Hotel Bilderberg Europa ****

Hotel Bilderberg Europa ****

Hotel Bilderberg Europa
7,8

Weer vandaag2°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Europa voor je op een rij gezet:

1182 reviews over Hotel Bilderberg Europa in het Nederlands

Fantastisch hotel, personeel en service echt top.

Jelle Sappema, 18-2-2018

Momenteel verblijf ik via touroperator in Scheveningen in het Bilderberg hotel Fantastisch hotel met vriendelijke service.

Nooit meer, helaas!

Kim, 21-1-2018

Locatie is goed.

Prijzig en niet schoon.

Helaas is een verassing voor mij niet 100% gelukt.

Mijn partner had dit hotel geboekt als verrassing maar was een domper.

Hygiëne was matig. Jammer.

Bram Kosterink, Director of Sales, 25-1-2018

Beste Kim,

Naar aanleiding van uw beoordeling nemen wij graag telefonisch contact met u op. Wij ontvangen graag uw telefoonnummer, deze kunt u sturen naar bkosterink@bilderberg.nl. Alvast bedankt voor de gedane moeite.

Met vriendelijke groet,

Bram Kosterink

nooit meer

Anne Marijke Rutten, 29-12-2017

Slechte bezetting receptie. Geboekt kerstarrangement voor 145 euro. Diner buitengewoon middelmatig geen standaard voor een Bilderberg hotel. Ontbijt zeer matig. Bijboeking voor een extra nacht was 199 euro zonder dit gecommuniceerd te hebben. Buiten proporties.

4 daags verblijf

Antwerpen, 27-11-2017

+ geweldige ontvangst door Kiki aan de receptie

+ mooie verzorgde kamer

+ verzorgd ontbijt vriendelijke oudere dame

+ lekker eten vooral de kaasplank

- koud in de kamer

- zwembad sauna goed maar ook niet wat ik er van verwacht had

- weinig toezicht in zwembad stond duidelijk niet springen in het water gebeurde toch

Centraal gelegen

M en J, 10-11-2017

Kamer was netjes, ontbijt was goed. Maar voor 2 personen € 11,10 toeristenbelasting vonden wij erg veel. Bij navraag bleek men er zelf maar servicekosten bij geteld te hebben. Welke servicekosten? Geen idee.

Goede locatie, prijs hoog

Familie, 25-10-2017

Boek via veilingsite oid, want de normale prijs van 129 per kamer is echt te hoog gegrepen voor een comfortkamer. Wij betaalden 75 en dat was prima, prima douche en bedden, geen koffie of thee faciliteiten, en slecht sluitende balkondeur. Ligging is super en ontbijt is goed !

Tegenvaller

Willemijn, 10-10-2017

De kamer was mooi maar wel klein. Helaas geen bad in de badkamer maar wel een erg fijne regen douche. Het zwembad viel tegen en is aan renovatie toe.

In die drie dagen dat wij er waren viel zo'n vier keer het licht en stroom uit, dit was enorm vervelend, zeker als je net je haar wilt föhnen. Wat ook niet netjes was is dat er zomaar zonder kloppen een van de medewerkers kwam binnen stormen, toen haastig sorry zij en meteen weer weg was. Erg appart. Ook jammer dat het zoveel kost om je auto in de garage van het hotel te zetten. Wij hadden van dit hotel veel meer verwacht.

Super goed verblijf

Ilone, 18-9-2017

Niets op aan te merken. Gastvrijheid en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. We hadden de hond meegenomen en zelfs voor de hond hadden ze iets lekkers op de kamer neergelegd. Het hotel was schoon, trendy en de locatie was top. Nadeel vond ik dat de drankjes in de bar prijzig waren.

Heerlijke dagen in Scheveningen doorgebracht. Het hotel ligt vlak bij de zee, fijn!

Algemene indruk als je binnenkomt is super mooi. Erg vriendelijk personeel. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Helaas moesten wij er elke dag wel 10 minuten voor in de rij. Eetzaal veel te klein!!

We hadden een arrangement met allerlei extra's. We hadden een superior kamer. Nou dat viel vies tegen. Geen minibar, uitzicht vanaf balkon op de containers van het hotel. Omlijsting van het bed vastgeplakt met ducktape. Kleine kamer. Hele hoge wastafel, geen inloopdouche. Geen badjassen, geen kaartjes voor casino zoals beloofd. Kortom dat viel erg tegen!!!

Nooit meer

Nicole, 27-7-2017

De luxe kamer geboekt voor 220. Luxe was ver te zoeken. Piepklein balkon, gewoon bed terwijl het groot zou zijn en weinig plaats oo de kamer. Badkamer was na het douchen een privé zwembad. Ontbijt en ligging prima. Voor dir geld ga ik volgende x wel ergens anders heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Europa in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg Europa scoort een 7.8 uit 10 op basis van 1205 reviews.