Hotel De Stern

9.6Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.6Fenomenaal

Tonen op kaart

42 reviews over Hotel De Stern

• 2017
    10Mariët 't Hart05-02-2017

Gemoedelijk, ruim en centraal.

Hotel de Stern ligt fijn dicht bij de boulevard en het circustheater. Terwijl iedereen de auto zoekt, zitten jullie al met een glaasje wijn na te genieten van de voorstelling en daarna duik je zo je bed in. (Wijn of iets anders kun je naar vragen en wordt voor je klaargezet) Badkamer klein en functioneel, kamer juist lekker ruim. (3-persoons) Bedden erg fijn. Ontbijt zeer royaal en lekker. Gastheer en gastvrouw vriendelijk en behulpzaam. Komen graag nog eens weer.

Gereisd in februari 2017

• Oude reviews

10Nelis Danny20-09-2016

Zeer goed familiaal hotelletje

Propere standaard kamers en rijkelijk ontbijt op de de kamer en gebracht door de gastheer. Zalig geslapen en meer moet dat niet zijn. Hier komen wij zeker terug bij ons volgend bezoek.

Bedankt en doe zo verder.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Marieke10-05-2016

Ontzettend genoten

Afgelopen zaterdag, 7 mei, na hemelvaart heerlijk een nachtje naar Scheveningen geweest. Omdat het zo'n gewild weekend was waren er niet veel kamers meer beschikbaar in Scheveningen en na een lange zoektocht bij dit hotel terecht gekomen. Er was nog 1 kamer beschikbaar, een budgetkamer. Deze kamer heeft wel ramen, maar zitten hoog tegen de muur waardoor je niet naar buiten kunt kijken. Geen enkel probleem vonden wij, wat ben je immers op de kamer? En wat zijn we blij dat we dit gedaan hebben. Kamer was hartstikke prima, ontzettende fijne bedden en lekker een douche en toilet op de kamer. De kamer was schoon en het ontbijt werd de volgende ochtend op de kamer geserveerd. De eigenaar en zijn moeder die het hotel samen runnen zijn ontzettend vriendelijk en je werd warm welkom geheten. We hadden een parkeerkaart erbij geboekt, maar omdat het zo druk was, was er geen plekje meer in de straat. Dat was geen probleem, de eigenaar verzette zijn auto zodat wij daar konden staan. Het hotel zit echt om de hoek van de boulevard en heeft daardoor een toplocatie. Super prijs-kwaliteit verhouding, wij komen zeker terug naar dit fijne plekje in Scheveningen!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Aysel Pasveer06-08-2015

Gezellig familiehotel

Ontzettend gezellig familiehotel! Schone kamer met douche en toilet. Heerlijk ontbijt s'ochtends op de kamer geserveerd. Vriendelijk ontvangst, gastheer en personeel supervriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10E.v.Vlijmen27-07-2014

Appartement de Stern is tóp!!

Hotel de Stern heeft ook een vierpersoons appartement naast winkelcentrum Palace promenade. Deze komt uit op de boulevard. Echt een toplocatie!! Het appartement ziet er modern uit en is zeer compleet, met vaatwasser, wasmachine, magnetron, droger, tv, open keuken enz. We waren aangenaam verrast door de compleetheid. Vanuit het appartement kijk je schuin op zee, een schitterend uitzicht dus. Vanwege mijn handicap moest er vooraf het een en ander geregeld worden. De eigenaar verleende alle medewerking, waarvoor vele complimenten en dankbaarheid. Kortom een topvakantie op een toplocatie en een topper van een eigenaar. Een tien plus!

Gereisd in juli 2014

• 10Tamara17-03-2014

Super hotel!

Wat een top hotel. Wij super vriendelijk ontvangen waardoor wij ons meteen welkom voelde. Mooie ruime kamer. De schoonmaak was ook perfect. Het ontbijt dat op de kamer wordt geserveerd was ook super. De ligging was ook perfect. Wij zijn die avond naar een concert in het circuqtheater geweest en dat was nog geen 5min lopen. Ook de boulevard is op nog geen 5min lopen. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd in maart 2014

• 10Meriam den Oudendammer19-02-2014

Een super leuk hotel

Ik ben samen met mijn vriendin 1 nachtje blijven overnachten,Ik geef ze een dikke 10! alles was goed verzorgd

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9Linda26-01-2014

Prima verblijf!

Prima verblijf, ruime kamers, schoon, goede bedden en een super ontbijt. Prettig ontvangen, vriendelijk, behulpzaam, voor herhaling vatbaar! Alles o loopafstand

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Henny27-07-2013

Gezellig familehotel; ideale locatie !!

Gezellig familiehotel op prima locatie !! Mooie kamer, heerlijk ontbijt 's morgens op terras en eigenaar ontzettend vriendelijk en behulpzaam !! Hier komen we zeker nog eens terug. Groeten uit Emmen !!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10jan postema14-07-2013

tophotel

echt geweldige plek voor een weekendje scheveningen,relaxte eigenaar is niet moeilijk met service voor en achteraf,goede kamer,fantastisch ontbijt en daarna oh laat je koffer maar staan en ga rustig nog even naar sealife dan rekenen we darrna wel af,hoeveel hadden jullie gedronken ?

ok de kosten zeer acceptabel,geweldige service en een eigenaar die zijn gasten vertrouwd waar vind je dat nog.

topper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

2 tips over Hotel De Stern

• Linda, 26-01-2014

Bistro bontje om heerlijk te dineren

• jan postema, 14-07-2013

heerlijk naar het strand met mooi weer anders lekker bios of theater,en relaxt slapen

0 vragen over Hotel De Stern

• Huishoudelijke apparatuurTV