Vakantiehuis Casa Scheveningenstersterster

9.7Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.7Fenomenaal

Tonen op kaart

57 reviews over Vakantiehuis Casa Scheveningen

• 8Frank van der Meer18-08-2014

Gewoon goed

Leuk huisje in een gezellige volksbuurt met twee leuke buurtsupers. Huis is compleet ingericht (had liever oven gehad ipv magnetron)ook wat betreft /boeken/cd/spelletjes) Schoon huis en goede voorlichting door de verhuurders. Wel dicht bij het strand maar dan ben je nog niet bij de pier.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Barry van den Heuvel03-08-2014

Geweldig

Wij zijn met 6 personen waarvan 2 kinderen een weekje in Casa Scheveningen geweest. Dit vissershuisje is van alle gemak voorzien. Ligt van het strand en stad op 5 min. lopen. Auto kun je gratis parkeren om de hoek en hebben we niet meer gebruikt sinds ons verblijf. Om de hoek ligt ook een tramhalte waar je gemakkelijk naar Den Haag kunt. Kortom wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Leonie29-07-2014

Super!

Een super vakantie gehad in Casa Scheveningen. Wat een ruimte toen we binnen kwamen. En het contact met de eigenaar is super. In overleg is veel mogelijk. De ligging is ook goed, achter de vuurtoren. Ongeveer 5 á 10 minuten lopen over de boulevard naar het Kurhaus.

Wij komen zeker terug

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Gemma Beekhuijzen01-07-2014

Geweldig

We hebben weer een super weekend gehad in Casa Scheveningen. Alles ziet er goed uit en alles is prima geregeld. Gewoon GEWELDIG dus !!! Wij gaan volgend jaar zeker weer terug !!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Saskia23-06-2014

Super mooie en volledig ingerichte woning !!!

We waren zeer aangenaam verrast van deze mooie vakantiewoning. Bij binnenkomst rook alles lekker fris wat al een goede indruk maakt. Mooi en compleet ingericht, heerlijke bedden en vooral het bankje voor de woning was heerlijk, vooral met het zonnetje. Alles is op loopafstand, dus de auto lekker laten staan.

Een aanrader voor iedereen !!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Paul22-05-2014

Heerlijk weekend

Uitstekende locatie met gratis parkeerplek vlakbij en vers brood bij het buurtwinkeltje om de hoek. We hebben met de tram een bezoek gebracht aan Den Haag en genoten van het moooie weer op het strand.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8Braspenning10-05-2014

Goede locatie en prijs

Rustige omgeving ruimte genoeg ziet er goed uit mooie prijs

Gereisd met vrienden in april 2014

• 9A Vlasma16-12-2013

Topper

Heerlijk huis. Compleet ingericht. Dicht bij het strand boulevard, winkelstraat ed. Openbaar vervoer is dichtbij. We hebben het hele weekend de auto niet gebruikt. Ook de fietsen waren erg handig!

Gereisd met partner in december 2013

• 8claudiaenhenkjan08-09-2013

Leuk huisje voor een weekend scheveningen

Leuk huisje voor een weekend scheveningen met alles wat je nodig hebt. Van boeken en tijdschriften tot aan een ingerichte keuken en een bankje in de zon. We vonden de stadsfietsen die bij het huisje horen een beetje tegenvallen. Het zijn echte oude stationsfietsen, er zit van alles los en geen verlichting.

Verder genoeg ruimte voor een gezin met kinderen en/of hond. Supermarktje en winkels om de hoek, strand is wat verder lopen maar goed te doen. Eventueel kan je ook met de tram naar de boulevard.

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 8Nikki Kyra Lisa24-07-2013

SUPER!

Wij zijn met 3 meiden naar dit super appartement geweest.

Licht fijn dicht bij alles in de buurt. 5 minuutjes van het centrum, strand, boulevard.

Het appartement zag er ook erg goed uit, zeker een aanrader voor anderen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

0 tips over Vakantiehuis Casa Scheveningen