Hotel De Stern

9.5Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.5Fenomenaal

42 reviews over Hotel De Stern

• 9Caroline Lingfeld21-08-2010

Erg fijn hotel met persoonlijke sfeer!

Wij hebben drie erg fijne dagen gehad in Hotel de Stern. Erg gastvrije en vriendelijke eigenaar. De kamers waren erg schoon en ruim. Het ontbijt is helemaal super! Wij zijn zeker van plan om vaker terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9J.Sprokkereef05-08-2010

super plek

Super gastvrij hotel. Met een vriendelijke gastheer en dame. Het ontbijt was prima verzorgd.Kamer was netjes en mooi schoon zo ook de douche en wc. Echt een aanrader voor mensen die willen genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8h.rademaker901-08-2010

Super hotel

Een lang weekendje Scheveningen, dit hotel is echt geschikt, nette en gastvrije ontvangst van de eigenaar, en een super ontbijt op je kamer. een aanrader!!!!! Tip: Lekker eten bij restaurant Eldorado aan de boulevard.

Gereisd met partner in juli 2010

• 82 vriendinnen uit Almelo ov18-02-2010

zeker de moeite waard!

Hotel de Stern Schevening, nette ruime kamers, goed ontbijt zeer gastvriendelijk. Zeer dichtbij alle uitgaans mogelijkheden.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Angelique28-09-2009

prima hotel

Het is een prima hotel. 's Morgens een uitstekend ontbijt op de kamer. Vriendelijke gastheer. En bovendien een toplokatie. Binnen nog geen 2 minuten sta je voor het casino of het Kurhaus. Zeker een aanrader voor een weekendje Scheveningen.

Gereisd met partner in september 2009

• 7Annelies04-05-2009

Interessant hotel

Ik ben er 3 dagen geweest. Het hotel is een omgebouwd huis, waardoor je echt het gevoel hebt alsof je bij iemand in huis slaapt. Je moet ook aanbellen bij aankomst en krijgt naast je kamersleutel ook een sleutel van de voordeur! De eigenaar is heel erg vriendelijk en brengt een goed uitgebreid ontbijt (veel van alles, niet zo zeer divers) op de kamer: er is namelijk geen restaurant. Cijfer voor eten is dan ook alleen voor het ontbijt. De kamer waar wij zaten zat aan de voorkant en was erg ruim. Kleine badkamer, maar dit was geen probleem: de douche was prima. Hotel zit werkelijk op een schitterende locatie; vlak naast de boulevard en het circustheater! Voor mensen die luxe willen met alles erop en eraan is het wel een afrader. Voor mensen die een iet wat simpel familiehotel geen probleem vinden is het prima!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 4Ilse24-04-2009

Geen waar voor je geld

De Stern is een klein hotelletje dat langs een zeer drukke weg ligtwaar de tram, bus en vele autos's en fietsers tijden. Je zit echt aan de weg ( met een stoep ertussen) dus lekker rustig is het niet. Hij houd ook BBQ avonden maar voor een leuke sfeer kan je beter naar het strand gaan.De kamers zijn erg , erg eenvoudig en alleen een ontbijt maakt dat niet echt goed. Nee , de volgende keer ga ik naar een leuker, gezelliger en beetje minder eenvoudig hotel.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Rachel van Egmond20-07-2008

Wij zijn hier vorig jaar geweest! En wat een leuk klein en persoonlijk hotel. De hotel eigenaar is erg vriendelijk en brengt een heerlijk ontbijt op bed, geweldig! De kamers zijn vrij standaard ingericht maar erg ruim. Bij ons was helaas de ketel stuk dus hadden we een koude douche, maar de badkamer was verder ook prima. Het is allemaal erg schoon en het hotel ligt erg centraal. Wij gaan komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Ellen Wissink15-07-2008

Een erg leuk hotel. Ik ben er nu reeds 2x geweest samen met mijn zoontje en we zullen er zeker nog vaker naar terug gaan. Binnen 5 minuten ben je op het strand. De service is er goed, helemaal het ontbijt op bed 's morgens. Echt een aanrader dus voor wie een paar daagjes rondom Scheveningen wil verblijven.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Chantal26-07-2007

Vorig jaar zomeer geweest, een fijn knus hotel met een vriendelijke eigenaar. Nu totaal 2 keer geweest en voor deze zomer hebben we pech dat het vol zit. Een aanrader als je naar een knus en heel centraal gelegen hotel wilt. De kamers zijn eenvoudig maar je krijgt heerlijk ontbijt op bed! De centrale ligging tov strand en het uitgaanscentrum zijn perfect!

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel De Stern info