Tijdelijk €25 aanbetaling

+33

4.4OnvoldoendeScore uit 52 reviews

Pension info

We hebben de beste aanbieders voor Pension Corel voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over Corel

• 4Tenna15-07-2019

Niet weer Corel voor mij.

Kleine oubollige kamer met vieze vloerbedekking. Sanitair is schoon. Koffie en theefaciliteiten op de kamer is fijn. Gehorige kamer. Prima bed. Receptioniste Engels, vertelde waar je gratis kunt parkeren. Ongeveer 10/15 min. lopen. De kamer komt absoluut niet overeen met de foto's op internet. Alleen een stopcontact onder bureautje boven de plint. geen lichtknopje bij het bed. Ontbijt is op dinsdag van 09.00 - 10.00 uur. Nog nooit meegemaakt in een hotel. Was al vooruit betaald. Ik kreeg E 10,- retour. Niet handig, want ik moet voor mijn werk al rond 08.00 uur de deur uit. Bij de BIO-winkel in de straat crackers gehaald. Ik kies niet weer voor dit hotel. Prijs-kwaliteit niet in verhouding.

• 7Kim06-10-2018

Best wel prima

Prima. Ontvangst in het engels, wel vriendelijk. Smalle trappen met wat vieze vloerbedekking. Het lijkt mij erg gehorig, maar wij hebben geen overlast gehad. Er is geen lift aanwezig. Betaald parkeren kan op 500m van het hotel in een garage. Hotel ligt vlak achter het kurhouse, perfecte locatie. Prima voor 2 nachten.

• 3Sandra22-01-2018

Amai!

Ik logeerde vorig jaar in dit hotel. Ik kocht een parkeerkaart van 12 euro in het hotel en daarmee mocht ik in bepaalde straten staan. Vandaag krijg ik een boete in de bus (na een half jaar!) van 70 euro omdat ik niet betaalde om te parkeren. Ik heb al meer dan 10 keer proberen te bellen met het hotel maar daar kan ik niet terecht. Volgens mij was deze kaart fake. Ik moest het ook cash betalen ... Ben eigenlijk een beetje woedend. Communicatie met dit hotel een dikke nul!

• 8Arda28-10-2016

Geweldige locatie, prima hotel

De locatie is perfect voor bezoek aan Scheveningen: Kurhaus, Circusthater, Holland Casino, Pier, Oud Scheveningen, allemaal op loopafstand. Goede OV-verbinding naar binnenstad Den Haag. Geen lift, dus je moet trap kunnen lopen. Het is gehorig, maar wij hebben geen overlast ervaren.

• 3Martijn26-08-2016

Hier echt Nooit meer!

Echt te belachelijk voor woorden allemaal.

Voor 1 nacht a €250 met 4 personen van zaterdag op zondag gelogeerd voor een vuurwerkspektakel en meer. Echt een horror nacht beleefd in dit hotel. Rond 23:30 aangekomen in het hotel, nadat we in bed lagen vele mensen binnen horen komen, pratend en lopend. Rond 02:30 kwam er een groep of gezin binnen alsof het hun eigen huis was. Schreeuwend over de gangen, springend op bedden, bonkend en stampend over de vloer... Rond 04:30 schreeuwende en op de deur bonkende mensen die binnen kwamen. Een andere klant heeft nog lopen roepen dat het wel wat zachte mocht. Na deze verschrikkelijke nacht, wordt je door de receptioniste nog eens aan de kant geschoven, zij kon er niks aan doen en moest maar mailen naar het hotel. Ik heb 3 keer gemaild zonder enige reacties op mijn mail.

En nu op naar de rechtbank! Geld terug!!!!

• 7Cd15-08-2016

Dichtbij strand

ongeveer 5 minuten lopen van strand en circustheater. Beddengoed en sanitair waren netjes. Ontbijt prima. Wel is het gehorig. Personeel bij inchecken kon alleen Engels.

• 8Margot11-06-2016

Oordoppen mee!

Ligging van hotel is prima tov het strand, buitenkant laat al weten hoe het binnen zal zijn, hoewel onze kamer leuk was opgeknapt...sanitair echt is ouderwets! Oud pand en zeer zeer zeer!!!! Gehorig! Je hoort van elke kamer alles! In de nacht geen toezicht dus lallen maar jongens! Om half 5 dikke keet van irritante jongens die terugkwamen van een avondje stappen. Ze gingen nog gezellig even door tot een uur of 6. En niemand die in kan grijpen want er is geen tel. nummer dat je kunt bellen! Waardeloos hotel wij gaan hier nooit meer heen! Zonde van onze centen!

• 4Schalten07-06-2016

Slecht

Prima kamer buiten de hier aan daar dode insecten en stof op planken. Spullen uitgepakt en naar het strand gegaan. Rond vijf zijn wij weer terug gegaan naar het hotel om even bij te komen vd middag en ons op te frissen voor de avond.. Maar rustig bijkomen is er niet van want in de kamer naast ons zijn ze aan het klussen wat overduidelijk te horen was. Eindelijk om zeven uur stoppen ze. Na een leuke avond stappen komen wij terug in onze kamer en gaan heerlijk slapen. Vervolgens worden wij om acht uur in de ochtend al weer wakker door de bouwvakkers die weer bezig gaan.. Erg frusterend als je voor je rust naar een hotel gaat. Er is ons niets verteld dat ze aan het verbouwen zijn oid. Als wij dit hadden geweten hadden wij zeer zeker een ander hotel gekozen. Ik vond de prijs ook wel iets aan de hoge kant als je zag hoe de kamer eruit zag. Bij uitchecken gemeldt dat wij last hadden van de bouwvakkers maar het meisje kon niet fatsoenlijk Nederlands om te begrijpen wat er werd bedoeld.

• 4Naudy van Aken28-09-2014

Nooit meer!

Wij zijn met ons gezin in de maand augustus 4 nachten verbleven in dit hotel. Bij aankomst kregen wij netjes een parkeerkaart tot en met het einde van ons verblijf. Ik vroeg nog aan de receptioniste Natascha of wij daar tot ons vertrek gebruik van konden maken, dat was geen probleem. Er werd niet tegen ons gezegd dat er op donderdag in de Stevenstraat een markt was. Wij hebben echter niet op het verkeersbord gelet. Vervolgens is onze auto weggesleept en heeft dit geintje ons € 400,00 gekost. Zowel de politie nog afsleepdienst zeiden dat dit iedere week voorkomt met gasten van dit hotel. Wij zijn van mening dat ze ons hiervan op de hoogte moesten houden of nog beter gezegd een bordje met info op de balie plaatsen zodat deze nare situatie niet had kunnen ontstaan. Om ons tegemoet te komen hebben wij 1 dag teruggekregen ( € 100,00 )maar wij zijn erg teleurgesteld over de manier hoe het gegaan is. Wij gaan ook Nooit meer naar dit hotel. Het krijgt van mijn een dikke 4!!!!

• 7Marco Scholten19-04-2014

Prima hotel voor die prijs

Hotel geboekt voordat ik de reviews las op Zoover. Daarom waren mijn verwachtingen niet hoog. Maar het is me erg meegevallen. Waarschijnlijk is één en ander verbeterd sinds de renovatie.

• De kamers zijn netjes en schoon.
    • Het ontbijt is goed verzorgd.
    • Op loofafstand van de Scheveningse Boulevard
    • Ontbijt is normaal gesproken om 08:00 uur, op verzoek konden wij om 07:00 uur ontbijten.

• Het in- en uitchecken ging allesbehalve soepel, dus hier valt nog wel wat te verbeteren. De boeking stond niet goed in het systeem, dus er moest (meedere malen) gebeld worden met de manager. Dit vond ik allemaal wat te lang duren, maar uiteindelijk is het netjes opgelost.
    • Er wordt slecht omgegaan met het antwoorden op e-mail en telefoon/voicemails.

Al met al een prima hotel, zeker voor de prijs die je betaald. Ik sluit niet uit dat ik nog eens naar dit hotel ga.

Pension Corel info

• AirconditioningNiet beschikbaar