Camping De Schaapswei

Meer camping info

11 reviews over Camping De Schaapswei

• 2019
    8Familie van den Brand07-06-2019

Top camping waar je je welkom voelt.

Hele fijne gastvrije mensen. Geen poespas. Gewoon nette plekken, net en schoon sanitair. Hele mooie tuin rondom vijver waar brulkikkers, smaragdeenden en hoentjes zwemmen. In de tuin lopen kippen en hanen en een paar gezellige parelhoenen. Hele mooie no nonsens uitvalsbasis van Goeree Overflakkee. Wij raden deze camping zeker aan... Enige min punt was zo nu en dan aan de dames zijde van het sanitair een behoorlijke riool lucht. Ondanks dat echt schoon is!

Eet gelegenheid kunnen wij geen oordeel over geven, zijn wij niet geweest (vandaar dat ik een 7 geef). Het restauraunt is op vr,za,zo open als ik me niet vergis. Aan de overkant van de weg is een snackbar.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    8F. Krijt19-08-2018

Prima camping met prima restaurant

Al verschillende jaren ons vaste zomer stekje, mede omdat er in de buurt veel familie woont. Het zijn ruime plekken met waterkraan, afvoer en wifi op mooie graswei. Sanitair is prima en schoon en verwarmd. Kleine keukenruimte om binnen je afwas te kunnen doen met warm/koud water. In toiletgebouw toiletpapier aanwezig en thermostaatkranen in douche. De meeste gasten zijn jaarlijkse terugkerende gasten. In Den Bommel is een mooie jachthaven met aangrenzend klein strandje. Wat winkels betreft, er is een warme bakker, voor andere boodschappen kun je in aangrenzende dorpsjes terecht of de landwinkels met verse producten. Als je voor rust komt is dit de geschikte camping met vriendelijke beheerders die graag een feestje organiseren voor de terugkerende gasten. Kinderen kunnen er prima rondlopen op heuveltjes in naastgelegen natuurgebied maar geen speeltoestellen. Wel visvijver en je kunt er roeien met bootje

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Jef & Vera02-03-2018

Super ! Zeker voor herhaling vatbaar !

superleuke plaats ! Heel vriendelijke eigenares en partner ! Superbehulpzaam. Sanitair heel proper en wordt verschillende keren per dag gepoetst. Heel mooie plekken. Heel rustig ! En een prima restaurant ! Zeker voor herhaling vatbaar ! Hebben al voor een volgende keer geboekt !!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Marcel26-07-2017

Eerste keer met de caravan. Prima gekampeerd

Hele aardige eigenaresse, voldoende en schoon sanitair, WiFi kende zo zijn beperkingen qua internetsnelheid en het bereik van G3 was afwezig. Prima visvijver met grote (karper) jongens die ook nog eens goed te vangen bleken. En lekker gegeten bij het aangerenzende restaurant.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 8Theo Heijnen29-12-2015

Mooien en zeer rustige camping

Mooi en Schonen toilet gebouw, wordt zeer goed onder houden en schoon gemaakt

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9GerenGerdien Engel12-05-2014

Ideale camping voor rustzoekers!

Wij reizen al jaren met onze camper van Zuid Spanje( waar we wonen) naar deze camping. De sfeer is gemoedelijk,behulpzaam en vriendelijk. Onlangs zijn er nieuwe toiletgebouwen geplaatst, heerlijk douchen zonder muntjes. Tevens kun je er wassen, drogen en afwassen. Overal heet water beschikbaar. Het restaurant heeft een gezellige bar waar je tegen zeer redelijke prijzen heerlijk kunt eten en borrelen. Al met al wij vinden deze camping een aanrader en blijven zeker terug komen!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2014

• 8Peter Goudriaan07-04-2014

Veranderingen

Mooi om te zien hoe de camping de Schaapswei positief bezig is om achterstallig onderhoud aan te pakken. Het buiten terrein wat helaas de prominente openingsfoto is blijkt verleden tijd te zijn. Er is een prachtig nieuw toiletgebouw met alle voorzieningen deze winter neergezet. Jammer dat er in 'het verleden minder positieve foto's zijn geplaatst w.b. het buiten terrein. Helaas dus geen foto's van de camping zelf!!!!. Zie nieuwe bijgevoegde foto's van de keurig onderhouden camping!.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Bert ouwerkerk26-07-2012

Leuke plek, ruime plaatsen

Prima voor een weekendje! Gezellig met familie en vrienden

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Peter en Lenny Goudriaan05-05-2012

Heerlijk rustig

Wij staan er vaak in voor en najaar. Onze schoonouders hebben er een seizoenplaats. Genieten van de vogeluiden s'morgens vroeg. Voorjaar prachtig tulpenvelden in de direkte Mooie kleine plaatsen in de omgeving ( Middelharnis, Dirksland . De eetgelegenheid ( een soort skihut) is goedkoop en super lekker eten. Voor kinderen is er weinig te doen. Eigenaren zijn bijzonder hulpvaardig ..... wij komen er graag.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2012

• 4Rob11-09-2011

Helaas, toch wel teleurgesteld

Zijn twee keer op deze camping geweest met een grote groep. Is een camping met een redelijk rustige ligging. Wel zijn de langslopende autowegen 's nachts goed te horen. Sanitair is is heel erg aan vervanging toe. In de douches moeten zelfs nog guldens geworpen worden. Slapeloze nachten door Poolse werklui die 's nacht een erg luide dronk hebben. Geen aanspraak op dat moment van de beheerder, de volgende ochtend wel. Door de mannelijke beheerder adequaat op gereageerd. Vrouwelijke beheerder is niet klantvriendelijk en erg wantrouwig. Van haar kant uit weinig service terwijl we met een grote groep waren die toch bij elkaar flink betaald hebben. Kampeerplaatsen zelf erg netjes, chalets vrij klein en wat achterstalling onderhoud. Voor natuurliefhebbers een leuke locatie, voor gezinnen met kinderen is er weinig te doen. Soms is de bar niet bereikbaar in verband met besloten feesten. Wij komen na de slechte ervaringen van dit jaar met de hele groep niet meer terug.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair