Vakantiehuis Casa Scheveningenstersterster

9.7Fenomenaal

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

9.7Fenomenaal

57 reviews over Vakantiehuis Casa Scheveningen

• 2018
    10Sanne14-11-2018

Fijn, gezellig huisje.

Fijn huis met alle gemakken voorzien. Fijne bedden lekker dichtbij alles. Leuke restaurantjes niet zo’n massa als op de boulevard. Goed comtact met de verhuurster.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Monique koopman08-10-2018

Toppie 👍

Super locaties wat hebben we genoten. 👍en hele fijne/goede beden.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Fam.Dank12-08-2018

Topppp

Wij zijn 7 dagen geweest in Casa Scheveningen.Wat een heerlijk appartement ,2 mooie ruime slaapkamers , gezellige woonkamer met leuke schilderijtjes enz.Je voelt je gelijk thuis .Paar minuten van de Keizerstraat met leuke zaakjes , supermarkt , bank enz.Vannuit daar loop je gelijk naar het strand ideaal .10 minuten met de tram van de Haagse markt vandaan.zeker voor herhaling vatbaar was een heerlijke week in Casa Scheveningen .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Robin20-06-2018

Mooie locatie, aanrader!

Reeds 5 jaar komen we hier jaarlijks een verlengd weekend. Goede ligging, dicht bij buurtwinkels, Scheveningen centrum en de zee. Fietsenverhuur op wandelafstand en mooie uitvalsbasis voor evenementen in het World Forum. Vriendelijke uitbaters, vlotte reservaties, voldoende ruimte, nette woning. Alle noodzakelijke luxe, comfort en keukengerei is aanwezig. Je hoort de buren wel eens, maar 's nachts slapen die ook :-) Enkel parkeerplaats is wat lastiger nu Den Haag volledig betalend parkeren is geworden. Parkeergarages in de directe buurt zijn vrij prijzig.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Paul04-06-2018

6e keer en niet de laatste

We zijn inmiddels voor de 6e keer in Casa Scheveningen geweest en zullen zeker weer terugkomen. Het buurtje is erg charmant en het winkeltje om de hoek is ideaal voor een krantje en een broodje. Enige minpuntje hierbij is dat de woningen wel gehorig zijn. Parkeren aan de andere kant van de trambaan is alleen ‘s avonds betaald. Het strand is makkelijk bereikbaar en met de fiets of tram ben je zo in het centrum van Den Haag

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Karin22-05-2018

Genoten.

Aanrader. Prima locatie. Keurig verzorgd.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Janet10-05-2018

Topper!

Top!

Casa Scheveningen is echt een aanrader. Van alle gemakken voorzien en alles netjes verzorgd bij aankomst.

Het ligt op loopafstand van de haven en ook de Pier is prima lopend te bereiken. De tramhalte ligt om de hoek dus ben je ook zo in hartje Den Haag.

Wie hier iets over te zeuren heeft kan maar beter thuisblijven .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 2017
    10Nellie12-10-2017

Een aanrader!

Wat een leuk huis is Casa Scheveningen. We waren blij verrast dat het zo compleet en schoon was. Van alle gemakken voorzien. Op loopafstand van het strand, de pier en winkels. De tram om naar Den Haag te gaan stopt om de hoek. In het buurtwinkeltje van Piet kun je o.a. heerlijke verse broodjes halen. Op de hoek van het straatje zit een snackbar/eethuisje, waar je voor weinig een heerlijke maaltijd kunt halen. Wij zijn hier een lang weekend met onze vriendinnengroep geweest en we hebben onwijs genoten. Het contact met Ingrid over de boeking en evt. vragen was ook heel goed en vriendelijk. Dit huis is echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Myrna05-07-2017

Super

Ik verblijf hier regelmatig, dit keer met 4 vriendinnen. Bevalt super goed!! Erg schoon en mooi huisje Ik raad iedereen dit aan.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10P. Krooshof29-06-2017

Wederom geweldig!

Ik ben hier nu 5 keer geweest in wisselende formaties. Vrienden/partner en hond. Iedere keer weer alles tip top in orde. Als we naar Scheveningen gaan is dit ons vaste plek en dat raden we iedereen ook aan!

Gereisd met partner in juni 2017

0 tips over Vakantiehuis Casa Scheveningen