Hotel Bilderberg Europa

Hotel Bilderberg Europa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Europa voor je op een rij gezet:

1184 reviews over Hotel Bilderberg Europa in het Nederlands

Echt nooit weer

P. van der Veen
9-5-2018

Nooit weer Europa hotel Scheveningen!

We kregen een kleine tussenkamer met een tweepersoonsbed, waarschijnlijk was dit een kamer voor 1 persoon.

Bijvoorbeeld maar 1 nachtkastje en een super klein balkon waar 1 stoel kon staan (en stond). Bijna de hele nacht niet geslapen door het enorme kabaal van de mechanische ventilatie van het hotel. Het ontbijt was ook niet spectaculair. Bij het uitchecken werd niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest. Het parkeren is belachelijk duur voor smalle plekken. Een grote auto is geen aanrader.

Dit hotel krijgt geen 1, omdat de ligging wel prima is. Maar dit maakt het nog niet een voldoende.

Super relaxed weekend

Anoniem
17-4-2018

Super hotel en lekker dichtbij de boulevard

Uitstekende service

Fantastisch hotel, personeel en service echt top.

Jelle Sappema
18-2-2018

Momenteel verblijf ik via touroperator in Scheveningen in het Bilderberg hotel Fantastisch hotel met vriendelijke service.

Nooit meer, helaas!

Kim
21-1-2018

Locatie is goed.

Prijzig en niet schoon.

Helaas is een verassing voor mij niet 100% gelukt.

Mijn partner had dit hotel geboekt als verrassing maar was een domper.

Hygiëne was matig. Jammer.

Bram Kosterink, Director of Sales, 25-1-2018

Beste Kim,

Naar aanleiding van uw beoordeling nemen wij graag telefonisch contact met u op. Wij ontvangen graag uw telefoonnummer, deze kunt u sturen naar bkosterink@bilderberg.nl. Alvast bedankt voor de gedane moeite.

Met vriendelijke groet,

Bram Kosterink

nooit meer

Anne Marijke Rutten
29-12-2017

Slechte bezetting receptie. Geboekt kerstarrangement voor 145 euro. Diner buitengewoon middelmatig geen standaard voor een Bilderberg hotel. Ontbijt zeer matig. Bijboeking voor een extra nacht was 199 euro zonder dit gecommuniceerd te hebben. Buiten proporties.

4 daags verblijf

Antwerpen
27-11-2017

+ geweldige ontvangst door Kiki aan de receptie

+ mooie verzorgde kamer

+ verzorgd ontbijt vriendelijke oudere dame

+ lekker eten vooral de kaasplank

- koud in de kamer

- zwembad sauna goed maar ook niet wat ik er van verwacht had

- weinig toezicht in zwembad stond duidelijk niet springen in het water gebeurde toch

Centraal gelegen

M en J
10-11-2017

Kamer was netjes, ontbijt was goed. Maar voor 2 personen € 11,10 toeristenbelasting vonden wij erg veel. Bij navraag bleek men er zelf maar servicekosten bij geteld te hebben. Welke servicekosten? Geen idee.

Goede locatie, prijs hoog

Familie
25-10-2017

Boek via veilingsite oid, want de normale prijs van 129 per kamer is echt te hoog gegrepen voor een comfortkamer. Wij betaalden 75 en dat was prima, prima douche en bedden, geen koffie of thee faciliteiten, en slecht sluitende balkondeur. Ligging is super en ontbijt is goed !

Tegenvaller

Willemijn
10-10-2017

De kamer was mooi maar wel klein. Helaas geen bad in de badkamer maar wel een erg fijne regen douche. Het zwembad viel tegen en is aan renovatie toe.

In die drie dagen dat wij er waren viel zo'n vier keer het licht en stroom uit, dit was enorm vervelend, zeker als je net je haar wilt föhnen. Wat ook niet netjes was is dat er zomaar zonder kloppen een van de medewerkers kwam binnen stormen, toen haastig sorry zij en meteen weer weg was. Erg appart. Ook jammer dat het zoveel kost om je auto in de garage van het hotel te zetten. Wij hadden van dit hotel veel meer verwacht.

Super goed verblijf

Ilone
18-9-2017

Niets op aan te merken. Gastvrijheid en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. We hadden de hond meegenomen en zelfs voor de hond hadden ze iets lekkers op de kamer neergelegd. Het hotel was schoon, trendy en de locatie was top. Nadeel vond ik dat de drankjes in de bar prijzig waren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Europa in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg Europa scoort een 7.79 uit 10 op basis van 1207 reviews.