Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 131 reviews
+13

8.8FantastischScore uit 131 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aquarius voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

131 Reviews over Aquarius

• 9Klein Herenbrink28-09-2021

Een aanrader

Leuk klein hotel vlak bij zee,kamer was netjes,lekker ontbijt, nogmaals een aanrader

• 9Fam. Latten20-09-2021

Vriendelijk personeel, mooie kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, dichtbij strand, dichtbij parkeergarage, tram naar Den Haag om de hoek. Een echte aanrader.

• 9Mieke de jong18-04-2021

Gezellig en knus hotel! Je voelt je gewenst!

Spontaan een nachtje naar Scheveningen. Wij konden gelukkig terecht bij het Aquarius hotel. Wat een gastvrij hotel. Ondanks de Corona regels hebben wij heerlijk kunnen genieten. Wij hadden een gezinskamer. Die was ruim genoeg voor ons vier en schoon! Sochtends hebben wij genoten van een uitgebreid en lekker ontbijt. De locatie is super. Binnen 1 minuut sta je op het strand. Wat wil een mens nog meer!?

• 9Patrick02-06-2020

Fantastich

Wij hebben in dit hotel overnacht van 1 juni op 2 juni 2020. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamer zat er goed uit en was toch nog ruimer dan we dachten.

Het ontbijt was uitstekend verzorgd en er was genoeg keuze. Wil je een goed hotel voor een leuke prijs dan is dit HET hotel wat je "moet" kiezen. Bedden sliepen ook heerlijk en de kamer met uitzicht op zee was ook echt een goed uitzicht op zee.

Als we ooit nog eens een hotel boeken in Scheveningen wordt het waarschijnlijk weer hotel Aquarius.

COMPLIMENTEN AAN HET PERSONEEL!!!!!!!!!!!!!!

• 9M. Strijdonck02-05-2020

Keurig hotel, vriendelijke mensen!

Ondanks de moeilijke Coronatijd waren ze zeer gastvrij, boden ze een lijst met afhaal- en bezorgmogelijkheden en konden we gebruik maken van borden en bestek van het hotel. Het aantal gasten was zeer gering, toch stond er een uitgebreid ontbijt voor ons klaar met meer dan genoeg keuze uit heel veel lekkers.

• 7Joke15-02-2020

Voor het eerst zeer teleurgesteld

Bij binnenkomst een rookkamer. Niet roken hotel maar alles rook naar sigaretten. Helaas geen andere kamer vrij dus de ramen en deur open. Ook de dekbedden roken verschrikkelijk. Dit zijn we hier niet gewend. Geklaagd bij de receptie en tja ze kon er niets aan doen, het is gebeurd. Met een spray spuiten is ook niet handig als je gaat slapen.. Wel zou ze er melding van maken. Nog een extra beker en handdoek gehaald en een vieze handdoek ingeleverd. De schoonmakers zouden het toch ook moeten opmerken, de geur, 3 personen dus 3 bekers en 3 handdoeken. Jammer...

• 9Anouk27-01-2020

Ideale locatie en prima hotel

Prima hotel, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en op steenworp afstand van de pier van Scheveningen. De kamer was netjes en de kinderen hadden hun eigen slaapplek achter een deur met een tweede tv. Kortom het is ons goed bevallen.

• 9Stefanie28-08-2019

Geweldig!

Locatie is helemaal top! Uitzicht over het strand en de zee. Je ligt met 3 min lopen op het strand. Fijne kamer, prima badkamer, fijne bedden, grote tv en minibar waar je bijv een flesje koel in kan houden. Ontbijt was top, veel keus! En je kan heerlijk buiten eten smorgens vroeg in het zonnetje.

Het enige wat minder was, is dat er geen airco is. Nu hadden wij gelukkig kamer met zeezicht en ramen konden wijd open zodat lekker waaide.

• 8Fam V30-04-2019

Super service

Storing met watervoorziening op de kamer, overmachtsituatie, maar adequaat opgelost! Flesje wijn voor het ongemak, volgende dag een andere kamer om te douchen en zelfs een flink bedrag retour ontvangen!

Ontbijt was prima verzorgd, zelfs glutenvrij was goed verzorgd. Mooie ligging aan de boulevard, rustige kamers, mooie tvs op onze familiekamer. Pand is wat verouderd, maar wel schoon!

• 3Peter09-04-2019

Nooit meer....maar dan ook echt niet.

Prima, hartelijke ontvangst. Mooi Restaurant met geweldig ontbijt. Ik zou het zo aanbevelen....als het niet om de kamer zou gaan. Stof, schimmels....verschrikkelijk...en het was geen troep van 1 nachtje. Ik heb nog wel een paar “boeiende” foto’s....maar daar moet je wel tegen kunnen... En het is echt jammer: vorige week, in een andere kamer was het, behalve wellicht wat gedateerd, voldoende. Wellicht zat ik toen in de kamer voor “first timers”

Hotel Aquarius info

• AirconditioningNiet beschikbaar