Hotel De Stern

Weer vandaag3°-3°
Hotel De Stern

39 reviews over Hotel De Stern in het Nederlands

Uitstekend hotel en service!

Alex Mol,
2-9-2018

Prima kleinschalig hotel waar klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel staat. De kamer was schoon, ontbijt op de kamer en een uitstekende ligging van het hotel. Parkeren voor de deur (helaas is de gemeente van plan om dit parkeerbeleid te wijzigen en zou men niet meer mogen parkeren en zelfs niet stoppen voor het hotel. Teken als bezoeker van het hotel de handtekeningenlijst om hier misschien wat tegen te doen. Weer zo'n gemeente die nergens over nadenkt..).

Gereisd met partner in augustus 2018

Hartstikke gezellig en goed hotel

Ellen de Levie,
18-4-2018

De stern is een klein hotel op de perfecte locatie. Dicht vij de boulevard, het circustheater en het casino.

De kamers zijn ruim en schoon en het ontbijt zeer voldoende en lekker. Het ontbijt kan genuttigd worden op de kamer en bij mooi weer buiten kp het terras.

De eigenaar zal er alles aan doen om het verblijf zo goed en leuk mogelijk te maken.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch verblijf

Pien,
12-11-2017

Super verblijf! Schoon-Vriendelijk-goede service en prima ligging.

We komen hier graag nog is.

Gereisd met partner in november 2017

Een goed hotel

De Groningers,
5-11-2017

Prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend.

De kamer en badkamer goed schoon, prima bedden, uitgebreid ontbijt wat ook nog op de kamer wordt gebracht. Op ons verzoek lagen er 2 kussens p.p. op de bedden.

Gereisd met partner in november 2017

Geweldig

Van dijk,
28-10-2017

Keurig verzorgd hotel eigenaar super vriendelijk dichtbij strand en theater

Ontbijt op kamer top geregeld we hebben er heerlijk geslapen 👌

Gereisd met partner in oktober 2017

Ontbijt zeer weinig.Slechte ligging v hotel

Echtpaar uit brabant,
22-9-2017

Kamers gedateerd.Wel schoon.Zeer kleine badkamer met doucheje .Veelste duur voor wat je krijgt.Voor ons geen tweede keer meer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Perfecte ligging, goed hotel

Karin wang,
23-7-2017

Dit hotel krijgt van ons een dikke 10! De kamers zijn comfortabel (fijne bedden, douche, toillet, tv .... alles wat je nodig hebt is aanwezig). De gastheer en gastvrouw zijn fantatstische mensen die met alles voor je klaar staan.... super vriendelijk. Het ontbijt, dat op de kamer wordt gebracht is ontzettend uitgebreid en heerlijk. De ligging is geweldig, je gaat de hoek om en je bent bij het strand. Op korte loopafstand, in dezelfde straat vind je de bioscoop, het casino en diverse eetzaakjes (maar hiervoor kun je beter bij de vele zaakjes op het strand zijn waar je geweldig kunt zitten en kunt genieten van de zee.

Gereisd met partner in juli 2017

Een aanrader!

Wendy van den Brink,
8-3-2017

Ideale locatie. 5 minuten van het strand, Circustheater, etc. Parkeren kan voor de deur. Mooie schone kamer, voorzien van douche en toilet, heerlijke bedden en heel verrassend en lekker een goed verzorgd ontbijt op de kamer. Dineren kan je doen aan één van de leuke tentjes aan het strand en 2x Mac Donalds in de buurt. Voor elk wat wils. Het is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Gemoedelijk, ruim en centraal.

Mariët 't Hart,
5-2-2017

Hotel de Stern ligt fijn dicht bij de boulevard en het circustheater. Terwijl iedereen de auto zoekt, zitten jullie al met een glaasje wijn na te genieten van de voorstelling en daarna duik je zo je bed in.

(Wijn of iets anders kun je naar vragen en wordt voor je klaargezet)

Badkamer klein en functioneel, kamer juist lekker ruim. (3-persoons)

Bedden erg fijn.

Ontbijt zeer royaal en lekker.

Gastheer en gastvrouw vriendelijk en behulpzaam.

Komen graag nog eens weer.

Gereisd anders in februari 2017

Zeer goed familiaal hotelletje

Nelis Danny
20-9-2016

Propere standaard kamers en rijkelijk ontbijt op de de kamer en gebracht door de gastheer.

Zalig geslapen en meer moet dat niet zijn.

Hier komen wij zeker terug bij ons volgend bezoek.

Bedankt en doe zo verder.

Gereisd met partner in september 2016

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Stern in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.