Hotel Aquarius

117 reviews over Hotel Aquarius in het Nederlands

Fantastische Camping

Melati Zaman
11-8-2018

Wij zijn met de camper naar Rosa gereden en hebben daar op een camping gezeten naast het strand, de camping heet AQUARIUS, VAN NEDERLANDSE EIGENAARS,

Goede service, schone camping, en vriendelijke mensen, willen dit weer gaan doen, lekker zwembad en was gelegenheden, perfecte accomodatie en gezellige dingen te doen., ik raad iedereen aan om hier naar toe te gaan.

Fantastisch gelegen aan zee

Joke
30-6-2018

Heerlijk hotel, goed gelegen aan de boulevard van Scheveningen. Vriendelijk personeel. Parkeren mogelijk op de straat of op de eigen parkeerplaats (mits ruimte). Kamers prima, vooral die met zeezicht. Ontbijt helemaal top

Enig minpuntje, wanneer je een nachtje met je gezin weg wilt in een familiekamer, dan is dat niet mogelijk. Je moet voor deze kamer altijd 2 nachten boeken.

Fantastische beleving, binnen kort nog een keer.

Gerard onrust
14-6-2018

Geweldig hotel Prachtig gelegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquarius voor je op een rij gezet:

Prima hotel op een uitstekende lokatie. Nette en schone kamer. Mooi uitzicht over zee en het strand. Alles op loopafstand. Heerlijk ontbijt. Badkamer wel erg klein. Parkeren een ramp en erg stressvol !!! Op een mooi weer strand dag is alles vol. Het hotel heeft geen parkeergelegenheid van zichzelf. Op dit moment is er een bouwput voor de deur en word je om 07.00 gewekt Door de bouwvakkers. Het parkeren is echt een ramp!!!!!!!!!!!!

Een aanrader voor deze prijs.

Ramon
11-2-2018

Leuk hotel. Zaten in het tweede gebouw. Een kamer met 4 bedden voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Grote kamer met 2 tv’s ( televisies van uitstekende kwaliteit groot zenderpakket).

Hotel was schoon personeel denkt mee en erg vriendelijk. De parkeervergunning een uitstekende uitkomst. Kunt bijna in heel Scheveningen parkeren met deze vergunning.

Ontbijt goed iets meer als standaard voor ons ruim voldoende.

Prijs kwaliteit verhouding vond wij het perfect.

2 minpuntjes geen afvalbakje op tafel bij het buffet.

Scheveningen is aan het verbouwen ook de straat voor het hotel en het strand/boulevard gedeelte is een bouwput. Hier kan het hotel niets aan doen maar was ook niet aangekondigd bij het hotel. Nu is het een stuk verder lopen dan normaal misschien te vermelden op de site.

Voor de rest 3 heerlijke dagen gehad.

Mooi en net hotel

Marja Berendse
27-1-2018

Alles was prima geregeld. Goed ontbijt, vriendelijke mensen en nette kamer

Eenvoudige, schone kamers, vlakbij de pier gelegen

H. Kluitmans
28-10-2017

Goed: rustig hotel, direct aan het einde van de boulevard gelegen met genoeg parkeerruimte vlakbij. Locatie vlakbij de pier. Kamers en hotel schoon, maar eenvoudig ingericht. Grote, moderne tv. Ontbijt wordt steeds aangevuld.

Niet goed: ontbijt in te kleine ruimte; warm buffet is 30 cm. breed !

Ontvangst bij receptie erg onvriendelijk en kortaf; geen welkom geheten. We moesten zelf de (kapotte) slagboom openen. WIFI werkte niet ! Wachtwoorden bleken niet te kloppen en er kon geen verbinding gemaakt worden.

Een drie sterren hotel wat 4 sterren verdiend

Richarda
12-8-2017

Zeer schone kamers, vriendelijk personeel, een super vers ontbijt, ligging pal aan de Scheveningse boulevard.

De badkamer was wat klein maar zeer schoon.

Leuk eenvoudig hotel

bloem
29-7-2017

Ligt heel fijn aan de zee.nette eenvoudige kamers ,ontbijt voldoende maar wel weinig plaats om het te pakken,zeker als het wat druk is .vriendelijk personeel,Jammer dat je buitenom moet voor naar de ontbijtzaal te kunnen,maar dat kunnen ze momenteel niks aan veranderen.

Goed hotel

Petra
28-7-2017

Wij zijn hier 3 nachten geweest. Goed hotel, als het je niet om overbodige luxe gaat. Wij hadden onze zoon van 13 mee en hadden een 3 persoonskamer. Vriendelijk personeel en schone kamer en badkamer. Handdoeken, toiletpapier etc werden dagelijks aangevuld. Ontbijt was goed en werd ook iedere keer bijgevuld. Dat is wat wij belangrijk vinden. Ligt direct aan de Boulevard. Als we terug gaan, boeken we dit hotel zo weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquarius voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquarius in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquarius scoort een 8.23 uit 10 op basis van 119 reviews.