Camping De Lage Werf

Tonen op kaart

311 reviews over Camping De Lage Werf

• 2019
    9Jolanda20-09-2019

Lekkere ruime plaats voor de camper

Wij stonden een nachtje op een camperplaats en dat is ons uitstekend bevallen. Ruime plek, vlak bij de uitgang en sanitairruimte zonder daar last van te hebben. Vriendelijke ontvangst, schoon sanitair, niks te klagen!

• 9Evert16-09-2019

Veel SVR-campings kunnen hier nog van leren!

Rustige camping, perfect onderhouden, zowel terrein als sanitair. Vriendelijke receptie. Niet dat gesol met een WC-rol onder je arm naar het toilet; papier, zeep en droger aanwezig.

• 10Martien van haren15-09-2019

Topcamping met prachtig uitzicht, gras en sanitair

Ik was voor het eerst op de camping in september en was net in een spannend wolken weekend. Prachtig weids uitzicht hierop vanonder de luifel van onze meegenomen kampeerwagen. Wat een heerlijke ruime, prachtige grasplekken.. en wat een prachtig en schoon sanitair. Tevens een zeer vriendelijke eigenaresse Miranda en eigenaar Twan. Nuttige toeristische informatie kreeg ik van hen en Twan stond na aankomst direct aan om even te helpen om mijn meegenomen motor samen uit de kampeerwagen te rijden. Goeree-Flakkee is een prachtig groen eiland met mooie toerweggetje voor zowel motor als fiets. Dit is echt een aanrader om hier terug gekomen. Drie dagen op deze camping en dit eiland heb ik echt ervaren als een een korte super vakantie. En eigenlijk niet ver onder de Randstad vandaan. Voor mij een tien met een griffel voor deze super boerderijcamping.

Alleen gereisd in september 2019

• 10Berend ten Hove12-09-2019

Superstrakke camping. Prachtige plaatsen. Heel mooi toiletgebouw.

• 10Piet Dooijeweerd11-09-2019

prima

Prachtige camping met fantastische persoonlijke aandacht voor de gast.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Jan Willem Arensman11-09-2019

Zeer gastvrije beheerder van een prachtige camping

Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad op deze prachtige goed verzorgde camping

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Gerard De Bruijn05-09-2019

Uitmuntend

Mooie schone en keurig verzorgde camping. Zo zie je ze zelden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Paul Beumer04-09-2019

Prima camping

Prima verzorgde camping, erg aardige eigenaar, de meeste plaatsen zijn erg ruim, het sanitair is erg schoon, op de camping erg rustig. Nadeel is dat je de autoweg vaak goed kunt horen. Een ander nadeel is dat de directe omgeving van de camping wat saai is, vooral vergeleken met andere delen van het eiland.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Koos en Anneke Timmer03-09-2019

Zo'n brandschoon toiletgebouw: fantastisch!

Camping De Lage Werf is een rustige camping op een mooie locatie met ruime staanplaatsen voor de caravans. Het toiletgebouw is brandschoon. De ligging is gunstig voor uitstapjes naar steden zoals Rotterdam, Middelharnis en Ouddorp met z'n mooie strand. Bij de receptie zijn waardevolle tips te verkrijgen over activiteiten op het eiland Goeree Overflakkee alsmede informatie over b.v. de vaartijden van de veerboten voor een tocht over het water naar het eiland Tiengemeten, Voorne Putten of Brabant. We hadden een heerlijk verblijf en kunnen het iedereen aanraden deze camping eens te boeken. U zult er geen spijt van krijgen!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Veke02-09-2019

Op en top in orde!

Een weekje alle rust, ontzettend netjes en vriendelijk onthaal en dat in een zalige omgeving!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

2 tips over Camping De Lage Werf

• elleke, 06-07-2018

Er zit op 250 meter afstand een landwinkel waar alles te koop is. Super leuk, ook voor cadeautjes. Aan de andere kant van de camping is een schuurtje waar je groente en fruit zo van het land kunt kopen. En verse eieren van kippen die overdag gewoon buiten lopen. Even verder is een aardappelboer. En dan is er ook nog langs de weg verse melk te koop

• Car, 01-07-2018

Er is een AH op 5,1 km afstand in de Dabbestraat in Oude -Tonge

2 vragen over Camping De Lage Werf

• Blancke - Maes, 01-05-2019

prijs per dag voor motorhome

voor deze maand ,wat is de standplaatsprijs voor de maand mei . motorhome 2 personen. graag per kerende Mvg.

• Guus van der Ploeg, 15-08-2018

Stacaravans?

Dag fam. Buijs, via via gehoord, dat jullie mogelijk ook enkele stacaravans verhuren. Klopt dat? Graag hooren we van jullie. Groet, Tony en Guus van der Ploeg

Camping De Lage Werf info

• SchaduwplaatsenAanwezig