld dat je een gezamenlijke douche en wc had waar het super smerig was en het na de stront stonk..

Nooit maar dan ook nooit meer. Beter ga je iets doen met je hotel want zo trek je geen gasten meer aan...

• 3Dqlw04-01-2018

Bar en bar slecht

Ik ga hier nooit meer zomaar na toe.. toen we alleen al binne kwamen wist ik genoeg het stinkt vreselijk na een bejaardentehuis binnen.. Nog erger is dat als je dan de sleutel van je kamer krijgt 2 persoon kamers.. is dat er dan even gemeld word dat de wc en douche einde van de gang links is.. vreselijk met heel het hotel dus de douche en wc delen.. En aangezien alles s ochtends na de stront stonk zijn wij van ellende na huis gegaan om thuis te douche. Moeten ze er echt bij vermelde dat wc en douche niet eens op je kamer zit

• 2017
    2Caroline20-10-2017

Nooit meer

Verschrikkelijk. Bij aankomst wordt de toeristenbelasting afgedwongen. Amper tijd om naar je kamer te lopen, want het moet wel NU betaald worden. Hiernaast dat de gastvrouw onvriendelijk was, was er ook sprake van weinig hygiëne bij mw.

Kamer vies! Sigarettenpeuken buiten het raam, eenmaal gemeld werd het wel snel schoongemaakt.

Bedden kraken aan alle kanten, heb boven de dekens moeten slapen!!!

Gedeeltelijke douche was ok.

Bij vertrek stonden ze al op de deur te kloppen voordat het tijd was om te vertrekken!!! Niet eens zonder irritatie je spullen kunnen inpakken. Niet eens willen ontbijten!! Nooit meer, voor de prijs, belachelijk!

Locatie was goed.

• 8Carolien12-03-2017

Oud maar super schoon en heerlijke bedden.

Carolien en Martin uit Groningen zijn super tevreden! Prima prijs kwaliteit verhouding, jullie zien ons zeker terug👍🏼

• Oude reviews

6Rina14-09-2016

Simpel en gedateerd...

Hotel Empire...toplocatie...potentie voor iets moois, maar er wordt weinig mee gedaan Het ruikt er niet fris....waszakken vol beddengoed die op de gangen stonden. Tapijttegels op de kamer lagen los...alles " net niet"....bedden prima. Badkamer delen met iedereen. Maar erg minimaal...smoezelig ook...douchekop bleef niet hangen. Toilet ook delen...dus steeds de kamer af. Gehorig...helemaal met kinderen. Tv zonder ab. Personeel zeker vriendelijk... Voor 1 nacht ging het...maar zou er niet snel weer heen gaan.Erg jammer dat er niet eea opgeknapt word. Deuren bijv....klemmen en hangen scheef etc. En iets doen aan de geur...

• 2Mad06-08-2016

Wij komen hier niet meer terug

Wij hebben met twee volwassenen 1 nacht in dit hotel doorgebracht. We werden prima ontvangen, kamer kan met pin betaald worden. Parkeerplaats kost 7,50 en 20,00 euro borg contant..... Alleen waren alle parkeerplaatsen waren al verhuurd. 400m verder in de kompasstraat konden we gelukkig gratis parkeren. De ligging van het hotel is ideaal. De kamer: klein, het ruikt er echt muf, vieze bedden, vieze dekens. Heb op mijn badlaken geslapen toen ik zag dat er haren (die niet van mij of mijn vriend waren) in het bed lagen. Geen oog dicht gedaan werd er helemaal kriebelig van. Hotelkamers zijn super gehorig, alle deuren klemmen dus je weet precies wanneer iemand in of uit zijn kamer gaat. Geen super werkende WiFi verbinding. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar vanwege de viezigheid.

• 5Femke09-07-2016

Onvriendelijke eigenaar

De slaapzaal viel ons erg tegen, erg benauwde hokken en het voelde niet fijn. Toen wij naar binnen liepen kwamen wij een groep dronken toeristen tegen die ook op de slaapzaal lagen, hier wilden wij niet bij liggen en zeker niet als deze midden in de nacht terug zouden komen. De eigenaar zei dat het niet zijn verantwoordelijkheid was en dat het wel mee zou vallen. Wij zijn naar huis gegaan en hebben de helft van onze reservering moeten betalen.

0 tips over Hotel Empire

0 vragen over Hotel Empire

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats