Hotel Aquarius

120 reviews over Hotel Aquarius in het Nederlands

Zeer goed

Wil,
27-12-2018

Superschoon, vriendelijke mensen, kamers niet groot maar alles is er, en goede bedden. We komen zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met vrienden in december 2018

We zijn hier vaker geweest maar dit was de 1e keer na de verbouwing. Bij het aanrijden schrokken we, wat een bouwput voor de deur. Maar de entree (eerst bij de verkeerde deur) is echt heel mooi geworden. Wat fris en licht. Vriendelijke receptioniste die ook uitleg gaf over de verbouwing voor de deur en dat er geen overlast was. Dat klopt maar we waren dan ook in het weekend. Het lijkt niet mooi maar dat is maar even. Straks ziet het er prima uit. Het hotel zelf, de kamer was prima, aparte slaapkamer voor onze dochter met tv. Douche was wat klein maar wel te doen. Bedden lagen heerlijk, geen rugklachten bij het opstaan, alleen bed was iets te kort voor lange mensen. Keken heerlijk uit op zee en de pier, dat was wel fijn. Het ontbijtbuffet was als altijd, genoeg keus, vers en lekker. Zondag was het erg druk dus mensen moesten wachten.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Fantastisch , zeer zeker nog een keer

Wendy,
5-11-2018

Heerlijk weekend gehad. Wat een top locatie. Aan het strand, dicht bij de pier, openbaar vervoer om de hoek, en zeer behulpzaam personeel. Kortom, met dit hotel kun je alle kanten op. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in november 2018

Fantastische Camping

Melati Zaman,
11-8-2018

Wij zijn met de camper naar Rosa gereden en hebben daar op een camping gezeten naast het strand, de camping heet AQUARIUS, VAN NEDERLANDSE EIGENAARS,

Goede service, schone camping, en vriendelijke mensen, willen dit weer gaan doen, lekker zwembad en was gelegenheden, perfecte accomodatie en gezellige dingen te doen., ik raad iedereen aan om hier naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch gelegen aan zee

Joke,
30-6-2018

Heerlijk hotel, goed gelegen aan de boulevard van Scheveningen. Vriendelijk personeel. Parkeren mogelijk op de straat of op de eigen parkeerplaats (mits ruimte). Kamers prima, vooral die met zeezicht. Ontbijt helemaal top

Enig minpuntje, wanneer je een nachtje met je gezin weg wilt in een familiekamer, dan is dat niet mogelijk. Je moet voor deze kamer altijd 2 nachten boeken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Fantastische beleving, binnen kort nog een keer.

Gerard onrust,
14-6-2018

Geweldig hotel Prachtig gelegen.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima hotel op een uitstekende lokatie. Nette en schone kamer. Mooi uitzicht over zee en het strand. Alles op loopafstand. Heerlijk ontbijt. Badkamer wel erg klein. Parkeren een ramp en erg stressvol !!! Op een mooi weer strand dag is alles vol. Het hotel heeft geen parkeergelegenheid van zichzelf. Op dit moment is er een bouwput voor de deur en word je om 07.00 gewekt Door de bouwvakkers. Het parkeren is echt een ramp!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in april 2018

Een aanrader voor deze prijs.

Ramon,
11-2-2018

Leuk hotel. Zaten in het tweede gebouw. Een kamer met 4 bedden voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Grote kamer met 2 tv’s ( televisies van uitstekende kwaliteit groot zenderpakket).

Hotel was schoon personeel denkt mee en erg vriendelijk. De parkeervergunning een uitstekende uitkomst. Kunt bijna in heel Scheveningen parkeren met deze vergunning.

Ontbijt goed iets meer als standaard voor ons ruim voldoende.

Prijs kwaliteit verhouding vond wij het perfect.

2 minpuntjes geen afvalbakje op tafel bij het buffet.

Scheveningen is aan het verbouwen ook de straat voor het hotel en het strand/boulevard gedeelte is een bouwput. Hier kan het hotel niets aan doen maar was ook niet aangekondigd bij het hotel. Nu is het een stuk verder lopen dan normaal misschien te vermelden op de site.

Voor de rest 3 heerlijke dagen gehad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Mooi en net hotel

Marja Berendse,
27-1-2018

Alles was prima geregeld. Goed ontbijt, vriendelijke mensen en nette kamer

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Eenvoudige, schone kamers, vlakbij de pier gelegen

H. Kluitmans,
28-10-2017

Goed: rustig hotel, direct aan het einde van de boulevard gelegen met genoeg parkeerruimte vlakbij. Locatie vlakbij de pier. Kamers en hotel schoon, maar eenvoudig ingericht. Grote, moderne tv. Ontbijt wordt steeds aangevuld.

Niet goed: ontbijt in te kleine ruimte; warm buffet is 30 cm. breed !

Ontvangst bij receptie erg onvriendelijk en kortaf; geen welkom geheten. We moesten zelf de (kapotte) slagboom openen. WIFI werkte niet ! Wachtwoorden bleken niet te kloppen en er kon geen verbinding gemaakt worden.

Gereisd met partner in oktober 2017

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquarius in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.