Hotel Bilderberg Europa

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag16°10°
Hotel Bilderberg Europa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Europa voor je op een rij gezet:

1198 reviews over Hotel Bilderberg Europa in het Nederlands

Anders

Mooi hotel op goede locatie & goede service

Fam. Dijk
16-10-2018

Goed:

- De ligging van het hotel

- het eten (diner & ontbijt)

Minder goed:

- Parkeren

- Kleine kamers, douchen in bad (4 sterren onwaardig)

- Zwembad: Zaterdag om 11.30 gaven we bij de receptie aan dat we wilden zwemmen in het zwembad van het hotel. We kregen 2 handdoeken mee. Toen we het zwembad binnenkwamen bleek er een zwemles (???) aan de gang; 12 kinderen die van een blaaskakerige instructeur les kregen. Het zwembad is niet groot en de loop/zit ruimte naast het zwembad al helemaal niet, dus de gehoopte ontspanning was ver te zoeken. We voelden ons erg opgelaten door de ouders die ons aan zaten te staren dus na 5 minuten het zwembad maar weer verlaten. Wat mij betreft een dikke domper en de dame van de receptie had er beter aan gedaan ons in te lichten, dan hadden we de moeite niet genomen.

Bent u van plan te gaan zwemmen tijdens uw verblijf? Kijk dan of er geen zwemles is.

Mooi vriendenweekend Scheveningen gehad

R. Weijma
26-9-2018

Mooi hotel, chique uitstraling. Restaurant was erg goed, lekker eten en attente bediening. Fraaie lounge. Eenmaal boven, op de gangen werd je terug in de tijd gegooid qua aankleding; die kan wel wat meer up-to-date. De kamers zelf (comfort kamer) was klein, maar alles was aanwezig. Wel vervelend is het dat er een glazen schuifdeur tussen slaap- en badkamer zit. Een beetje privacy naar de badkamer toe is zeker gewenst.

Nooit meer !!!

Ringo Kramers
9-9-2018

Ligging en personeel is goed, verder is het een drama. We hadden een overnachting ivm '' live on the Beach ''. De kamer,Comfort Sea View Kamer was een drama, vies ding onder matras, vies douchegordijn, geen zak in prullenbak, vieze spiegel in de badkamer en veel achterstallig onderhoud. Tevens geen minibar of koelkastje. Een parkeergarage om te janken omdat ie heel klein is en daar moet je van te voren bespreken ( € 21,50 P/N ). We zijn al in heel wat hotels geweest, maar hier nooit meer. Voor het '' hok '' en parkeren en ontbijt was het verblijf voor 1 nacht € 200, ik zou me dood schamen om dat te vragen.

Erg goed hotel

Gosia
8-9-2018

In juli 1 nachtje in dit hotel verbleven. Het is ons prima bevallen. De ontvangst was hartelijk en het arrangement was prima geregeld. De kamers zijn klein, maar voldoende. Wij hadden een gerenoveerde kamer met een balkon (deluxe). De grootste verrassing was het avondeten en het restaurant. Het eten en de bediening waren uitstekend. Voor een herhaling vatbaar. We zijn in veel hotels geweest. Dit hotel onderscheidt zich door het restaurant en uitermate vriendelijke dames bij de receptie.

Ga beslist vaker

Becks
5-9-2018

Prima hotel. Ligging dichtbij strand en tram/bus.

Bedden vonden wij te zacht, matras op de grond gelegd. Verder erg gehorig. Onze buurman was letterlijk te horen. Wat wij ook miste was een wc borstel.

Ontbijt perfect, alles aanwezig. Je kunt kiezen uit ontbijt van 7.30-9.30 of 9.30 tot..

Wij hebben gekozen om met de trein te gaan aangezien 21.50 p.nacht parkeren wel erg duur is. Personeel erg vriendelijk.

prima

Trea
25-8-2018

Prima hotel, we waren alleen blij dat we niet in de hele warme periode daar waren. Er is nl geen airco op de kamer en ook hebben we een koelkast(je) gemist...

Duur betaalde kleine comfortkamer

JC
12-8-2018

De aankomst leek veelbelovend, keurige moderne ontvangstruimte. Helaas was de geboekte comfortkamer niet echt comfortabel, Klein en benauwd, geen airco, douchen in smal bad met douchegordijn. Zeker allemaal niet van de tijd. Kamers erg gehorig. Balkon vies, vol verzamelde haren in de hoek, balkondeur die met vereende krachten dichtgeschoven moest worden. Daarentegen was het ontbijt perfect en het personeel erg vriendelijk. (mn Noortje vd receptie zeer vriendelijk en attent) Het hotel ligt bijna aan het strand. Dit maakte een heleboel goed, De prijs die wij betaald hebben staat totaal niet in verhouding voor hetgeen we gekregen hebben. Jammer.

Mijn score is dan ook matig vanwege de prijs en het kamercomfort. Wat betreft personeel, ontbijt en afstand strand een ruime voldoende.

viel tegen

Els J.
9-8-2018

De kamer was heel klein, gedateerd en vies! Terwijl de entree van het hotel gemoderniseerd is en er goed uitziet. De toegang tot de sauna was via de personeelsvertrekken, heel rommelig. Alleen de locatie van het hotel is super, je loopt zo de boulevard op. Het ontbijt was heel druk, je moest een half uur in de rij wachten.

Voor dit geld niet weer

Monique Wientjes
9-8-2018

De ligging is perfect..

Beneden bij de entree is alles nog wel behoorlijk netjes, maar de rest is behoorlijk gedateerd.... kamer geen airco, geen koelkast, smerige vloerbedekking, de deur van het balkon kon niet eens dicht..

Er stond een rij bij het ontbijt, niet normaal, ontbijt was wel redelijk maar niet voor het geld..

Ik ga hier niet weer heen..

Voor dit geld kan ik ook in een ander beter hotel zitten..

Ligging is super, vrijwel direct aan het strand en nabij het circustheater en een heerlijk balkon. Personeel is vriendelijk en toegankelijk. Er zijn ook heerlijke cocktails verkrijgbaar in de bar van het restaurant. Een nadeel(in vergelijking tot een eerdere ervaring met Bilderberg), het is wel allemaal wat gedateerd. Het plafond lag open in de gang, geen airco op de kamer, geen minibar op de standaard kamer, scheur in het gordijn en wat aan de kleine kant. Allemaal net wat slordig voor de prijs die er tegenover staat. Het ontbijt is overigens goed. Al zou ik een volgende keer kiezen voor een van de vele lekkere ontbijtjes welke bij elke strandtent verkrijgbaar is(in prijs ook aantrekkelijk)

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Europa in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.