Hotel Carlton Beach

20 tips over Hotel Carlton Beach

Frank, 8-6-2015
Neem tramlijn 1 en of 9 50 meter vanaf het hotel en de stad ligt aan je voeten
tonnie, 25-8-2014
in scheveningen en Den Haag is zo veel tedoen teveel om op te noemen
wij, 2-8-2014

huur elektrische fietsen bij het hotel

Dit hebben wij ook gedaan en hebben zoveel gezien in een dag wat we normaal nooit gezien zouden hebben en met een elektrische fiets kom je net nog even wat verder en je bent niet moe en de fietsen waren heel erg fijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton Beach voor je op een rij gezet:

Nancy Vdb, 10-6-2014
3-gangenmenu in Grillrestaurant op voorhand boeken, is lekker
Orianda, 24-1-2014

Restaurant Proef, op de boulevard.

Uitstekend eten en voor een aantrekkelijke prijs.

marja, 13-1-2014
Ga sushi eten bij Sumo.Lekker en snel geserveerd.

Wim en Hennie, 21-12-2013
crazy pinano's lekker naar Den Haag met de tram genoeg te beleven.
diede, 24-7-2013
Ontbijt lekker op de Boulevard, aan het strand. Hier is het beter als in het hotel. Bij her Carlton health centre kan je heerlijke massages reserveren voor op het strand, €25 voor een half uur. Heerlijk met de zee op de achtergrond. Huur een elektrische fiets voor 22,50 per dag en fiets lekker de duinen in. Je komt daar leuke strandjes tegen en leuke eettentjes. Naar Katwijk fietsen is echt een aanrader. We hebben gegeten bij Crazy Piano's, dat is echt heel leuk met de live muziek!!
Corné Zweerus, 5-6-2013
Ga een paar dagen, zodat je kunt genieten van de Carlton beachclub. Bezoek dan ook strandtent Twins en Toff op de boulevard!
S. Verhoeven, 6-5-2013
Lekker je auto parkeren in de parkeergarage. Ga vooral lekker de boulevard op om te eten en bezoek ook eens de bar in het hotel. Die is gezellig en leuk aangekleed.

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton Beach voor je op een rij gezet: