Hotel De Stern

9.5Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.5Fenomenaal

42 reviews over Hotel De Stern

• 9Maurice01-03-2013

NOOIT MEER !!!

Nooit meer een ander hotel. De gastvrouw bij de Stern was reuze gastvriendelijk, het is een keurig "familiehotel" op 5 minuten slenteren vanaf het strand. En ja, er komt een tram voorbij, en ja de vloeren zijn van hout dus kraken wat... So what dan moet je maar in een betonnen bunker zoals Ibis gaan of zo. Nee doe mij de Stern maar, prima hotel voor een gezellig prijsnivo. Top! Parkeren kon bij de Stern gewoon voor de deur, het hotel verkoopt parkeerkaarten.

Gereisd met partner in februari 2013

• 0Richelle11-03-2012

Heerlijk hotel!!!!!

Het is echt een super goed hotel! Schoon, lekkere bedden, ideale ligging, mogelijkheid tot parkeren (tegen betaling) en ontzettend vriendelijk personeel. Dan krijg je ook nog eens ontbijt op bed wat super lekker is, ik vind het voor die goedkope prijs echt TOP!!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8W.vd Boogaard29-02-2012

Aanrader.

Een super goed hotel, fijne bedden en hele aardige mensen. Drankjes en snacks voor normale prijzen. W.J.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 0J. Van Dyk05-12-2011

Super

Eenvoudig maar fijn hotel, prijs-kwaliteitverhouding super! Alles wat je nodig hebt, met vriendelijke ontvangst én afscheid! Ik kom zeker nog eens terug!

Zakelijk gereisd in november 2011

• 9irene nabben16-10-2011

Je voelt je er meteen thuis.

Hotel de Stern is een hotel met een huiselijke sfeer. Zeer gastvrij,goede schone kamers, lekker ontbijt op de kamer en lekkere koffie. Voor de 2e keer geboekt en weer zeer tevreden.We komen zeker de 3e keer weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10h.rademaker902-08-2011

Wederom fantastisch!!!!!!

Weer een lang weekend doorgebracht bij hotel Stern, en het was weer helemaal voor elkaar!!! Je hoeft maar wat te vragen en ze staan voor je klaar, dus voor een herhaling zeker vatbaar!!!! Tip: Via Aschin of Marian tafel laten reserveren bij Bistro Bontje!!!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Inge S26-05-2011

Gastvrij !

Dit hotel heeft maar 2 sterren omdat het geen ontbijtzaal heeft, maar buiten dat is het gewoon 3 sterren waard. De kamer is ruim met wastafel en eettafel, de bedden prima, de douche is klein maar groot genoeg en schoon en de service perfect. Je merkt gewoon dat de eigenaar dit met liefde doet en er veel voor over heeft om het je naar je zin te maken. Een uitgebreider ontbijt konden we niet krijgen (incl. perfect gekookt eitje); knappe vent die dat allemaal op krijgt! Prima locatie, loopafstand van het circustheater, strand, tram en winkelpromenade. Dus diegene die hier iets kan vinden dat niet goed is mag bij zichzelf te rade gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Claire09-03-2011

Luxe, maar op een ander niveau

Het is een gemoedelijk familiehotel gelegen dichtbij de boulevard en het hart van scheveningen. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is vers inclusief sapje, thee of koffie, broodjes, krentenbollen, zoet en hartig beleg, fruit en een hapje voor onderweg. Het wordt afgeleverd op je kamer, waar je aan je tafel gezellig kunt ontbijten. De kamers zijn ruim, badkamer is klein, maar schoon. Bedden zijn goed.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9M.29-12-2010

Super gastvrij en dicht bij het strand.

Bij aankomst heel vriendlijk ontvangen. Grote kamer met een prima bed. De douche en wc zijn schoon, maar wel klein. Je krijgt een goed en uitgebreid ontbijt. Het zijn hele vriendelijke mensen. Ze hebben ook kortingsbonnen die je kunt gebruiken. Het heeft echt een perfecte ligging. Het stand en de boulevard ligt op loopafstand en je bent dicht bij een tramstation, dus je kunt overal heen.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8altjo08-09-2010

uitstekend hotel

Dit is een prima hotel,waar we 2 dagen zijn geweest!! Uistekende ligging vrijwel direct achter de boulevard en heel dicht bij andere bekende bezienswaardigheden!! Je voelt je hier direct thuis,want hele vriendelijke en gastvrije eigenaar,die je overal mee wilt helpen. we hadden een ruime en nette kamer aan de voorkant,wel wat gehorig wat verkeer betreft want een doorgaande weg. Heerlijk en ruime keuze wat ontbijt betreft, heeft toch wel iets romantisch/knus dat het geserveerd wordt op de kamer,want is geen restaurant aanwezig!

Kortom; als een hotel zoekt die knus is,nette kamers,gastvrij, vrijwel aan de boulevard zit en centraal tov andere attacties en geen luxe nodig hebt is dit echt een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2010

Hotel De Stern info