Tijdelijk €25 aanbetaling

Court Garden Ecodesigned

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Court Garden Ecodesigned voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 10 reviews
+10

9.7FenomenaalScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Court Garden Ecodesigned

• 10Anita07-01-2020

Top!!

Topper hotel met vriendelijk personeel. Top ligging tov de stad en strand. Goed bereikbaar met openbaar vervoer. Goede eetgelegenheden op loopafstand.

• 10henny23-08-2018

prima hotel op goede locatie.

mooie ruime kamer, wc en toilet door deur gescheiden van slaapkamer. leuk ingericht. Ontbijt heel goed.

• 9hans02-08-2018

u bent er van harte welkom

welkom als gast. Staan meteen voor je klaar, telefoon gaat gewoon even in de wacht. keurige koffiehoek en een evt magnetron voor een maaltijd te warmen

• 9B. Ossel29-07-2018

We gaan zeker weer!

Super ligging tussen strand en stad, parkeren ietwat aan de dure kant

• 9Tc13-05-2018

Super

Heerlijk hotel, heerlijk ontbijt

• 10Ineke ten Thije11-09-2017

Prima hotel voor iedere milieubewuste reiziger!

voor iedere reiziger die zich bewust is van het belang van milieuvriendelijk reizen. Het Court Garden Hotel is in dat opzicht een absolute aanrader. Het slaapcomfort was prima en het biologische ontbijt voldeed geheel aan mijn verwachting. Vriendelijk personeel.

• 8N Cooijmans 01-03-2017

Goed hotel aan rand van binnenstad

Htl Court Garden Ecodesigned * prima uitvalsbasis voor diverse bezienswaardigheden in en om Den Haag. Rustige (familie)kamers, schoon en functioneel ingericht. Gastvrij personeel, prima wifi, tram ri.station CS om de hoek.

• 9Megan04-08-2016

Court Garden Hotel is aanrader!

We waren erg te spreken over het feit dat het ontbijt geheel biologisch is, over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers en de gratis koffie en thee beneden in de gemeenschappelijke ruimte. De kamer was niet groot maar wel rustig.

• 8Moniek Kraaijvanger29-07-2012

Prima hotel; centrum/Scheveningen goed bereikbaar

Hotel Court Garden is een vrijwel nieuw hotel (geopend eind 2011). Het is gelegen aan de langste straat van Nederland, Laan van Meerdervoort, nabij het Vredespaleis. De afstand naar het centrum van Den Haag is een kleine 2 km. Het centrum (tram 17) en ook Scheveningen (tram 1) zijn goed te bereiken met de tram. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze adviseren je graag waar je lekker kan lunchen / dineren en wat de moeite waard is om te bezoeken / bezichtigen. De eigenaresse staat echt klaar voor haar gasten. Het hotel heeft een moderne uitstraling en is ecodesigned. Het maakt gebruik van 'groene' stroom, LED-verlichting en het serveert een biologisch ontbijt. De hotelkamer is compact, maar voldeed voor ons aan alle wensen! Het hotel heeft ook een eigen website, welke de moeite waard is om te bekijken. De prijs / kwaliteitsverhouding sprak ons aan.

• 10Anoniem10-08-2011

Echte aanrader

Super dat de koffie en thee in de lounge gratis zijn! Verder uiterst behulpzaam personeel, mooie kamers met gratis WiFi en een heerlijk biologisch ontbijt. We komen zeker nog terug.

Hotel Court Garden Ecodesigned info

• AirconditioningBeschikbaar