Hotel Aquariusstersterster

8.1Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

8.1Fantastisch

Tonen op kaart

128 reviews over Hotel Aquarius

• 7Joke15-02-2020

Voor het eerst zeer teleurgesteld

Bij binnenkomst een rookkamer. Niet roken hotel maar alles rook naar sigaretten. Helaas geen andere kamer vrij dus de ramen en deur open. Ook de dekbedden roken verschrikkelijk. Dit zijn we hier niet gewend. Geklaagd bij de receptie en tja ze kon er niets aan doen, het is gebeurd. Met een spray spuiten is ook niet handig als je gaat slapen.. Wel zou ze er melding van maken. Nog een extra beker en handdoek gehaald en een vieze handdoek ingeleverd. De schoonmakers zouden het toch ook moeten opmerken, de geur, 3 personen dus 3 bekers en 3 handdoeken. Jammer...

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Anouk27-01-2020

Ideale locatie en prima hotel

Prima hotel, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en op steenworp afstand van de pier van Scheveningen. De kamer was netjes en de kinderen hadden hun eigen slaapplek achter een deur met een tweede tv. Kortom het is ons goed bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    9Stefanie28-08-2019

Geweldig!

Locatie is helemaal top! Uitzicht over het strand en de zee. Je ligt met 3 min lopen op het strand. Fijne kamer, prima badkamer, fijne bedden, grote tv en minibar waar je bijv een flesje koel in kan houden. Ontbijt was top, veel keus! En je kan heerlijk buiten eten smorgens vroeg in het zonnetje.

Het enige wat minder was, is dat er geen airco is. Nu hadden wij gelukkig kamer met zeezicht en ramen konden wijd open zodat lekker waaide.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Fam V30-04-2019

Super service

Storing met watervoorziening op de kamer, overmachtsituatie, maar adequaat opgelost! Flesje wijn voor het ongemak, volgende dag een andere kamer om te douchen en zelfs een flink bedrag retour ontvangen!

Ontbijt was prima verzorgd, zelfs glutenvrij was goed verzorgd. Mooie ligging aan de boulevard, rustige kamers, mooie tvs op onze familiekamer. Pand is wat verouderd, maar wel schoon!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 3Peter09-04-2019

Nooit meer....maar dan ook echt niet.

Prima, hartelijke ontvangst. Mooi Restaurant met geweldig ontbijt. Ik zou het zo aanbevelen....als het niet om de kamer zou gaan. Stof, schimmels....verschrikkelijk...en het was geen troep van 1 nachtje. Ik heb nog wel een paar “boeiende” foto’s....maar daar moet je wel tegen kunnen... En het is echt jammer: vorige week, in een andere kamer was het, behalve wellicht wat gedateerd, voldoende. Wellicht zat ik toen in de kamer voor “first timers”

Zakelijk gereisd in april 2019

• 8H. de Vreede17-03-2019

Heel vriendelijk hotel, goede bedden! Mooi ontbijt

Dichtbij de tram en dichtbij het Circustheater, lopend nog geen 10 minuutjes. Heel makkelijk voor een theaterbezoek! En binnen een paar minuten op de Pier.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    10Wil27-12-2018

Zeer goed

Superschoon, vriendelijke mensen, kamers niet groot maar alles is er, en goede bedden. We komen zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 8Joke26-11-2018

Heerlijk hotel met oog voor de gast en centraal

We zijn hier vaker geweest maar dit was de 1e keer na de verbouwing. Bij het aanrijden schrokken we, wat een bouwput voor de deur. Maar de entree (eerst bij de verkeerde deur) is echt heel mooi geworden. Wat fris en licht. Vriendelijke receptioniste die ook uitleg gaf over de verbouwing voor de deur en dat er geen overlast was. Dat klopt maar we waren dan ook in het weekend. Het lijkt niet mooi maar dat is maar even. Straks ziet het er prima uit. Het hotel zelf, de kamer was prima, aparte slaapkamer voor onze dochter met tv. Douche was wat klein maar wel te doen. Bedden lagen heerlijk, geen rugklachten bij het opstaan, alleen bed was iets te kort voor lange mensen. Keken heerlijk uit op zee en de pier, dat was wel fijn. Het ontbijtbuffet was als altijd, genoeg keus, vers en lekker. Zondag was het erg druk dus mensen moesten wachten.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 9Wendy05-11-2018

Fantastisch , zeer zeker nog een keer

Heerlijk weekend gehad. Wat een top locatie. Aan het strand, dicht bij de pier, openbaar vervoer om de hoek, en zeer behulpzaam personeel. Kortom, met dit hotel kun je alle kanten op. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Melati Zaman11-08-2018

Fantastische Camping

Wij zijn met de camper naar Rosa gereden en hebben daar op een camping gezeten naast het strand, de camping heet AQUARIUS, VAN NEDERLANDSE EIGENAARS, Goede service, schone camping, en vriendelijke mensen, willen dit weer gaan doen, lekker zwembad en was gelegenheden, perfecte accomodatie en gezellige dingen te doen., ik raad iedereen aan om hier naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

6 tips over Hotel Aquarius

• Marian & Louis, 04-03-2014

Het is een prima hotel voor een weekendje weg, lekker pierewaaien, wandelen over strand, flaneren over boulevard, shoppen enz met een goede thuishaven op een prima lokatie

• Franka Berkers, 16-07-2013

Boek een kamer met zeezicht en balkon, heerlijk om zo wakker te worden met dit uitzicht!

• Visser, 19-08-2013

Lekker eten bij "Thai Box" strandtent , goede keuken en lekkere zoete witte wijn voor een betaalbare prijs .De bediening die wij hadden was zeer vriendelijk .

2 vragen over Hotel Aquarius

• fam. Laagland, 12-04-2019

Schoonmaak

Ik zie een recente melding van schimmels en stof: lijkt mij onverantwoord! Hoe gaat u zorgen dat, wanneer/als ik boek, de kamer wél schoon is? De foto's doen het ergste vermoeden

• B.J.M. Roescher, 01-11-2016

Parkeren bij het aquarius hotel in Scheveningen

Graag een parkeerplaats reserveren van 25 nov. 2016 t/m 28 nov. 2016.

Hotel Aquarius info

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats