Hotel Aquarius

Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Hotel Aquarius
8,2

113 reviews over Hotel Aquarius in het Nederlands

Een aanrader voor deze prijs.

Ramon, 11-2-2018

Leuk hotel. Zaten in het tweede gebouw. Een kamer met 4 bedden voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Grote kamer met 2 tv’s ( televisies van uitstekende kwaliteit groot zenderpakket).

Hotel was schoon personeel denkt mee en erg vriendelijk. De parkeervergunning een uitstekende uitkomst. Kunt bijna in heel Scheveningen parkeren met deze vergunning.

Ontbijt goed iets meer als standaard voor ons ruim voldoende.

Prijs kwaliteit verhouding vond wij het perfect.

2 minpuntjes geen afvalbakje op tafel bij het buffet.

Scheveningen is aan het verbouwen ook de straat voor het hotel en het strand/boulevard gedeelte is een bouwput. Hier kan het hotel niets aan doen maar was ook niet aangekondigd bij het hotel. Nu is het een stuk verder lopen dan normaal misschien te vermelden op de site.

Voor de rest 3 heerlijke dagen gehad.

Mooi en net hotel

Marja Berendse, 27-1-2018

Alles was prima geregeld. Goed ontbijt, vriendelijke mensen en nette kamer

Eenvoudige, schone kamers, vlakbij de pier gelegen

H. Kluitmans, 28-10-2017

Goed: rustig hotel, direct aan het einde van de boulevard gelegen met genoeg parkeerruimte vlakbij. Locatie vlakbij de pier. Kamers en hotel schoon, maar eenvoudig ingericht. Grote, moderne tv. Ontbijt wordt steeds aangevuld.

Niet goed: ontbijt in te kleine ruimte; warm buffet is 30 cm. breed !

Ontvangst bij receptie erg onvriendelijk en kortaf; geen welkom geheten. We moesten zelf de (kapotte) slagboom openen. WIFI werkte niet ! Wachtwoorden bleken niet te kloppen en er kon geen verbinding gemaakt worden.

Een drie sterren hotel wat 4 sterren verdiend

Richarda, 12-8-2017

Zeer schone kamers, vriendelijk personeel, een super vers ontbijt, ligging pal aan de Scheveningse boulevard.

De badkamer was wat klein maar zeer schoon.

Leuk eenvoudig hotel

bloem, 29-7-2017

Ligt heel fijn aan de zee.nette eenvoudige kamers ,ontbijt voldoende maar wel weinig plaats om het te pakken,zeker als het wat druk is .vriendelijk personeel,Jammer dat je buitenom moet voor naar de ontbijtzaal te kunnen,maar dat kunnen ze momenteel niks aan veranderen.

Goed hotel

Petra, 28-7-2017

Wij zijn hier 3 nachten geweest. Goed hotel, als het je niet om overbodige luxe gaat. Wij hadden onze zoon van 13 mee en hadden een 3 persoonskamer. Vriendelijk personeel en schone kamer en badkamer. Handdoeken, toiletpapier etc werden dagelijks aangevuld. Ontbijt was goed en werd ook iedere keer bijgevuld. Dat is wat wij belangrijk vinden. Ligt direct aan de Boulevard. Als we terug gaan, boeken we dit hotel zo weer.

Heerlijk weekend aan zee

Erica Schor, 24-7-2017

Een heerlijk weekend aan zee doorgebracht in Hotel Aquarius. Hoewel de kamers niet groot zijn is alles dermate goed ingericht dat je niets te kort komt. Alles bij de hand.

Uitzicht (zeezicht) was een groot pluspunt.Het ontbijtbuffet vond ik voor een 3 sterren hotel zeer goed. Het enige minpunt is dat er geen allergie informatie aanwezig was. Dit is verplicht en kan (en moet) beter.

Zeer mooi en schoon hotel

van balkom, 29-6-2017

Ontbijt lekker schone kamers vriendelijk en behulpzaam personeel

Net hotel met uitzicht op zee

Nelissen, 6-5-2017

We werden hartelijk ontvangen en konden de auto tegenover het hotel parkeren, voor 12,50 per dag. Erg fijn dat deze zo dichtbij het hotel kon staan. Daarna konden we meteen onze kamer bewonderen, dit zag er allemaal netjes uit. Het ontbijt was goed verzorgd, voor ieder wat wils. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Fantastisch zeker voor herhaling vatbaar.

Danielle, 14-4-2017

Erg vriendelijk personeel, een goed ontbijt en een fantastisch uitzicht op de kamer. Ook de kamer was netjes en schoon. Ga hier zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquarius voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquarius in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquarius scoort een 8.17 uit 10 op basis van 115 reviews.