Hotel Bilderberg Europa

Hotel Bilderberg Europa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Europa voor je op een rij gezet:

1215 reviews over Hotel Bilderberg Europa in het Nederlands

Duur betaalde kleine comfortkamer

JC
12-8-2018

De aankomst leek veelbelovend, keurige moderne ontvangstruimte. Helaas was de geboekte comfortkamer niet echt comfortabel, Klein en benauwd, geen airco, douchen in smal bad met douchegordijn. Zeker allemaal niet van de tijd. Kamers erg gehorig. Balkon vies, vol verzamelde haren in de hoek, balkondeur die met vereende krachten dichtgeschoven moest worden. Daarentegen was het ontbijt perfect en het personeel erg vriendelijk. (mn Noortje vd receptie zeer vriendelijk en attent) Het hotel ligt bijna aan het strand. Dit maakte een heleboel goed, De prijs die wij betaald hebben staat totaal niet in verhouding voor hetgeen we gekregen hebben. Jammer.

Mijn score is dan ook matig vanwege de prijs en het kamercomfort. Wat betreft personeel, ontbijt en afstand strand een ruime voldoende.

viel tegen

Els J.
9-8-2018

De kamer was heel klein, gedateerd en vies! Terwijl de entree van het hotel gemoderniseerd is en er goed uitziet. De toegang tot de sauna was via de personeelsvertrekken, heel rommelig. Alleen de locatie van het hotel is super, je loopt zo de boulevard op. Het ontbijt was heel druk, je moest een half uur in de rij wachten.

Voor dit geld niet weer

Monique Wientjes
9-8-2018

De ligging is perfect..

Beneden bij de entree is alles nog wel behoorlijk netjes, maar de rest is behoorlijk gedateerd.... kamer geen airco, geen koelkast, smerige vloerbedekking, de deur van het balkon kon niet eens dicht..

Er stond een rij bij het ontbijt, niet normaal, ontbijt was wel redelijk maar niet voor het geld..

Ik ga hier niet weer heen..

Voor dit geld kan ik ook in een ander beter hotel zitten..

Vrij Uit

Ligging is super, vrijwel direct aan het strand en nabij het circustheater en een heerlijk balkon. Personeel is vriendelijk en toegankelijk. Er zijn ook heerlijke cocktails verkrijgbaar in de bar van het restaurant. Een nadeel(in vergelijking tot een eerdere ervaring met Bilderberg), het is wel allemaal wat gedateerd. Het plafond lag open in de gang, geen airco op de kamer, geen minibar op de standaard kamer, scheur in het gordijn en wat aan de kleine kant. Allemaal net wat slordig voor de prijs die er tegenover staat. Het ontbijt is overigens goed. Al zou ik een volgende keer kiezen voor een van de vele lekkere ontbijtjes welke bij elke strandtent verkrijgbaar is(in prijs ook aantrekkelijk)

Het personeel maakt het verschil!

Kelly
28-7-2018

Kamer en uitzicht op zee super! Ontbijt met zoveel verschillende aparte jams! Bijv. Kersen-choco. Aardbei-basilicum. Het personeel in het restaurant is in 1 woord, fantastisch! Enige wat voor verbetering vatbaar is is het Wellness gedeelte. Sauna en zwembad verouderd. Verder zeker voor herhaling vatbaar!

...gewoon heel erg goed!

Charles G
12-7-2018

Locatie is echt fantastisch als je Scheveningen wilt verkennen. Heel dingen leuke dingen op loopafstand.

Het hotel is schoon en up to date qua inrichting.

Maar het fijnst vond ik de service gerichte medewerkers van het hotel die echt plezier in hun werk hebben met en dit voortdurend uitstralen. De gasten het zoveel mogelijk naar hun zin maken.

Echt heel fijne ervaring.

Onze complimenten, ik zou dit hotel beslist iedereen aanbevelen met dank aan het leuke personeel.

Heel goeie prijs kwaliteit verhouding

Voor herhaling vatbaar

Mw. Gopal
8-7-2018

Dit hotel bevindt zich op slechts 5 minuten loopafstand van het strand en de levendige boulevard en dat is ontzettend prettig. Na een dagje strand is het fijn als je snel naar je hotel kan teruglopen om te douchen en je te verkleden voordat je in de avond op de boulevard wat gaat drinken en eten.

Het ontbijt buffet is heerlijk en uitgebreid. Je kan kiezen uit warm en koud.

Mijn kamer was schoon en goed uitgerust met een föhn, bad, warmwaterkoker voor thee/koffie met thee en instant koffiezakjes. Ik had een balkon met uitzicht op zee wat fijn was. Ik kon de zilte lucht ruiken.

Ik kon na het uitchecken mijn bagage nog laten staan in een afgesloten ruimte waardoor ik nog een middagje strand kon meepikken.

Het enig minpuntje was dat er sprake was van muziekoverlast (geen idee waar het vandaan kwam) waardoor ik mijn balkondeur in de avond niet open kon laten staan, maar de muziek stopte gelukkig in de nacht.

Echt top!

Annick Grondelle
4-7-2018

Wij hebben samen met onze vrienden een heerlijk verblijf gehad in dit gastvrije hotel! Personeel is echt oprecht en vriendelijk, mooie kamer en super bijzonder en lekker gegeten op het terras van het hotel! Helemaal vernieuwd, hip en modern! Aanrader voor verblijf Scheveningen

Echt nooit weer

P. van der Veen
9-5-2018

Nooit weer Europa hotel Scheveningen!

We kregen een kleine tussenkamer met een tweepersoonsbed, waarschijnlijk was dit een kamer voor 1 persoon.

Bijvoorbeeld maar 1 nachtkastje en een super klein balkon waar 1 stoel kon staan (en stond). Bijna de hele nacht niet geslapen door het enorme kabaal van de mechanische ventilatie van het hotel. Het ontbijt was ook niet spectaculair. Bij het uitchecken werd niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest. Het parkeren is belachelijk duur voor smalle plekken. Een grote auto is geen aanrader.

Dit hotel krijgt geen 1, omdat de ligging wel prima is. Maar dit maakt het nog niet een voldoende.

Super relaxed weekend

Anoniem
17-4-2018

Super hotel en lekker dichtbij de boulevard

Uitstekende service

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Europa in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg Europa scoort een 7.79 uit 10 op basis van 1214 reviews.