Hotel BellaVista 2

7,3

6 reviews over Hotel BellaVista 2 in het Nederlands

Hotel Bella Vista is een eenvoudig, maar schoon en net hotel. Het ontbijt is prima en wordt aan tafel geserveerd. Vriendelijk en servicegericht personeel.Het is wel enigszins sluip door-kruip door om door de smalle kronkelige gangen via trapje-op trapje-af naar de kamers te komen. Kamers zijn gehorig en niet ruim, maar netjes en schoon. Badkamer was mooi gerenoveerd en van goede kwaliteit.

prima familair hotel

Fam. Meijntjes
3-4-2011

Nog echt een gezellig knus hotel. Zeer vriendelijk personeel! Enorm behulpzaam. We waren met een Dochter van 2 en dat ging perfect! Ontbijt was lekker en knus!

Slapen in gehorig hotel voor weinig

Bakker
16-8-2010

Hier met vrienden geweest. Slechte kamers. Oud sanitair en erg gehorig. Warm en vies.

Leuk hotelletje

Simone
20-7-2010

Leuk hotel voor een weekendje weg, niet massaal en een gezellige sfeer. Personeel heel vriendelijk. Enige minpunt is de vele trappen in het hotel, dus niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We hebben er niet gegeten dus daarom geen beoordeling. Er loopt een trambaan vlak voor het hotel, soms wel wat geluidsoverlast daarvan, maar niet overheersend. Wel in het weekend wat overlast van dronken jongeren op straat. We hadden een zolder kamer en deze zag er erg goed uit, fijn bed, keukentje erbij, mooie badkamer met fijne douche.

Leuk hotel vlak bij de boulevard van Scheveningen

Angelique Tijs
9-6-2010

Hotel Bella Vista is een leuk hotel. Wij zijn hier samen geweest op onze trouwdag. Een ruime kamer ( wel een aantal trappen ) en 's morgens een heerlijk ontbijt wat ze komen brengen aan tafel. Je kan een parkeervergunning krijgen zodat je auto lekker dichtbij staat. In de omgeving zijn ook diverse overdekte parkeergarages te vinden.

Op loopafstand vind je de boulevard met leuke winkels en restaurants. Tevens dichtbij het fortis theater, pathe bioscoop etc. Zeker een aanrader!

Wij hebben zelf geen kinderen, maar het Bella Vista gedeelte (hotel) heeft verder geen faciliteiten, en de kamers zijn te vinden op verschillende etages ( wel wat steilere trappen ). Vandaar deze beoordeling.

Voor €49,00 een 4persoonskamer!!!

Anique
21-2-2010

Echt helemaal super. We hadden een gewone 2 persoonskamer geboekt en bij aankomst hebben we een 4 persoonskamer gekregen. Heel ruim en erg netjes. We zijn 1 nacht gebleven, maar hadden langer willen blijven. Goed bed, kleine, maar nette badkamer (een beetje schimmel op het plafond en de douche wisselde van temperatuur). Twee grote en twee kleine zachte, nieuwe handdoeken. Het enige jammere is, dat je de buren kon horen plassen en zij waarschijnlijk ons ook! Verder is de ligging goed. Parkeren kan in deze tijd gratis op de boulevard en van daar ligt het hotel op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BellaVista 2 in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BellaVista 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.