Hotel Duinzicht

Hotel Duinzicht
6,4

45 reviews over Hotel Duinzicht in het Nederlands

Top hotel voor herhaling vatbaar!

Lynn En Syl
11-3-2018

Hotelkamer perfect ! We zaten in gebouw 6 en prima schone kamer,fijne douche en heerlijk bed!

Perfecte locatie. 5 min van het strand af, en dichtbij Grazy Piano’s!

Ontbijt was ook prima !

Voor herhaling vatbaar.

Vies vies vies

Marco
30-9-2017

Ontbijt slecht. Harde broodjes van 3 dagen oud.. geklopt koud ei.. en te weinig zitplaatsen.. De ligging van het appartement is goed, maar daar is ook alles mee gezegd. Toilet staat tegen bad aan waar door je schuin erop moet zitten. Kamer is smerig en balkon ook..

Echt slecht

Stockkie
14-8-2017

Slecht ontbijt, kleine warme kamer, koude douche met mini straal en onvriendelijke gastdame bij balie

Super

rademaker.durinck@gmail.com
8-8-2017

We waren hier voor de 5de keer en ja ook nu was het weer grandioos! Gezien mijn gezondheid gevraagd om een kamer niet te hoog en we kregen een ruime kamer op de begane grond! Super bedankt Angela!

Nooit meer

Mollers
14-9-2016

Wij hadden appartement bovenste verdieping met balkon.

Algemeen: goede ligging, alles goed bereikbaar, vrij parkeren, op de dag van vertrek mag de auto de hele dag blijven staan.

Ontbijt is redelijk (koffieapparaat is hard aan vervanging toe), belegvitrine is oud en aftands maar voldoet nog wel aan eisen. Gerechten die warm horen te zijn, zijn lauw/koud.

Negatief: Vieze kamer, overal stof die er duidelijk al heel lang ligt, toiletbril zat los, toilet staat heel dicht op bad waardoor je er zijwaarts op moet zitten, balkon is mooi en zonnig maar er stond enkel een oude, smerige plastic stoel.

Douchen was zeer valgevaarlijk. Je moet een hoge in- en uitstap nemen in een glad ligbad waar geen enkele greep zit om je vast te kunnen houden, zonder douchewand of gordijn, dus alles werd nat. Ik ben dus ook gevallen (gelukkig zonder gevolgen), want vier dagen zonder douchen is geen optie. Maar vanaf dat moment hebben wij elkaar de douche in en uit geholpen. Te gek voor woorden!

Bij aankomst geklaagd over bovenstaande. Toilet en wastafel zijn toen alsnog schoongemaakt. 2 kleine stoelen werden op balkon gezet. Verder niets.

Deze kamer (rest van hotel weet ik uiteraard niet) zou zeker niet door de keuring van Max heenkomen.

Wij zijn van mening dat we veel te veel hebben betaald voor deze kamer. Zonder bijkomende kosten mochten we de boeking annuleren, maar overboeken naar een ander hotel was niet mogelijk omdat dit weekend alles in Scheveningen was volgeboekt (we hebben het zeker wel geprobeerd). Daarom was het voor ons een 'take it or leave it', oftewel, deze vieze kamer houden of terug naar huis.

Dit hotel nooit meer! (en we zijn best wel wat gewend, boeken vaker soortgelijke hotels, klagen bijna nooit, het is voor het eerst dat ik nu zo'n recensie plaats). Met een klein beetje aandacht en weinig kosten zou er een prachtig, schoon en veilig appartement van kunnen worden gemaakt.

Was weer super!!!

h.rademaker9@chello.nl
8-8-2014

Voor de 3e keer weer voor dit hotel gekozen, en het was weer prima!!!

Deze mensen zijn vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was erg goed, en de ligging ook goed, 5 minuten van het strand en boulevard.

Komen hier zeker terug!

Prima hotel, dramatisch ontbijt

Cobus
26-5-2014

Niets mis mee, met dit hotel. Prima kamer, zeker niet klein, en keurig schoon. Bedden prima. Hotel bestaat uit diverse gebouwen, met veel verschillende kamers. Bij rechtstreekse boeking mag de auto op de vertrekdag de hele dag blijven staan. Parkeren is gratis. Ontbijt op zondag is een grote tegenvaller. Brood is namelijk oud. Voor een 3 sterren hotel mag dat echt niet. Het brood was niet weg te krijgen. Echt heel jammer want verder is het een prima hotel. Boulevard op 5 minuten.

rustig gelegen

Toonis en Erna
21-3-2014

lichte kamer met goede bedden en koelkast gratis internet, gratis parkeren.

Geen lift, TV. ontvangst matig, douche kraan slecht.

Weer genoten!

h.rademaker9@chello.nl
4-9-2013

Weer 4 dagen in hotel Duinzicht geweest, op verzoek dezelfde kamer als vorig jaar gekregen! het was weer prima en raden dit hotel zeker aan!!!

mooi uitzicht

Ilonka van Loendersloot
16-1-2013

Ietswat kleine kamer, verwarming moet ontlucht worden want je hoort het water stromen en er staat een ventilator of koeling die je constant hoort dat is onprettig.

Mooi uitzicht over de duinen en 's middags kan je lekker buiten in de zon zitten,

We hebben een aantal aanbieders voor Duinzicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duinzicht in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duinzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duinzicht scoort een 6.37 uit 10 op basis van 45 reviews.