Hotel De Stern

9.6Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.6Fenomenaal

Tonen op kaart

42 reviews over Hotel De Stern

• 9Astrid Scholtens26-05-2019

Met onze vriendinnenclub een overnachting geboekt. Het was uitstekend, super aardige, meedenkende eigenaar. Uitstekend ontbijt. Prijs-kwaliteit uitstekend. We komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Monique Bonhof31-03-2019

Fantastisch!!

Schone kamers, heel gastvrij, huiselijk, perfecte ligging. Hoekje om en je sta op de boulevard, 5 minuten lopen van het Circus theater. Geweldig ontbijt op je kamer. Niet duur. Echt top!

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Alex Mol02-09-2018

Uitstekend hotel en service!

Prima kleinschalig hotel waar klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel staat. De kamer was schoon, ontbijt op de kamer en een uitstekende ligging van het hotel. Parkeren voor de deur (helaas is de gemeente van plan om dit parkeerbeleid te wijzigen en zou men niet meer mogen parkeren en zelfs niet stoppen voor het hotel. Teken als bezoeker van het hotel de handtekeningenlijst om hier misschien wat tegen te doen. Weer zo'n gemeente die nergens over nadenkt..).

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ellen de Levie18-04-2018

Hartstikke gezellig en goed hotel

De stern is een klein hotel op de perfecte locatie. Dicht vij de boulevard, het circustheater en het casino. De kamers zijn ruim en schoon en het ontbijt zeer voldoende en lekker. Het ontbijt kan genuttigd worden op de kamer en bij mooi weer buiten kp het terras. De eigenaar zal er alles aan doen om het verblijf zo goed en leuk mogelijk te maken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 2017
    9Pien12-11-2017

Fantastisch verblijf

Super verblijf! Schoon-Vriendelijk-goede service en prima ligging. We komen hier graag nog is.

Gereisd met partner in november 2017

• 9De Groningers05-11-2017

Een goed hotel

Prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend. De kamer en badkamer goed schoon, prima bedden, uitgebreid ontbijt wat ook nog op de kamer wordt gebracht. Op ons verzoek lagen er 2 kussens p.p. op de bedden.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Van dijk28-10-2017

Geweldig

Keurig verzorgd hotel eigenaar super vriendelijk dichtbij strand en theater Ontbijt op kamer top geregeld we hebben er heerlijk geslapen 👌

Gereisd met partner in oktober 2017

• 5Echtpaar uit brabant22-09-2017

Ontbijt zeer weinig.Slechte ligging v hotel

Kamers gedateerd.Wel schoon.Zeer kleine badkamer met doucheje .Veelste duur voor wat je krijgt.Voor ons geen tweede keer meer.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Karin wang23-07-2017

Perfecte ligging, goed hotel

Dit hotel krijgt van ons een dikke 10! De kamers zijn comfortabel (fijne bedden, douche, toillet, tv .... alles wat je nodig hebt is aanwezig). De gastheer en gastvrouw zijn fantatstische mensen die met alles voor je klaar staan.... super vriendelijk. Het ontbijt, dat op de kamer wordt gebracht is ontzettend uitgebreid en heerlijk. De ligging is geweldig, je gaat de hoek om en je bent bij het strand. Op korte loopafstand, in dezelfde straat vind je de bioscoop, het casino en diverse eetzaakjes (maar hiervoor kun je beter bij de vele zaakjes op het strand zijn waar je geweldig kunt zitten en kunt genieten van de zee.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Wendy van den Brink08-03-2017

Een aanrader!

Ideale locatie. 5 minuten van het strand, Circustheater, etc. Parkeren kan voor de deur. Mooie schone kamer, voorzien van douche en toilet, heerlijke bedden en heel verrassend en lekker een goed verzorgd ontbijt op de kamer. Dineren kan je doen aan één van de leuke tentjes aan het strand en 2x Mac Donalds in de buurt. Voor elk wat wils. Het is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

2 tips over Hotel De Stern

• Linda, 26-01-2014

Bistro bontje om heerlijk te dineren

• jan postema, 14-07-2013

heerlijk naar het strand met mooi weer anders lekker bios of theater,en relaxt slapen

0 vragen over Hotel De Stern

• Huishoudelijke apparatuurTV