Hotel Des Indes

8.7Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

8.7Fantastisch

19 reviews over Hotel Des Indes

• 2017
    10Paul19-08-2017

Klasse!

Fantastische ervaring. Wij logeerden hier 3 dagen. Wat een geweldig hotel waar men nog weet wat klasse is. Perfect eten, drinken, kamer. Eindelijk een hotel met een luxe, gezellige uitstraling, eindelijk eens geen wit steriel gebouw ! Alles was goed. Ook aan de kleinste details werd gedacht en Joris deed uitermate zijn best in de lounge. Alles klopte en was gewoon top. Wij komen zeker weer.

• 6reinier voogd29-05-2017

te kort schietende service

De kamers zijn volgens de informatie om 15.00 uur beschikbaar, die van ons om 17.30. Uitleg? Geen ander dan dat de kamer nog werd schoongemaakt. Ons verblijf was een cadeau. Bij de afrekening van het restaurant werd ons de kamerprijs in rekening gebracht die nog niet zou zijn betaald.De waarde van het cadeau kwam zo op straat te liggen. Drie dames van de receptie konden de betaling niet vinden. Toen mijn dochter na door ons te zijn verwittigd belde, werd de betaling direct gevonden. Die bleek niet direct uit het systeem. Een telefoontje naar ons (ons mobiele nummer was bekend) was teveel moeite. Mijn dochter bracht ons op de hoogte, niet het blunderende hotel. Een briefje naar de directie werd beantwoord door een juffrouw met excuses. Voor de directie was dit teveel moeite? Een klacht is een kans, maar niet hier. En dit voor zo'n hotel. Het diner met een peultje, een stronkje bloemkool en nog iets was ver onder de maat. Onbegrijpelijk en nooit meer. Hotel van keten is in alle opzichten beter.

• 10Anita Gonzalez16-02-2017

wij brachten hier een geweldige ochtend door

mijn vriendin en ik vonden alles goed! behalve een heerlijk kopje koffie in het restaurant kregen wij een speciale rondleiding door het hotel. omdat ik, Anita Gonzalez, visueel gehandicapt ben, mocht ik onder leiding van een medewerker alles aanraken zodat ik mij een goed beeld kon vormen van een kamer, de balzaal, de mooie trappen, mooie meubels, vazen en spiegels, kortom de sfeer beleven in dit historische hotel. ik kan niet anders zeggen dan dat degenen die met ons de rondleiding deden zeer vriendelijk waren en hun uiterste best deden om mij een zo goed mogelijk beeld te geven van dit prachtige hotel. ik wil deze medewerkers nog eens heel hartelijk hiervoor bedanken.

• Oude reviews

5R.Stut28-03-2016

Een mooi hotel met slechte service

Wij hadden een kamer met uitzicht besteld. De eerste kamer had geen uitzicht. De tweede kamer waar we om 15.15 nog niet in konden was zoals later bleek heel klein. Toen we zeiden weg te gaan werd ons een mooie kamer aangeboden. Naar onze mening Des Indes onwaardig. Ontbijt werd slecht aangevuld. Niet direct een aanrader.

• 9Richard13-08-2015

Geweldige ervaring

Met 7 vrienden naar Den Haag geweest. Overnachting in hotel Des Indes gehad. De service in het hotel was geweldig. Vanwege mijn verjaardag kregen we petit fours op een van de kamers. Alle medewerkers van het hotel waren zeer aardig en behulpzaam. Toen we snachts terugkwamen in het hotel was het geen probleem om nog van roomservice gebruik te maken. Bij de receptie was men de volgende morgen ook al geïnformeerd dat we die nacht laat terug gekomen waren in het hotel. Mag je verwachten maar nog steeds is het prettig om te weten dat de staf wel zeer oplettend is.

• 10Karin02-02-2012

dit moet je een keer meemaken!

Ik had een overnachtiging gewoon in dit hotel, wat een luxe en comfort, wauw!!we hebben onze ogen uitgekeken, ik heb nog nooit zoveel kroonluchters gezien....erg mooi, maar alleen niet ons hotel, het is erg oudbollig, je moet er van houden, zitten ook veel engelsen met poen, maar ik had dit voor geen goud willen missen, zo bijzonder om een keer als een prinses te mogen leven!je zit ook zo in de binnenstad en je kunt op het plein gezellig ergen warme choco gaan drinken en wie weet loop je dan maxima tegen het lijf met haar kinderen....dat was bij ons dus het geval, knappe en charmante vrouw!leuk om haar een keer in het echt te mogen zien!

• 9Sharon25-01-2012

Top Hotel

Hotel was echt helemaal top. We waren ergens gaan dineren en zodra we terug kwamen was er een rustgevend (slaap)muziekje opgezet. Onze bedden waren opgelegd, pantoffels en ochtendjassen lagen klaar op het bed. Heel leuke ontvangst met een doosje bonbons... lekkere koffie op de kamer... Maaaaaaaar, wat een koude kak zeg die lui. Het was hartje zomer, maar ik vroeg me af of ik niet naar buiten gewerkt zou worden door de beveiliging omdat dit niet gewenst was. Om het minste of geringste grapje werd niet gelachen (dit is ons nog nooit overkomen) en ook een sprintje naar de lift (omdat deze dicht ging) werd niet gewaardeerd. Al bij al als wij deze koude kak weg dachten hebben wij het geweldig gehad.

Ook wij waren met de goedkopere versie...

• 0Anoniem17-10-2011

Nooit meer

Bij aankomst (in de regen) geen portier te bekennen. Wel excuses dat men ons niet gehoord had. Bij binnenkomst werd meteen gevraagd of we een upgrade wilden aanschaffen. Kamer was prima, enigszins sleets, maar sfeervol. Op zondagmorgen om 10.45 bleek ik te laat te zijn voor het ontbijt. Personeel was aan het opruimen en een kop thee en een broodje waren niet meer te krijgen, toen ik daar om vroeg. Ik heb nog ergens een banaan gepakt ;-) Gastvrijheid en klantvriendelijkheid zijn hier ver te te zoeken.

• 10Molfinarium06-08-2011

Luxe is ook leuk met kinderen!

Fantastische aanbieding ivm 130 jarig bestaan een kans om niet te laten lopen. 2 nachten met een 4 en 10 jarige in heerlijk luxe Des Indes. Het personeel is super voor ouders en kinderen iedereen even vriendelijk. De high tea een belevenis, de kamers met alle mogelijke faciliteiten een genot. De atmosfeer onovertroffen. Voor hetzelfde geld (en dat incl. High tea en drankjes ed.) als een weekend een bungalowpark kun jezelf en je kids laten pamperen in luxe en sfeer! Maak vooral een praatje met de congierge Marianne zij is uiterst vriendelijk en kundig en kan je leuke tips geven.

Met jonge kinderen

• 10Yolanda03-06-2011

super

Prachtig hotel.Bijzonder vriendelijk personeel.Zeer luxe kamer met alle denkbare voorzieningen.Ligging midden in het centrum.Prijs was een jubileumaanbieding en echt spotgoedkoop.Normaal wel een prijzig hotel,maar dat is het wel waard.Echt een aanrader als je iets speciaals wilt.

0 tips over Hotel Des Indes

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages