Tijdelijk €25 aanbetaling

Badhotel Scheveningen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Badhotel Scheveningen voor je op een rij gezet:

4.9MatigScore uit 167 reviews
+39

4.9MatigScore uit 167 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

167 Reviews over Badhotel Scheveningen

• 3R.23-10-2022

Te duur voor deze lage kwaliteit

Voor een hotel in deze prijsklasse, verwacht ik geen gaten in mijn lakens, kringen op tafel, smerige pedaalemmers of vieze groenbruine badkamertegelvoegen. Ook was de schoonmaakster haar poetsdoek vergeten op onze kamer, die lag er nog toen wij aankwamen. En wie die zware dragers op de deuren heeft bedacht, zou er zelf eens moeten gaan slapen. Hoe je je best ook doet, je ontkomt er niet aan om de deur dicht te laten knallen. Je kunt er dus vanuit gaan dat je 's nachts tot laat wakker ligt door andere gasten en 's ochtends zeer vroeg wakker bent, vanwege dezelfde reden. Al met al zou ik alleen nog maar hier terugkomen, wanneer de prijs aangepast wordt aan de kwaliteit. Het is meer 2 sterren en iets van 60 a 70 euro waard voor 2 personen, maar in elk geval geen bijna 150 euro! Voor die prijs kun je beter naar bijv Ramada. Veel netter, luxer en comfortabeler. Je betaalt exact hetzelfde, maar krijgt daar wel de kwaliteit die je verwacht.

• 7Olaf Holtus15-05-2022

geen hoogstaand hotel, maar perfecte ligging

Na aanleiding van de reviews een beetje huiverig om hier naar toe te gaan. inchecken , geen probleem . Kamer iets gedateerd, maar alles aanwezig. housekeeping ook in orde. Veel mensen klagen dat dit hotel niet in orde zou zijn, maar een hotel voor deze prijsklasse is op deze locatie goed. Oke., dit hotel kan beter, maar daar moet je dan ook voor betalen. Wij zijn met openbaar vervoer gereisd dus ook geen probleem met parkeren in den haag of het hotel. Alles is met de tram / bus te bereiken en de pier is op loopafstand. ontbijt is ook goed en voldoende. als verbeterpunt wil ik zeggen. kamers zijn gehorig , maar als je een langslaper bent neem oordopjes mee. Lift is te klein voor de aantal gasten. Het kan natuurlijk zijn dat wij een goede kamer hadden ( zonder zeezicht maar op de tuin van bewoners ) maar wij hebben goed geslapen. normaal ben ik aan het stoeien met 1 kussen, maar hier geen probleem. Volgende keer weer hier .

• 1Nicole17-04-2022

Zeer slecht

De kamers waren vies de badkamer zeer klein, Toen we terug kwamen van dagje strand stond de kamer deur open, melding van gemaakt wordt laconiek mee gedaan na meerdere mails en belletjes gewoon geen reactie hier over. Lobby was savonds niet open om even te zitten en spelletje te doen. Geen drankje Te krijgen kortom gewoon slechte service. Niet heen gaan afrader

• 5Monique31-10-2021

Niet bijzonder

Badkamer niet echt schoon.. haren... Kamer ruikt niet fris.

• 8D. van Merwijk14-10-2021

Geweldig ontbijt!

Prima ligging, mooie kamer met geweldig uitzicht, eigen parkeerterrein, en een werkelijk fantastisch ontbijt, waar menig hotel niet aan kan tippen. Enig minpuntje was dat het beddengoed een beetje ‘krakerig’ was.

• 8Bianca22-11-2020

Fijne overnachting

Hadden een mooie kamer met 2 persoons ligbad Heerlijk genoten Eten was ook goed, ontbijt was goed maar niet veel keus

• 9R. Loomans26-09-2020

Gewoon goed

Fijne ontvangst met bon voor gratis consumptie wegens verjaardag. De kamer en badkamer waren goed, netjes en schoon. Ontbijt was uitgebreid en zeer goed. Het uitchecken verliep soepel. We komen zekef terug. De ligging is ideaal!

• 2meike19-08-2020

Geen aanrader

Zeer matig. Werden niet warm verwelkomt. Hotelkamer kan ook wel wat vernieuwing gebruiken. Vlekken op de muur, vies douchegordijn bruin aan de onderkant, kapotte klok, vloerbedekking vies en de airco deed het niet. Ontbijt was erg karig, door de corona was alles verpakt maar er was ook weinig aan beleg of zoetigheid. Bij het uitchecken vond ik ze ook niet klantvriendelijk. Ook is er niet gevraagd of alles naar wens was. Ik kom hier niet meer terug. Verder is de ligging prima. Strand is op loopafstand.

• 8H.S uit enschede27-06-2020

Parkeren een teleurstelling

Helaas vanwege slechte informatie van de baliemedewerkerster geen parkeerplek gekregen op 25 juni tot 26 juni 2020. In de info stond dat je geen parkeerplek kon reserveren bij aankomst om 07.15 uur was er een parkeerplek vrij maar kregen te horen van de Baliemedewerkster dat deze gereserveerd was en werden naar het strand parkeergarage gestuurd wat 15 minuten lopen was met een hittegolf van 30 graden die dag. We moesten de koffer in die hitte meeslepen wat geen pretje was. Bij het inchecken om 14.00 uur kregen we bij navraag te horen dat we er wel konden parkeren en dat we verkeerd waren geïnformeerd. Ook om 22.00 uur was er een parkeerplaats vrij dit is dan wel een teleurstelling geweest voor ons. Het hotel is prima en de ligging is ook super ,nog geen vijf minuten lopen van het strand. Wij hadden een prima kamer nummer 410 straatzijde met een klein stukje zeezicht op de pier. Een gratis drankje was netjes geweest als goedmakertje.

• 5JB01-03-2020

Luxe kamer vanwege groot bad?!

Aankomst vriendelijk, fijne uitleg. Luxe kamer geboekt. Vloerbedekking hier en daar vlekken en stof. Badkamer erg vies. Melding van gemaakt, maar weinig begrip. (Gemaakte foto's getoond). Diner a la carte weinig keuze. Redelijk. Prijstechnisch wel aan de hoge kant, tov kwalireit. Ontbijt karig. Hotel is denken wij berekend op arrangementen! Overigens vriendelijk personeel. Ligging hotel tov Chircus theater 10 min. lopen en goed te doen. Boulevard goed te bereiken te voet.

Hotel Badhotel Scheveningen info

Soort hotel