Hotel Bilderberg Europasterstersterster

6.5Voldoende

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Europa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

1232 reviews over Hotel Bilderberg Europa

• 2019
    5Böke30-09-2019

Jammer van ons weekend

Kamer 215 was ouderwetse die nodig gerenoveerd moet worden , vies douche gordijn en terrasdeur niet te openen. Maar ergste was dat de stank op de gang ondragelijk was. M’n volwassen dochters en ik hebben een zeer slechte ervaring gehad. Jammer van ons weekend

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 5S en i25-08-2019

Nooit meer!

Drama met parkeren! Zijn 1,5uur bezig geweest om in te checken, hadden parkeerplaats gereserveerd en konden auto niet parkeren in 1 van de 2 garages van Bilderberg! 😡Uiteindelijk een plek gekregen stond daar een dame die fietsen moest repareren in kelder! 😤 Die vriendelijk verzocht auto weg te halen, wat ze ook deed! Voor ons geen 2e keer Bilderberg! 😤

Sales department, Director of Sales, 04-09-2019

Beste S en I,

Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf bij ons in het hotel. Onze excuses voor het lange wachten tijdens de check in en de ongemakken tijdens het parkeren. Wij zijn bezig om dit in de toekomst te voorkomen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Horsman11-08-2019

Nooit weer

Personeel en ontbijt goed maar de kamer klein warm en een heel slecht bed door de wind klapperde de deur de hele tijd de hele nacht niet geslapen snap niet dat het een 4 sterren hotel is dat is het niet waard

Sales department, Director of Sales, 04-09-2019

Beste Mr/Mvr Horsman,

Hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van uw laatste verblijf bij ons. Door uw feedback kunnen wij ons in de toekost verbeteren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Kim27-07-2019

Hotel ziet er mooi uit maar daar is ook alles mee

Parkeerplaats moet van te voor gereserveerd worden. Geen airco op de kamers ondanks dat daar de hele dag de zon op staat dus niet uit te houden. Geen minibar op de kamer...dus met warm weer droog je uit! Je moet bij aankomst een schatting geven van de tijd dat je wilt gaan ontbijten. Deluxe kamers zien er netjes uit maar waarom de naam deluxe geen idee! In de beschrijving staat er groot balkon deze zijn om precies te zijn 1m2.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 6Karin27-07-2019

Goed maar........

We zijn hier op de heetste dag van juli 2019 geweest. Wat valt het dan tegen als er géén airco op de kamer is :-(. Bovendien stonk het verschrikkelijk op onze kamer. Dan heb je alleen de optie om de deur te openen terwijl het buiten 40 gr was. Kortom, het werd een verschrikkelijke betaalde (!) plaknacht. Het hotel is wel gerenoveerd en beneden ziet het er gezellig uit. Auto prima in betaalde en afgesloten parkeergarage. Medewerkers waren erg vriendelijk en ontbijt (in tijdschema's) was goed.

Bilderberg Europa Hotel, Director of Sales, 16-09-2019

Beste Kim,

Hartelijk dank voor uw review en feedback. Gezien het feit dat het Bilderberg Europa Hotel beschikt over een beperkt aantal privé parkeerplaatsen moeten deze van te voren worden gereserveerd. Onze ervaring leert ons dat gasten vaak op een en hetzelfde tijdstip wensen te ontbijten en daarom vragen wij altijd of u een schattig kunt aangeven zodat wij u van te voren kunnen adviseren op welk tijdstip het iets drukker of juist iets rustiger is. Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Tania Admiraal04-04-2019

Super mooi hotel

Mooi super goed hotel vriendelijk

Beste Tania Admiraal,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Gereisd met partner in september 2017

• 7Kelly Verhoeven03-04-2019

Perfecte ligging voor een prima hotel!

De ligging van het hotel is perfect! Je steekt de straat over en je staat praktisch op het strand. Het hotel ondergaat momenteel een verbouwing, beneden ziet het er zeer sfeervol uit. Onze kamer was nog niet verbouwd, deze was zeer gedateerd. Je hoorde de wind door de kamer waaien dat was jammer. Verder zit er een klein zwembad bij, deze mag ook een lichte metamorfose krijgen omdat de kleedruimte en stoommachine erg gedateerd eruit zien.

Beste Kelly Verhoeven,

Allereerst hartelijk dank voor schrijven van deze review. Uw feedback stelt ons in staat om onze kwaliteit en service te optimaliseren.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Patrick Velnaar01-04-2019

Mooi had

Super schoon en zeer modern hotel, vriendelijk personeel, goed eten en een mooi zwembad erbij. Ook ligt het dicht bij de van boulevard Scheveningen.

Beste Patrick Velnaar,

Dank voor deze leuke review. Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Super schoon, modern, vriendelijk persoon en goed eten, dat horen wij graag. Mogen wij u snel weer verwelkomen in ons hotel?

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 5Mandy31-03-2019

Voldeed niet aan verwachtingen

De kamers waren klein..de badkamer kon je niet met twee personen tegelijk in staan!! De foto’s op de website zijn enigsinds misleidend alles oogt ruimer dan dat het daadwerkelijk is. Uitzicht vanuit de kamers?? De achtertuin van de buren.veel lawaai van de afzuiging aan de achterkant van het hotel. Personeel bij ontbijt was heel vriendelijk.

Bram Kosterink, Director of Sales, 02-04-2019

Beste Mandy,

Allereerst hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens te sturen naar [email protected]? Graag nemen wij dan persoonlijk contact met u op om uw verblijf te bespreken.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Kim08-03-2019

Aanrader voor een overnachting

Makkelijk te vinden en handige locatie om zo ergens heen te gaan. Vriendelijk personeel, er werd niets over de uitcheck verteld maar gelukkig lag er een boekje met informatie in de kamer. Wel hadden we het idee dat de kamer kleiner was dan de foto’s die op de site stonden waar we voor geboekt hadden. Verder was de kamer prima in orde en lagen de bedden heerlijk.

Gereisd met partner in maart 2019

27 tips over Hotel Bilderberg Europa

• s.rikken, 26-11-2013

eten in Oxo, zou zelf niet snel in hotel restaurant gaan eten, vooral niet met de velen mogelijkheden in de buurt alleen door regen binnen gebleven en geen spijt. we zijn vaker in scheveningen geweest en moet zeggen de kwaliteit met het hotel restaurant en de restaurants in de buurt is niet te vergelijken, alleen de service al.

• b_akkul_1, 12-01-2014

Met een kamer met zeezicht is het geweldig wakker worden!

• Ron, 10-11-2013

Parkeren is prijzig bij dit hotel €20,- per dag, internet kost €5,- per 24 uur en is traag. Heerlijk gegeten in het restaurant, partner is vegetarisch dat was geen probleem. Daarna zijn we lekker de boulevard op gegaan en als je goed rondkijkt zie je dat de prijzen variëren van €4,- t/m €12,- voor een cappuccino met appeltaart.

2 vragen over Hotel Bilderberg Europa

• Annie Van Poppel, 06-12-2017

Sauna

Wie is er in de sauna geweest en hoe is het daar?

• Sanne, 27-06-2010

parkeren?!

Hoi!

Wie kan mij wat andere opties geven voor het parkeren? Ik zie dat je voor 24uur 18,50 betaald,maar misschien dat iemand een goede tip heeft voor goedkoper en ook dichtbij?

Groetjes

lisa, 30-10-2011

Denk dat je bij het hotel parkeert veel goedkoper uit bent, dan in buurt en vaak mag je in de buurt alleen parkeren voor maximaal 2 uurtjes. :(

Hotel Bilderberg Europa info

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken