Hotel BellaVista 2 **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Angelique Tijs

Leuk hotel vlak bij de boulevard van Scheveningen

Angelique Tijs
9-6-2010

Hotel Bella Vista is een leuk hotel. Wij zijn hier samen geweest op onze trouwdag. Een ruime kamer ( wel een aantal trappen ) en 's morgens een heerlijk ontbijt wat ze komen brengen aan tafel. Je kan een parkeervergunning krijgen zodat je auto lekker dichtbij staat. In de omgeving zijn ook diverse overdekte parkeergarages te vinden.

Op loopafstand vind je de boulevard met leuke winkels en restaurants. Tevens dichtbij het fortis theater, pathe bioscoop etc. Zeker een aanrader!

Wij hebben zelf geen kinderen, maar het Bella Vista gedeelte (hotel) heeft verder geen faciliteiten, en de kamers zijn te vinden op verschillende etages ( wel wat steilere trappen ). Vandaar deze beoordeling.