Hotel Badhotel Scheveningen

7.5Goed

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Scheveningen voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

166 reviews over Hotel Badhotel Scheveningen

• 8H.S uit enschede27-06-2020

Parkeren een teleurstelling

Helaas vanwege slechte informatie van de baliemedewerkerster geen parkeerplek gekregen op 25 juni tot 26 juni 2020. In de info stond dat je geen parkeerplek kon reserveren bij aankomst om 07.15 uur was er een parkeerplek vrij maar kregen te horen van de Baliemedewerkster dat deze gereserveerd was en werden naar het strand parkeergarage gestuurd wat 15 minuten lopen was met een hittegolf van 30 graden die dag. We moesten de koffer in die hitte meeslepen wat geen pretje was. Bij het inchecken om 14.00 uur kregen we bij navraag te horen dat we er wel konden parkeren en dat we verkeerd waren geïnformeerd. Ook om 22.00 uur was er een parkeerplaats vrij dit is dan wel een teleurstelling geweest voor ons. Het hotel is prima en de ligging is ook super ,nog geen vijf minuten lopen van het strand. Wij hadden een prima kamer nummer 410 straatzijde met een klein stukje zeezicht op de pier. Een gratis drankje was netjes geweest als goedmakertje.

Gereisd met partner in juni 2020

• 5JB01-03-2020

Luxe kamer vanwege groot bad?!

Aankomst vriendelijk, fijne uitleg. Luxe kamer geboekt. Vloerbedekking hier en daar vlekken en stof. Badkamer erg vies. Melding van gemaakt, maar weinig begrip. (Gemaakte foto's getoond). Diner a la carte weinig keuze. Redelijk. Prijstechnisch wel aan de hoge kant, tov kwalireit. Ontbijt karig. Hotel is denken wij berekend op arrangementen! Overigens vriendelijk personeel. Ligging hotel tov Chircus theater 10 min. lopen en goed te doen. Boulevard goed te bereiken te voet.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    4fam Simons05-09-2019

nooit meer,prijs kwaliteit ondemaats

Duur ,dringend aan renovatie van kamers(badkamer vooral)extra kussen was aangenaam geweest,Dinner en ontbijt was wel ok

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jo Vos05-09-2019

fantastisch

prima ligging, mooie kamer en goed ontbijt aan de voorkant geen last van het straat geluid

Gereisd met partner in september 2019

• 10inge08-07-2019

Mooi hotel met een goede ligging en super ontbijt

Weekendje Lion King en bezoek aan Den Haag. Het hotel ligt dichtbij het circustheater (7 min. lopen) en bij de zee (2 minuten), heeft een betaalde (is overal in Den Haag) parkeerplaats waar de auto staan. De kamer was heel mooi, en met 3 bedden ideaal. De douche is netjes en schoon. Het ontbijt was echt uitgebreid en netjes verzorgd. Ook het personeel was deskundig en vriendelijk. We hebben bij het hotel dagkaarten gekocht voor de tram (opstapplaats voor de deur) naar Den Haag centrum, een aanrader om onbezorgd een dagje Den Haag te bezoeken. Wij kunnen iedereen dit hotel aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Anita Deen19-05-2019

Nooit meer dit hotel

Gedateerde hele kleine benauwde kamer. Airco maakt veel lawaai en precies boven je hoofd als je op bed ligt. Stopcontact naast je hoofd als je op bed ligt. Douche afvoer lag los. Badkamertegels met halve voegen eruit. veel stof hier en daar. Lijkt een omgebouwde bezemkast Wordt er gezegd dat ze anders altijd een upgrade geven maar kon nu niet omdat hotel vol zat. Zeg het dan niet....blij maken met niets

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Lieke15-04-2019

Mooi hotel

Prachtig hotel met mooi uitzicht.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8DAVID02-04-2019

Zeker aanrader !!

Zeer goed Hotel , goede ontvangst , zeer vriendelijk personeel . Mooie omgeving en veel te doen , aangename badplaats , Gezellig te vertoeven aan horecazaken en terrasjes aan het strand .

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Femke12-03-2019

mooie plek

Scheveningen is een leuke plek met de mooie boulevard en het hotel was ook prima.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    9Henk Lagerwaard11-07-2018

Prima hotel voor een prima prijs!

Wat ons betreft op meerdere gebieden een heerlijk hotel! Voor € 10,00 kregen we, zonder te vragen, een upgrade van comfort naar superior kamer die groter was, een groter bed had, een heerlijk ligbad en lag aan de achterzijde (dus geen straatgeluiden). Super vriendelijk receptiepersoneel, gezellig barpersoneel, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet ... Maar, waar gaat het nou om? Wij hebben goed gegeten, goed gedronken, goed geslapen ... En Scheveningen heeft genoeg te bieden!

Gereisd met partner in juni 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats