Vakantiehuis Casa Scheveningenstersterster

9.7Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.7Fenomenaal

57 reviews over Vakantiehuis Casa Scheveningen

• 2017
    10John en Wilma27-05-2017

Helemaal Top

Leuk vakantiehuis met alles erop en eraan. Heerlijke bedden. Overal lekker dichtbij. Wij zijn hier al meerdere malen geweest en komen op zeker weer terug

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Gerrie boterman03-01-2017

Prima basis om de omgeving te gaan verkennen

Bij aankomst was de kamer al voorzien van diverse kerstverlichting.Erg leuk.Grote kamer met keuken, bijna alles is aanwezig(spelletjes,tijdschriften en kruiden).Slaapkamers groot zat.alleen de badkamer en toilet zij'n back tot basic. Verder zeker voor herhaling vatbaar.de eigenaresse verder is ook zeer vriendelijk

Gereisd met partner in december 2016

• Oude reviews

10M. Y. Walma06-12-2016

Wij komen zeker nog eens terug!

Wat een leuk en gezellig huis van alle gemakken voorzien. En heel belangrijk fris en schoon met heerlijke bedden. Wij hebben met ons gezin (6) een fijn weekend gehad in Casa Scheveningen!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 9Eugenie en Kaya05-10-2016

Top top top!!

Casa scheveningen is een heel goed appartement met alles erop en eraan. Goede lokatie, lekker wandelen naar de boulevard of naar de andere kant naar de haven. Winkels en tram dichtbij. In 1 woord TOP! We komen zeker een keer terug.

1 klein minpunt is heel gehorig, vooral savonds en weekend.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Alwin&Thekla02-10-2016

Alles klopte !

Prima vakantiewoning, lekker ruim en voor ons van alle gemakken voorzien! Een heel rustige autovrije straat, dus lekker voor de deur kunnen BBQen. Het plaatsje/terrasje is ook fijn , maar aan de voorkant is er meer te beleven. Al metal hebben wij een fantastische week gehad, en we komen zeker nog een keer terug!

Hartelijke groet,

Alwin en Thekla

Gereisd met partner in september 2016

• 8Wilma12-07-2016

Gezellige beneden woning niet ver van de boulevard

De 'tuin' was wat kleiner dan gedacht maar we hebben voor op het bankje heerlijk gezeten en een borreltje gedaan. Appartement ligt in een rustige straat en de Albertheijn ligt om de hoek! Je pakt zo de tram naar de boulevard. lopend is het ook te doen dan ben je +/- 25minuten bezig. (Die tijd waren wij na het uitgaan er aan kwijt) Bedden lagen goed. Meubulair wat ouder maar niet storend, is een gezellige ruime beneden woning.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10John en Wilma 10-07-2016

Casa Scheveningen een topper

De booking loopt perfect. Super huis waar alles aanwezig is, heerlijke bedden. Casa Scheveningen ligt op een goede locatie alles dichtbij. Wij komen hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Jacques en Annie24-05-2016

Je voelt je in de casa direct op je gemak. Top!

Het boekingsproces verloopt prima, maar wat staat je dan te wachten.; je komt in de casa die van alle(!) gemakken is voorzien t/m spelletjes, cd's, dvd's aan toe; je treft goede bedden aan en een fijne douche, een rustige ligging, een doodlopende straat zonder autoverkeer); zomers een lekker koel huis, als het koud is is er een goede verwarming; lopend en met de tram ben je heel snel waar je wezen moet. Ik kan nog even doorgaan.Kortom: Zeker een plek om terug te komen. Een minpuntje, vooruit dan maar: We hadden liever twee dekbedden gehad i.p.v. een.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Jenny23-04-2016

keurig en mooie ligging

Een prachtig verblijf, dichtbij alle leuke bezienswaardigheden. Wel erg gehorig als de bovenburen thuis zijn. Verder voorzien van prima bedden en meer dan voldoende ruimte. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Sheila26-03-2016

Erg leuk vakantie huis

Een heel leuk huisje met veel ruimte. We hebben een hele leuke week gehad. We waren lekker dicht bij alles. Zal zeker daar nog een keer blijven.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

0 tips over Vakantiehuis Casa Scheveningen