Hotel Easy Hotel Den Haag City Centre

7.2Goed

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

7.2Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Easy Hotel Den Haag City Centre voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Easy Hotel Den Haag City Centre

• 3Kelly08-06-2019

Nooit meer

Vreselijk hotel. Meisjes aan de receptie waren meer met elkaar bezig dan met de gasten. Onze kamer was net een bunker met alleen een raam is het plafond. Dit raam is vervolgens niet helemaal afgeschermd waardoor er enorm veel licht naar binnen schijnt ook 's nachts. De 1 persoonsbedden zyn enorm klein en oncomfortabel. Zal hier niet snel naar terug komen!

easyHotel The Hague City Centre, Hotel Manager, 27-08-2019

Beste Gast, Hartelijk dank voor het verblijven bij easyHotel The Hague City Centre. Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet de gewenste ervaring bij ons heeft gehad. Wij bieden onze gasten de basis voorzieningen aan voor een erg scherpe prijs. Wij bieden onze gasten de basis voorzieningen aan zoals een goed bed, televisie, internet en eigen privé douche en toilet. Betreft ramen, wij hebben wel kamers waar de ramen wel open konden. Helaas waren de kamers al bezet toen u kwam inchecken. Betreft de dames van de receptie, wij danken u voor de feedback, wij zullen dit intern bespreken. Met vriendelijke groet, easyHotel The Hague City Centre

• 8Schuurmans Rijen15-05-2019

Geweldig

Geweldig hotel ligt heel centraal, vlakbij theater en strand en boulevard. Heerlijk bed goed schoon misschien wat klein maar je slaapt er alleen maar. Vriendelijk personeel.

Stephanie, Hotel Manager, 18-05-2019

Beste Schuurmans,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie te schrijven. We zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons hebt genoten. Het was een genoegen om u te verwelkomen en graag hopen wij u weer te mogen verwelkomen in easyHotel in Den Haag.

Met vriendelijke groeten,

Receptie

• 9Yvette Overgoor14-05-2019

Super verblijf pracht locatie !

Super verblijf. Hotel ligt op toplocatie. Verwacht geen luxe maar alles wat je nodig hebt is er. Heerlijke bedden, functionele kamer, fijn behulpzaam personeel bij de receptie. Dichtbij strand en Circus theater. Dit was onze 2e keer maar komen zeker terug!!!

Andrés Hotel Manager, Hotel Manager, 16-05-2019

Beste Yvette, Hartelijk dank voor het verblijven bij easyHotel The Hague City Centre. Wat leuk om te lezen dat u een super verblijf bij ons heeft gehad :-) Ook dat u genoten heeft van onze locatie en dat u van het circus theater heeft genoten. Wij hopen u snel te zien terugkeren. Met vriendelijke groet, Andrés easyHotel The Hague City Centre

• 4Marianne Verwey04-03-2019

Zo'n kamer zou niet om aangeboden mogen worden!

Afschuwelijk!! De kamer was niet meer dan een hok. In dat kleine hok zat ook nog een "badkamer"Bed was voor 2 volwassenen absoluut te klein. Dekbed ook, als er een draaide lag de ander bloot. Uit bed komen voor degene die aan de raamkant lag kon alleen op de billen en zo via het voeteneind In de douche/badruimte geen rekje om spullen op te zetten dus maar op de wc deksel. Geen tafel, slechts 1 soort café stoel dus spullen waar moet je ze kwijt kon alleen op de stoel of op de grond Dus maar op bed zitten niet bepaald ideaal. Airco maakt dag en nacht herrie. Ramen om naar buiten te kijken: smerig! Geen telefoon op de kamer om de receptie te bellen dus maar weer naar beneden voor extra kussens en handdoeken. Zouden gebracht worden. Ja na de 2e keer vragen! Handdoekenrekje zat aan 1 kant los dus handdoeken vielen op de grond toen we ze eraf wilde halen. Dit verblijf mag je een gast niet aandoen!

Alexis Receptioniste, Hotel Manager, 07-03-2019

Beste mevrouw Verwey, Bedankt voor uw feedback over uw verblijf bij easyHotel Den Haag! Wat jammer om te lezen dat uw verblijf bij easyHotel Den Haag niet naar wens is geweest. Onze bedden zijn volwaardige twee persoonsgrootte, misschien een tip om volgende keer een TWIN kamer te boeken. Deze hebben 2 aparte een-persoons bedden met elk een eigen deken.

Met betrekking tot uw feedback over de hotel kamers: we hebben geprobeerd om de kamers zo comfortabel mogelijk te maken. Alle basis voorzieningen zijn aanwezig zoals een goed bed, krachtige douche en WIFI/TV. Wij hebben nog grotere kamers beschikbaar in ons hotel zoals een Superior ; Triple of Family kamer. Misschien een ander optie voor uw volgend verblijf bij easyHotel Den Haag.

Het concept van easyHotel is dat we alle extra's uit de kamerprijs halen om aan onze gasten de keuze te laten wat wel of niet nodig is op de kamer. Schone handdoeken en föhns kunnen gratis worden opgehaald bij de receptie. Ook doen wij ons best om u te voorzien van extra kussens dekbedden. Omdat dit een nieuw en origineel concept is, heeft dit misschien tot enige verwarring geleid.

Al uw opmerkingen zijn van groot belang voor ons en we proberen onszelf voortdurend te verbeteren aan de hand van de feedback van onze gasten. Graag hopen wij u in de toekomst te mogen verwelkomen bij easyHotel Den Haag. Met vriendelijk groet, Alexis Receptie

• 8Els Peters-Janssen26-01-2019

Voor herhaling vatbaar.

Ligt dichtbij het centrum. Alles binnen loopafstand.

HsaReceptie easyHotel The Hague City Centre, Hotel Manager, 30-01-2019

Beste Els Peter-Jansen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review over uw recente verblijf bij ons te plaatsen. Wij willen u graag bedanken voor uw complimenten over de kamer en de locatie van het hotel. Wij zijn trots op ons concept waarbij we goede basis faciliteiten voor een eerlijke prijs op een toplocatie bieden en wij zijn altijd blij om te horen dat onze gasten dit ook zo ervaren en waarderen. Wij verheugen ons op uw volgende verblijf bij ons!

Met vriendelijke groet,

• 8marion21-01-2019

Easy Hotel Den Haag, voor een hoffelijk uitje!

Dit hotel geboekt met aanbieding. Voor 49 euro een overnachting met ontbijt en..treinticket. Hotel is ruim, onthaal is keurig. Wij hadden kamer 315. Een 140 breed bed in de hoek onder het niet te openen raam. Dat was in de nacht te merken, er komt veel kou van het raam af en een gesloten ruimte is met 2 mensen in bed toch te merken. Geheel los daarvan is het bed uitstekend, dekbed warm, douche compact en compleet. Het ontbijt wordt 2 deuren verderop bij Parks geserveerd. Voor uitbreiding als eerder in je kamer of later er uit kan je optioneel kiezen en dus bijbetalen. Gewoon een heldere en klare formule. Hotel zit heel dichtbij het centrum van Den Haag. Openbaar vervoer halte om de hoek en je zit zo in Scheveningen.

Sylvia, Hotel Manager, 25-01-2019

Beste Marion,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review over uw recente verblijf bij ons te plaatsen. Wij willen u graag bedanken voor uw complimenten over de locatie en de kamerfaciliteiten. Wij zijn trots op ons concept waarbij we goede basis faciliteiten voor een eerlijke prijs op een toplocatie bieden en wij zijn altijd blij om te horen dat onze gasten dit ook zo ervaren en waarderen. Al uw opmerkingen zijn van grote waarde van ons en zullen gebruikt worden om het verblijf van onze toekomstige gasten zo prettig mogelijk te maken. Uw feedback wat betreft de kamer en het raam wordt dan ook zeer gewaardeerd. Wij verheugen ons op uw volgende verblijf bij ons!

Met vriendelijke groet, Sylvia Receptie easyHotel The Hague City Centre

• 2018
    9Ruben Eli12-11-2018

Prettig verblijf, goede service.

Fijn verblijf gehad. Was in Den Haag voor werk en heb daarnaast goed kunnen rusten in het hotel. De service is goed, vriendelijk en behulpzaam personeel. Locatie fijn voor werk, maar ook om snel de stad in te gaan.

Alissa, receptie, Hotel Manager, 19-11-2018

Beste Ruben, Wat fijn om te lezen dat uw verblijf bij easyHotel goed is bevallen. Bedankt voor de mooie woorden namens het gehele team. Natuurlijk hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen bij ons of in een ander easyHotel. Met vriendelijke groet, Alissa receptie easyHotel Den Haag City Centre

Alleenreizend

• 10Frederieke en Manah10-11-2018

easyHotel Scheveningen doet zijn naam eer aan,top!

Vriendelijk ontvangst bij de receptie te Scheveningen;ook snel en easy, easyHotel doet zijn naam eer aan, het is echt een easy hotel; geweldig! Tip; een snoepie of lolly voor de kleinste gastjes bij aankomst vinden ze Altijd leuk! Diverse (lekkere) koffie s,thee, koude frisdranken met snacks beneden te halen voor een schappelijke prijs, kortbij het strand(fijn voor mijn kleuter dochter), heerlijke bedden,dito douche. Alles schoon. Ontbijt in het gezellig uitziende ochtend restaurant niet gedaan,doen we zeker bij een volgende stay en ook na het zien van de menu s!Tevens het idee erachter (geen ouderwets ontbijt hotel tafereel,maar lekker zelf kunnen beslissen,heerlijk idee erachter). Ligging (tram 9 nemen vanuit Den Haag Centraal, uitstappen Circus Theater, en je bent er zo. Te kleine kamers zeker niet, hoewel jammer dat je geen raam open kunt doen (je bent aan de zee-lucht- tenslotte). Prijs-kwaliteit-ligging is toppie, we komen terug!!

Receptie, Hotel Manager, 19-11-2018

Beste Frederieke en Manah, Bedankt voor jullie lovende woorden voor easyHotel The Hague Scheveningen Beach. We zullen doorgeven aan ons partnerhotel dat jullie je verblijf als prettig hebben ervaren. Daarnaast hopen wij jullie te mogen verwelkomen in ons hotel in het centrum van Den Haag. Met vriendelijke groet, receptie easyHotel Den Haag City Centre

Met jonge kinderen

• 9Whoopi07-11-2018

Heel leuk om de stad Den Haag te verkennen

Met actie geboekt, goedkoop en incl. ontbijt. Werd heel enthousiast ontvangen door een vrouwelijke receptionist. Heb leuke tips gekregen om te eten in de stad. Kamer is basic en was goed schoon. Overtrof mijn verwachtingen. Kijk ernaar uit om een ander easyHotel uit te proberen.

Sylvia, Hotel Manager, 10-11-2018

Beste Whoopi,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze prachtige review over uw verblijf bij ons te plaatsen. Wij zijn trots op ons concept waarbij we goede basisvoorzieningen voor een eerlijke prijs op een toplocatie bieden en wij zijn altijd blij om te horen dat onze gasten dit ook zo ervaren en waarderen. Wij verheugen ons op uw volgende verblijf bij ons!

Met vriendelijke groet, Sylvia receptie easyHotel Den Haag

• 8Jasmijn29-09-2018

Het ontbijt niet..

De kamer die wij hadden was heel schoon en modern. De badkamer die bij de kamer in zat was afgezonderd van de kamer door een glazen wand waar je niet echt door heen kon kijken. De badkamer was best klein, de kamer viel wel mee voor deze prijs. De tv deed het goed en had veel zenders. Verder was het bed ook heel schoon en sliep hij fijn. Ik heb veel recensies gelezen over dat je maar 1 handdoek krijgt, bij aankomst werd tegen ons gezegd dat als wij extra handdoeken zouden willen, we die bij de receptie gratis mochten afhalen, waar wij ook gebruik van hebben gemaakt. Wij hebben dit hotel geboekt voor 2 nachten via actie waardoor wij er een ontbijt bij kregen. Dit ontbijt is bij de naastgelegen ontbijt- en lunchroom "parks". Het ontbijt was echt minder, de broodjes waren oud en de kaas en het vlees wat op een bordje lag, was al warm geworden. Wel echt een top hotel! Graag zou ik er nog een keer komen.

Ruchillé receptie easyHotel Den Haag, Hotel Manager, 16-10-2018

Bedankt voor uw feedback over uw verblijf bij easyHotel Den Haag City Centre! Wij prijzen onszelf met de locatie en prijs-kwaliteit verhouding van ons hotel! Betreft het ontbijt we zullen er een notitie van maken en dit bespreken met de restaurant eigenaar.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in dit hotel of in een van onze andere easyHotel Benelux hotels.

Met vriendelijke groet,

3 tips over Hotel Easy Hotel Den Haag City Centre

• hoinjsz, 19-11-2013

Parkeer NIET in de parkeergarage van de 'Raad van State'. Deze is wel heel dichtbij het hotel maar dit tijdens kantooruren niet toegankelijk voor publiek en daarnaast duurder . Parkeergarage aan de Mauritskade (+5min. lopen) is geschikter.

• michel en denise, 18-08-2013

Parkeer aan bij rijswijk: P+R Hoornwijck. Vandaar de tram nemen. In het weekend kost dit je 2 euro en kan je de hele dag gebruik maken van het openbaar vervoer. Alle extra dagen dat je er staat kost het je gewoon het dagtarief en moet je zelf in- en uitchecken. Altijd plek.

• Liesbeth Boswijk, 09-06-2013

Het Mauritshuis, de gevangenpoort en natuurlijk het strand

1 vraag over Hotel Easy Hotel Den Haag City Centre

• Familie Smid, 06-11-2016

parkeergelegenheid

Wij gaan binnenkort naar een bruiloft en komen dan ook 's nachts terug van het feest. Is er dan nog een mogelijkheid om dichtbij het hotel in een parkeergarage te parkeren?

• Afstand tot strand4 km

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer