Vakantiehuis Casa Scheveningenstersterster

9.7Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.7Fenomenaal

Tonen op kaart

57 reviews over Vakantiehuis Casa Scheveningen

• 9Ellen29-12-2015

Prima vakanie

We hebben erg leuke kerstdagen gehad in het huisje met onze kinderen en de hond! Dagelijks een lange wandeling gemaakt over het strand naar de Pier en veel dingen bezocht (Corpus, Sealife, restaurants etc). Het huisje was van alle gemakken voorzien. Helaas de laatste nacht een feestje bij de buren, waardoor het inslapen wat lastiger werd.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 10Wilma11-09-2015

PERFECTE ACCOMMODATIE

Alles is aanwezig, bedden waren zeer goed, badkamer iets aan de kleine kant en de ligging is perfect. Wij komen zeker terug in Casa Scheveningen.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Maddy05-09-2015

Compleet, netjes en schoon

Alles was er, voor ons persoonlijk vond ik de doucheruimte en wastafel echt te klein, maar misschien ben ik thuis verwend met een grote badkamer, fijn dat je ook je auto daar vlak bij gratis kon zetten. Marrassen ook goed, zakte gelukkig niet in zoals ik elders wel eens had. Fijn dat er ook wifi was.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Debby31-08-2015

Compleet, schoon, ruim en goeie locatie.

Alles was goed schoon en de kamers waren lekker ruim! Behalve de doucheruimte was echt te klein en die afvoer... Leuke comfortabele inrichting en fijne bedden! Er was zoveel aanwezig aan films, games, boeken, gezelschapsspellen, tijdschriften, echt een uitblinker! Fijne locatie, dichtbij Aldi, buurtwinkel, trams, Keizerstraat, haven, boulevard.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Ivie25-07-2015

Top vakantie

We hebben hele leuke dagen gehad in Scheveningen, de ligging was super en een middag thuis blijven was ook gezellig door de spelletjes. Het waren mooie slaapkamers met goede bedden en genoeg kast ruimte. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Van den Boom09-07-2015

Super goed geregeld!

We hebben er een super leuk weekend gehad. Goed verzorgd appartement, fijne nette ruimte en prima locatie! Helemaal top!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7Fam. van der Weijden06-05-2015

Prima!

Wij hebben een lang weekend doorgebracht in Casa Scheveningen. We hebben het prima naar onze zin gehad. Er zit voldoende ruimte in de woning en de ligging is ook goed. Gratis parkeren op loopafstand en alle leuke plekjes in de omgeving zijn goed bereikbaar. Bedankt voor het fijne weekend in jullie vakantiewoning!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9rosanne02-05-2015

een top vakantie!

samen met ons zoontje van 7 maanden hebben we een heerlijke week door gebracht in casa scheveningen. het huis zag er heel verzorgd uit en was goed onderhouden.er was meer dan genoeg ruimte voor de kleine om lekker te bewegen. door het mooie weer zijn we veel naar het strand geweest met leuke strandtenten, zeeaquarium en ander vertier,waar je in ongeveer 10 min. bent.maar met de tram ben je ook zo in het centrum van den haag,genoeg te doen en te beleven dus! de informatie die door de verhuursters werd verstrekt was erg duidelijk en het contact prettig.dit huis is zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9Janine06-04-2015

Een aanrader!

Casa Scheveningen is een fijn vakantiehuis voor een aantrekkelijke prijs. Naar strand en centrum ongeveer 10 minuten lopen. Ook de buurtsuper met verse broodjes om de hoek was erg handig! Op loopafstand konden we de auto gratis parkeren. We komen hier graag terug!

Gereisd met partner in april 2015

• 8Kim Berkers29-10-2014

Erg gezellig

Met 5 dames dit appartement bezocht, erg gezellig en van alle gemakken voorzien. We komen graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

0 tips over Vakantiehuis Casa Scheveningen