Hotel Badhotel Scheveningen

Hotel Badhotel Scheveningen
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Scheveningen voor je op een rij gezet:

160 reviews over Hotel Badhotel Scheveningen in het Nederlands

Mooi hotel

Lieke,
15-4-2019

Prachtig hotel met mooi uitzicht.

Gereisd met partner in februari 2019

Zeker aanrader !!

DAVID,
2-4-2019

Zeer goed Hotel , goede ontvangst , zeer vriendelijk personeel . Mooie omgeving en veel te doen , aangename badplaats , Gezellig te vertoeven aan horecazaken en terrasjes aan het strand .

Gereisd met partner in juni 2018

mooie plek

Femke,
12-3-2019

Scheveningen is een leuke plek met de mooie boulevard en het hotel was ook prima.

Gereisd met partner in juli 2018

Hotels.nl

Prima hotel voor een prima prijs!

Henk Lagerwaard,
11-7-2018

Wat ons betreft op meerdere gebieden een heerlijk hotel! Voor € 10,00 kregen we, zonder te vragen, een upgrade van comfort naar superior kamer die groter was, een groter bed had, een heerlijk ligbad en lag aan de achterzijde (dus geen straatgeluiden). Super vriendelijk receptiepersoneel, gezellig barpersoneel, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet ... Maar, waar gaat het nou om? Wij hebben goed gegeten, goed gedronken, goed geslapen ... En Scheveningen heeft genoeg te bieden!

Gereisd met partner in juni 2018

Prima

Anna,
21-6-2018

Prettig verblijf gehad, geen klachten,vriendelijk personeel.Dicht bij zee, iets verder van de Pier en de restaurants daar.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Gezellig

Monique,
3-6-2018

Schone kamers, prima douche, uitgebreid ontbijt. Heel leuk en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in juni 2018

We hadden dit hotel geboekt vanwege de ideale ligging t.o.v. het Circustheater. We werden vriendelijk ontvangen. De kamer is netjes, maar alles is oud. In de vloerbedekking zat een gat, het laken waar we op sliepen had een zwarte streep, douche deur kraakte en douch drupte constant. We sliepen aan de voorkant. Het hotel ligt aan een drukke weg, er is dus geluidsoverlast vooral van de tram. Ondanks bovengenoemde hebben wij de service en vriendelijkheid als positief ervaren.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een unieke ervaring.

Fam. Andriessen,
3-5-2018

Het is een prima hotel met goede verzorging en vriendelijk en behulpzaam personeel. Heeft een fijne ligging kort bij het strand. Het enige nadeel is dat het hotel niet rolstoel toegankelijk is en het aantal parkeerplaatsen beperkt, waarvoor je wel het parkeertarief moet betalen wat in de directe omgeving gebruikelijk is. De afstand tot het AFAS Circustheater is ongeveer 500m lopen. We hebben genoten van een geweldige uitvoering van The Lion King, wel wat harde geluidseffecten.

Gereisd met partner in mei 2018

Goed en hygiënisch

Fam.S.,
19-3-2018

Kamer was schoon en netjes alleen in de douche een plastic gordijn onhygiënisch. Personeel bij het ontbijt onvriendelijk en ontbijt geen €16 waard te weinig verse ingrediënten. Geen verse jus d'orange geen verse yohurt maar voor verpakt in bakjes. Geen verse jam maar in doosjes En geen toast rooster aanwezig dus geen toast. Vind de prijs van de kamers ook te duur voor hetgeen je er voor krijgt.

Gereisd met partner in maart 2018

Nooit meer

Familie,
17-3-2018

Bij de aankomst werden we al niet netjes ontvangen personeel was erg chagerijnig en niet vriendelijk! Vervolgens meerder keer aan gegeven dat we een 2 persoons bed wilde en geen 2, 1 persoonsbedden!
Een kamer was wel goed maar andere kamer niet! Volgende morgen ging brandalarm af en iedereen op de 3 de verdieling wist niet wat te doen dus snel naar beneden gegaan zegt de receptioniste heel chagerijnig dat er niks aan de hand is. Tip voor het badhotel misschien volgende keer een personeelslid naar bovem sturen als er niks aan de hand is. Brandalarm gaat niet voor niets af lijkt mij en dan zo nonchalant reageren is nist tof als je wakker gemaakt door een brandalarm. Alles bij elkaar vond ik het geen leuke ervaring bij dit hotel

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Scheveningen in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Scheveningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.