Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

We hebben een aantal aanbieders voor Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin) voor je op een rij gezet:

accommodaties Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin) met aan zee

Neckermann

Reviews over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Pour un moment de détente à un bon prix.

Guillaume Verschelde,
    19-4-2019

Découvert à l'improviste pour un last minute intéressant. Un parc chaleureux et convivial. Des hébergements confortables et des chouettes infrastructures pour les enfants ... En plus la mer est à deux pas ! Nous avons passé une chouette semaine en famille !

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geweldig!

van den Berg,
    17-4-2019

Prachtige kamer met zeer groot en goed bed, alles netjes schoon en van alle gemakken voorzien. Het is duidelijk zichtbaar recent opgeknapt. Aardig personeel. Ontbijt zeer uitgebreid. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Hermien Snikkers,
    13-4-2019

Het was een heerlijk weekend. Een mooi en schoon hotel. Vriendelijk personeel en een goede service. Genoeg te doen in het hotel en prima eten. Binnen een mum van tijd in Den Haag en lopend door de duinen ben je zo in Scheveningen. Heerlijke strandtenten om lekker te eten. Wat Hotels. Nl aanbied is inwerkelijk heid ook. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ook buiten 'seizoen' heel goed te doen!

Greet Bulté,
    12-4-2019

Hoewel buiten hoogseizoen, konden we op vriendelijk personeel rekenen. De openingsuren van alle faciliteiten waren echter wel beperkt. Tot rust komen lukte meer dan volledig! En zo dicht bij het strand zitten, dat is werkelijk hemels. Het bleek ook de ideale uitvalsbasis om te gaan fietsen EN Den Haag te leren kennen. Een bruisende stad met zovele 'gezichten' en ideaal om met kinderen een aantal musea en de verschillende wijken in te duiken. Ze hebben zich geen seconde verveeld. Onze 'cooling down' kon op het park zelf: het zwembad volstaat net om even stoom af te blazen; de speeltuinen, rustig worden met het konijn Koos en de mogelijkheid nog even vrij rond te fietsen zonder al teveel op auto's te moeten letten. Ook iets ter plekke eten viel ons goed mee. Een verwennerijtje mag wel eens!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-4-2019

Bedankt voor je review, Greet.

Heerlijk dat jullie aan de ene kant tot rust zijn gekomen op Kijkduinpark met de zee in de buurt en aan de andere kant genoten hebben van alles wat Den Haag te bieden heeft. Af en toe moet je jezelf inderdaad verwennen;) We zien jullie graag nog eens terug op één van onze parken!

Groetjes Kathinka

Tijdens renovatie was dit een heerlijk onderkomen

Simone Blekemolen,
    12-4-2019

Rustige grote chalet, lekker bed.

Gereisd alleenreizend in maart 2019
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-4-2019

Leuk dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, Simone.

Het park is niet alleen geschikt voor vakantie, maar ook voor een verbouwing is Kijkduinpark een geschikte oplossing;) Fijn dat je verblijf naar wens is geweest en graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes Kathinka