Hotel Carlton Ambassadorsterstersterster

8.8Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Carlton Ambassador voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

67 reviews over Hotel Carlton Ambassador

• 2018
    9HD4415-04-2018

Grandioos!

Hotel ligt op steenworp afstand van Paleis Noordeinde. Lijkt of je terug in de tijd gaat in dit statige hotel. Redelijke kamers met douche en gratis artikelen voor gebruik in de badkamer. Super ruim ontbijt met verschillende soorten vleeswaren,kaas en zalm. Bij het ontbijt was er ook ruime keus in gezonde voeding.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

8Jo08-10-2017

Charmant hotel met een personal touch!

Een centraal, t.o.v. centrum, gelegen hotel. 10-15 minuten naar Binnenhof. Prima restaurant met plezierig terras. Attent en kundig personeel. Meeste kamers ietwat klein met badkamer aan de krappe kant. Maar goed, in dit hotel en deze stad maak je toch weinig gebruik van je kamer!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Gerald02-09-2017

Prachtig

Wat een fijn hotel. Parkeren kan vlakbij in een parkeergarage van het Hilton. Hotel Carlton geeft daar korting voor. Wij hebben € 17,50 betaald voor een etmaal. Je hoeft niet om deze korting te vragen maar het vriendelijke personeel komt hier zelf mee. Ik hou daarvan. De kamer prachtig, het ontbijt fantastisch. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. De bediening 's middags op het terras krijgt van mij een 10. Je zit ook nog eens 5 minuten lopen van het centrum. Wat wil je nog meer? Ik kan niets negatiefs zeggen over dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Daphne Boerkamp06-05-2017

Volgende keer, zeker weer!

Wij hadden het 3-daagse voordeel arrangement, wat zeer aan te raden is. Het hotel ziet er van buiten al mooi uit en van binnen is dat net zo. De kamers zijn heel schoon en de bedden en kussen lekker zacht. De deur van de badkamer piepte alleen wel heel erg, maar als ze die opnieuw zouden smeren is er niets aan te merken op de kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Als je bijvoorbeeld later op de dag pas weg wil, kan je je koffer laten staan en ze brengen er niets voor in rekening. Het eten in het restaurant is heel lekker en ze houden rekening met dieetwensen. Het parkeren bij het hotel is lastig(er) als je een grote auto hebt. Er zijn ongeveer 7 parkeerplaatsen. Kortom het is een goed hotel en zeker aan te raden!

Esther Boers, General Manager, 21-06-2017

Beste mevrouw Boerkamp, Heel hartelijk dank voor uw prachtige review, wat geweldig om te lezen! Hopelijk mogen wij u binnenkort nog eens verwelkomen in Den Haag. Warme groet,

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Dan.09-11-2014

Rustige ligging, gastvrij personeel

Zeer vriendelijk personeel, zowel bij receptie als in restaurant. Bij vertrek werd er gemeende interesse getoond en een vriendelijk maar niet opdringerig praatje gehouden. Hotel zelf is al wat ouder, dat zie je terug in de hotelkamers. Deze zijn zeker wel netjes, maar wel wat verouderd. Parkeren duur, maar auto staat wel achter een slagboom. Eten (3 gangen menu) was redelijk. We miste rijst / aardappels / friet en groente. Alleen een stukje vlees met 3 stronkjes groente..... Ontbijt was wel goed en uitgebreid. Heerlijk verblijf gehad, maar dineren zullen we voortaan elders doen.

Gereisd met partner in november 2014

• 9mevrouw stuurop23-09-2014

Geweldig verblijf gehad.

We hadden weer een mooie, ruime kamer. Het is altijd prettig om in het Ambassador te logeren.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Vanessa02-09-2014

Ideaal hotel voor romantisch weekend

Het hotel ligt in de mooie en rustige ambassadewijk, op wandelafstand van het centrum met zijn vele winkels. Zeer vriendelijk personeel dat je welkom doet voelen, authentieke, nette kamers waar alle comfort aanwezig is inclusief zalig zachte bedden. Diner was iets minder ons ding. Ontbijt verzorgd met verse sappen, vers fruit, gerookte zalm, ... . Als je een rustig en romantisch weekend wil doorbrengen in Den Haag, is dit de ideale plek. Wij vinden het zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Nelis25-06-2014

Top verblif

Altijd weer fijn bij het Carlton Ambassador Hotel. We zijn hier nu al een aantal keer geweest en we genieten iedere keer weer van de ongedwongen sfeer en het hartelijke personeel. Echt een aanrader voor iedereen

Arwin Paulides, General Manager, 30-06-2014

Wow, wat een fantastische beoordeling, dank daarvoor! Erg fijn om te lezen dat u, als vaste gast, altijd zo geniet van de ongedwongen sfeer en van de hartelijkheid van ons team. Wij kunnen niet wachten u wederom te mogen ontvangen, tot snel! Hartelijke groet, Arwin Paulides - General Manager

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Vincent van zeeland03-09-2013

Mooi hotel op een prachtige locatie

Het hotel ligt op een rustige locatie maar toch centraal in de stad in een statige straat. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Nadeel zijn de parkeerkosten. Voor een nacht is op straat parkeren goedkoper maar moet je wel voor 9uur s'ochtends de parkeermeter hebben bijgevuld. Kamers zijn verder schoon en hebben een mooi uitzicht. Inrichting is standaard voor een vier sterren hotel.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Madelon11-08-2013

Valentijnsdag 2012 Geweldig

Een overnachting in de meest luxe suite van dit hotel. Ik kan zeggen een onvergetelijke ervaring. Sauna, aparte eetkamer, bubbelbad, geweldig bed, luxe ontbijt, niets was teveel. Glaasjes bubbels enz. Wij hebben genoten en raden dit hotel iedereen aan. Normaal voor ons onbetaalbaar.

Gereisd met partner in februari 2012

1 tip over Hotel Carlton Ambassador

• Vincent van zeeland, 03-09-2013

Er is een leuke rondvaart door den haag met de ooievaart. Vrij onbekend maar wel heel interessant.

0 vragen over Hotel Carlton Ambassador

Hotel Carlton Ambassador info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Terras, VIP area
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen