Hotel Aquarius

Hotel Aquarius
8,2

6 tips over Hotel Aquarius

Joke, 29-7-2014
Reserveer een parkeerkaart wanneer je een kamer reserveert.
Marian & Louis, 4-3-2014
Het is een prima hotel voor een weekendje weg, lekker pierewaaien, wandelen over strand, flaneren over boulevard, shoppen enz met een goede thuishaven op een prima lokatie
Visser, 19-8-2013
Lekker eten bij "Thai Box" strandtent , goede keuken en lekkere zoete witte wijn voor een betaalbare prijs .De bediening die wij hadden was zeer vriendelijk .

We hebben een aantal aanbieders voor Aquarius voor je op een rij gezet:

Willy Goossen, 5-8-2013
Aan de boulevard liggen verschillende goede eetgelegenheden. Bij de Mollige Haan hebben ze de lekkerste keuzemenu's. Bij Westewind de heerlijkste zalm en bij Zanzibar bbqen aan tafel.
Franka Berkers, 16-7-2013
Boek een kamer met zeezicht en balkon, heerlijk om zo wakker te worden met dit uitzicht!
Thea van Holen, 30-10-2012
parkeren voor de deur,voor 10 euro per 24 uur.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquarius voor je op een rij gezet: