Hotel De Stern

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Hartstikke gezellig en goed hotel

Ellen de Levie
18-4-2018

De stern is een klein hotel op de perfecte locatie. Dicht vij de boulevard, het circustheater en het casino.

De kamers zijn ruim en schoon en het ontbijt zeer voldoende en lekker. Het ontbijt kan genuttigd worden op de kamer en bij mooi weer buiten kp het terras.

De eigenaar zal er alles aan doen om het verblijf zo goed en leuk mogelijk te maken.

Fantastisch verblijf

Pien
12-11-2017

Super verblijf! Schoon-Vriendelijk-goede service en prima ligging.

We komen hier graag nog is.

Een goed hotel

De Groningers
5-11-2017

Prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend.

De kamer en badkamer goed schoon, prima bedden, uitgebreid ontbijt wat ook nog op de kamer wordt gebracht. Op ons verzoek lagen er 2 kussens p.p. op de bedden.

Geweldig

Van dijk
28-10-2017

Keurig verzorgd hotel eigenaar super vriendelijk dichtbij strand en theater

Ontbijt op kamer top geregeld we hebben er heerlijk geslapen 👌

Ontbijt zeer weinig.Slechte ligging v hotel

Echtpaar uit brabant
22-9-2017

Kamers gedateerd.Wel schoon.Zeer kleine badkamer met doucheje .Veelste duur voor wat je krijgt.Voor ons geen tweede keer meer.

Perfecte ligging, goed hotel

Karin wang
23-7-2017

Dit hotel krijgt van ons een dikke 10! De kamers zijn comfortabel (fijne bedden, douche, toillet, tv .... alles wat je nodig hebt is aanwezig). De gastheer en gastvrouw zijn fantatstische mensen die met alles voor je klaar staan.... super vriendelijk. Het ontbijt, dat op de kamer wordt gebracht is ontzettend uitgebreid en heerlijk. De ligging is geweldig, je gaat de hoek om en je bent bij het strand. Op korte loopafstand, in dezelfde straat vind je de bioscoop, het casino en diverse eetzaakjes (maar hiervoor kun je beter bij de vele zaakjes op het strand zijn waar je geweldig kunt zitten en kunt genieten van de zee.

Een aanrader!

Wendy van den Brink
8-3-2017

Ideale locatie. 5 minuten van het strand, Circustheater, etc. Parkeren kan voor de deur. Mooie schone kamer, voorzien van douche en toilet, heerlijke bedden en heel verrassend en lekker een goed verzorgd ontbijt op de kamer. Dineren kan je doen aan één van de leuke tentjes aan het strand en 2x Mac Donalds in de buurt. Voor elk wat wils. Het is voor herhaling vatbaar.

Gemoedelijk, ruim en centraal.

Mariët 't Hart
5-2-2017

Hotel de Stern ligt fijn dicht bij de boulevard en het circustheater. Terwijl iedereen de auto zoekt, zitten jullie al met een glaasje wijn na te genieten van de voorstelling en daarna duik je zo je bed in.

(Wijn of iets anders kun je naar vragen en wordt voor je klaargezet)

Badkamer klein en functioneel, kamer juist lekker ruim. (3-persoons)

Bedden erg fijn.

Ontbijt zeer royaal en lekker.

Gastheer en gastvrouw vriendelijk en behulpzaam.

Komen graag nog eens weer.

Zeer goed familiaal hotelletje

Nelis Danny
20-9-2016

Propere standaard kamers en rijkelijk ontbijt op de de kamer en gebracht door de gastheer.

Zalig geslapen en meer moet dat niet zijn.

Hier komen wij zeker terug bij ons volgend bezoek.

Bedankt en doe zo verder.

Ontzettend genoten

Marieke
10-5-2016

Afgelopen zaterdag, 7 mei, na hemelvaart heerlijk een nachtje naar Scheveningen geweest. Omdat het zo'n gewild weekend was waren er niet veel kamers meer beschikbaar in Scheveningen en na een lange zoektocht bij dit hotel terecht gekomen. Er was nog 1 kamer beschikbaar, een budgetkamer. Deze kamer heeft wel ramen, maar zitten hoog tegen de muur waardoor je niet naar buiten kunt kijken. Geen enkel probleem vonden wij, wat ben je immers op de kamer? En wat zijn we blij dat we dit gedaan hebben. Kamer was hartstikke prima, ontzettende fijne bedden en lekker een douche en toilet op de kamer. De kamer was schoon en het ontbijt werd de volgende ochtend op de kamer geserveerd. De eigenaar en zijn moeder die het hotel samen runnen zijn ontzettend vriendelijk en je werd warm welkom geheten. We hadden een parkeerkaart erbij geboekt, maar omdat het zo druk was, was er geen plekje meer in de straat. Dat was geen probleem, de eigenaar verzette zijn auto zodat wij daar konden staan. Het hotel zit echt om de hoek van de boulevard en heeft daardoor een toplocatie. Super prijs-kwaliteit verhouding, wij komen zeker terug naar dit fijne plekje in Scheveningen!

We hebben een aantal aanbieders voor De Stern voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Stern in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Stern scoort een 9.01 uit 10 op basis van 39 reviews.