Hotel Boutique Hotel Corona

Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
Hotel Boutique Hotel Corona
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Hotel Corona voor je op een rij gezet:

Laatste review

manuelle van strijp,
30-10-2018

Ontvangst heel persoonlijk. Je wordt naar je kamer gebracht. Heerlijke bedden en kussens. Nog nooit ergens zo heerlijk gelegen. Ligging ideaal. Ga je naar den Haag......ga hier slapen.

53 reviews over Hotel Boutique Hotel Corona in het Nederlands

manuelle van strijp,
30-10-2018

Goed hotel op fijne plek met prima verzorging.

E. Knegt,
23-6-2017

Prima behandeling door en pro-actieve houding van de medewerkers. Goede verzorging op alle gebied.

Prachtig gelegen in hartje Den Haag.

Henk de Jong,
23-3-2017

Sfeervol hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideale locatie om Den Haag en omgeving te verkennen.

HotelSpecials.nl

Hotel Corona, zeker doen!

Danielle,
23-2-2017

Dames achter de balie, erg vriendelijk en hulpvaardig!

Ligging is top.

Suite was ook mooi.

Ontbijt is een afknapper, niet doen!

Heerlijk hotel aan sfeervol plein

Boukje Koole
15-8-2016

De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het hotel is prachtig gelegen, vlakbij het binnenhof, aan een sfeervol plein. Restaurant / brasserie is modern, maar warm ingericht. De bedden zijn heerlijk (2.10 x 1.80m!). - Boukje Koole, Steenwijk

Mooie locatie, fijne service.

Van Loos
17-5-2016

+ Ligging super centraal

+ Parkeerplaats achter het hotel

+ vriendelijke ontvangst

+ ruime kamers

+ restaurant (vooraf reserveren is verstandig)

+ fijne bedden

- ontbijt stelt niet veel voor (zouden wij niet meer bijboeken)

- een echte hotelbar ontbreekt

prima locatie heel slecht geslapen

Gert-Jan
1-5-2016

De locatie is prachtig maar wat heb ik twee nachten slecht geslapen. De prijs is vanwege de ligging aan de hoge kant. Dan verwacht je in de kamers wel enige comfort.

In de kamer is het bloedheet tenzij je de airco aanzet. Die staat dan wel de hele nacht op je gezicht te blazen. Aan andere recenties te lezen zouden de bedden prima zijn. Nou niet op onze kamer. De kussens zijn waardeloos waardoor ik gemiddeld zeker 10 tot 15 keer per nacht en met last van de rug wakker ben geworden. Ik heb eigenlijk twee nachten chagerijnig in bed gelegen en dit hotel liggen vervloeken. Dan kom je er weer eens achter hoe belangrijk de nachtrust is. Vooral als deze nachtrust 110 euro per kamer kost.

Wij komen terug team Corona!

Evelien & Remco
31-12-2015

Kerst 2015 bij Corona doorgebracht. Het was ons derde verblijf in Corona en het was weer heerlijk! De kamer smaakvol ingericht en kwalitatief hoogwaardige linnengoed. En er stond een lekker doosje chocola voor ons klaar. Het personeel was weer erg aardig en behulpzaam, een heel gastvrij welkom. Hotel heeft zo'n fijne ligging midden in de stad, alle hotspots op loopafstand en veel winkels op tweede kerstdag en zondag open, onze auto konden we achter het hotel parkeren en mocht blijven staan, ondanks dat we zondag al uitgecheckt waren. Wat een service! Wij komen terug team Corona! Bedankt voor het prettige verblijf.

Uitermate gastvrij en attent!

fvo
10-10-2015

Met ontelbaar veel overnachtingen achter de rug ben je niet snel meer te verrassen. Ons bezoek was daarop een uitzondering. Van inchecken tot vertrek, het was een geweldige beleving om je zo welkom te voelen. Kamer, bed en badkamer, maar ook het ontbijt waren prima in orde. TIP Wie geen zin heeft om na aankomst de stad in te gaan kan prima terecht bij restaurant BIT.

Gewoon goed

j_w_weijers
19-9-2015

Na een upgrade van de kamer aan de achterzijde naar de kamer aan de voorzijde was het zonder meer goed toeven in Hotel Corona. De kamer is van alle gemakken voorzien. Een tweede stoel om te zitten, zou het comfort zeker verbeteren. De bedden zijn prima. De badkamer modern ingericht.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Hotel Corona in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Hotel Corona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.