Pension Ambassade Arena Art-Suites ***

Pension Ambassade Arena Art-Suites ***

Pension Ambassade Arena Art-Suites
Pension Ambassade Arena Art-Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassade Arena Art-Suites voor je op een rij gezet:

21 reviews over Pension Ambassade Arena Art-Suites in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Anoniem, 5-10-2017

Als je van oude inrichting houdt is dit misschien wel een grappig hotel. Ook de mensen zijn heel vriendelijk. Wij vonden het persoonlijk niet veel.. niet erg schoon, slechte staat van onderhoud. Vlekken op de vloeren en vieze gordijnen. Haren aan de wc en op het bed. Het bed lag prima maar sochtends wordt je in een kuil wakker omdat het uit 2 bedden bestaat. Het waaide heel hard en door de slechte staat van de kozijnen waaide het in de kamer ook en maakte veel lawaai. Schraal ontbijt

Wel super mooie locatie!

prima verblijf, uitstekende prijs/kwaliteit

Ralph, 26-9-2017

mooie ligging aan een pleintje naast het circustheater. de ontvangst was vlot en correct, de kamer ruim en schoon. ook de badkamer zag er goed uit. zonder ontbijt geboekt, in 5 minuten namelijk op de boulevard waar je goed en goedkoop op een terrasje kunt ontbijten

we zijn maar 1 nachtje geweest dus kan niks over de rest van het hotel zeggen.

Zeer aangename plek

Gwen Frehe, 19-7-2014

Erg vriendelijke gasvrouw en heer. Ze zorgen goed voor hun gasten en maken graag een praatje. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Terwijl mijn oma heerlijk genoot van de gastvrijheid in de tuin van dit hotel, liep ik in nog geen 10 minuten naar het strand. Ik kom hier zeker weer terug.

Wij komen hier niet weer!

Gerjan, 31-5-2013

Ik herken de voorgaande recensies totaal niet. De liggen is gunstig, dicht bij het strand. De kamer is schoon. Daarmee heb je alle voordelen gehad.

Ontvangst was klantonvriendelijk door buitenlandse schoonmaakster. Er verblijven buitenlanders die in de buurt werkzaam zijn, veel uit india eo. Deze mensen eten zeer scherp en die geur hangt door het hele gebouw. Het ontbijt is zeer matig. Weinig keus, veel al op en droog brood. Afwikkeling bij vertrek was niet vriendelijk en er werd niet gevraagd hoe het verblijf is geweest.....een gemiste kans.

Huiselijk sfeer en gezellig!

Hans Tienhoven, 9-11-2012

Ondanks dat wij de eigenaar kennen, weet ik zeker dat iedereen op dezelfde gastvrije manier wordt ontvangen.

Kamer is gezellig, er is echter geen lift en de trappen zijn steil. Voor mensen die niet goed ter been zijn, bespreek dus een kamer op de begane grond! Faciliteiten zoals Wifi zijn top geregeld en er is een heleboel mogelijk bij de eigenaar.

Wij kunnen dit hotel van harte aanbevelen. Absoluut geen standaard "hotel mentaliteit" maar meer op bezoek bij "vrienden" en op loopafstand van alles wat Scheveningen interessant maakt......

zeer schoon en net hotel

gert45, 20-8-2011

Gelegen direct naast het circustheater. Kamers misschien wat oud aandoend, maar zeer schoon. Goede bedden. De eetkamer is klein maar het ontbijt is goed met voldoende keus. Producten komen uit de supermarkt (bijv.Aldi) en broodjes zijn afbakbroodjes (dus niet van de warme bakker), maar de prijs voor de kamer is dan ook evenredig laag. Goede kwaliteit/prijsverhouding! Aan te bevelen!

Fantastische ligging naast het Circustheater!

Lourdes, 24-5-2011

Ambassade Arena Art'otel ligt naast het Circustheater (Mary Poppins) and vlakbij het strand in een uniek gerenoveerd historisch pand in een beschermed stadsgezicht.

Centraal, ongelooflijk vriendelijk en flexibel

Florien van Leersum, 30-12-2010

Wat een vriendelijke en ongecompliceerde ontvangst. We werden direct ontvangen met de woorden: "jullie gaan zeker naar de Crazy Piano's". En dat gingen we ook. De kregen de 'loft' en wat een ruimte zeg. Grote badkamer, slaapkamer en grote keuken en woonkamer. Je kunt hier lekker op de bank nestelen, en zo vanuit de voordeur loop je in een 10 seconden naar het Circustheater. Enorm heerlijke bedden, en we hebben het ongelooflijk naar ons zin gehad.

Centrale en toch rustige ligging

freek, 20-7-2010

Het kleinschalige, rustige hotel heeft een ideale, centrale ligging. Naast het Circus theater met de tram halte voor de deur. Ca. 200 meter van het Kuhrhaus en het strand. Ondanks dit ligt het rustig. Het hotel is gevestigd in een historisch pand en mooi gerestaureerd. Ik had de "Familiekamer" en die was ruim en keurig ingericht, modern met oog voor de oude details. Je kan koffie/thee zetten en er is een koelkastje. Het ontbijt is eenvoudig, maar daar betaal je dan ook niet veel voor en is een fijne aanvullng voor de hotelovernachting.

Een hotel om nog eens terug te komen!

nette hotel

peter , 18-5-2010

Ambassade Arena hotel is gelegen direckt aan het Circustheater en 5 minuten van Kürhaus en boulevard. Verder is het vrij rustig `s avonds en de gastheer en vrouw zijn zeer aardig en behulpzaam. Er is geen lift in het hotel, maar de kamers zijn goed en zeer schoon. Wie van rust en nette houdt is hier op het juiste adres.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ambassade Arena Art-Suites in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ambassade Arena Art-Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Ambassade Arena Art-Suites scoort een 7.97 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: