Camping De Lage Werf

311 reviews over Camping De Lage Werf

• 2019
    9Govert Pruysen05-11-2019

prima adres.

Het eerste jaar met ons chalet op de Lage werf is ons uitstekend bevallen.rustige camping ,zeer ruime plaatsen voor iedereen centraal gelegen voor uitstapjes bv stranden op half uurtje.prijs kwaliteit verhouding dik in orde Twan en Miranda zeer hulpvaardig.wij hopen hier nog jaren te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ginie en Peter04-11-2019

Mooie rustige nette camping

Mooie rustige camping met grote plaatsen. Sanitair is mooi en schoon. Aardige en behulpzame eigenaren.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9nelleke04-11-2019

prachtige, rustige, fijne camping.

We dachten, het is hier zo goed, we komen nog een keer terug. Inmiddels reserveren wij voor de 4de keer.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Leo G.M. Kupers04-11-2019

Voor ons het neusje van de zalm.

Wij zijn al vaste gasten vanaf 2014,en voelen ons er elk seizoen als of we thuis zijn,wij hebben niets te klagen over wat dan ook,als het even kan is het. U vraagt,en wij draaien bij de eigenaars,hoe mooi kun je het hebben (binnen de normen uiteraard) ik weet het gras aan de andere kant van de weg is altijd groener,maar dan zal je het wel moeten onderhouden,dus blijf ik maar lekker op mijn eigen weitje.Groot zat. Twan en Miranda,nogmaals hartelijk bedankt voor de altijd aanwezige gastvrijheid. Leo en Corry veld 12.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10M.hendriks06-10-2019

Het was gewoon geweldig

Het is een camping met hele grote plaatsen mooi aangelegd en mooi groen gras

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9.29-09-2019

Camping De Lage Werf is een prachtige rustige camping met ruime staanplaatsen. Heerlijke omgeving om te fietsen. Wij hebben 6 geweldige dagen gehad.

Zeer vriendelijk ontvangst door eigenaresse Miranda, staat altijd voor je klaar. De camping is tip, top onderhouden. Sanitair is luxe en super schoon. We komen zeker een keer terug. Chapeau!!!!

• 9Pirson-Kloosterboer26-09-2019

Voorbeeldig.

Grote, ruime camping met geweldig goed en schoon sanitair.

• 9Els Weem van de26-09-2019

Mooie en nette camping

We hebben hier met onze camper een ontzettend fijn weekend gehad. We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. De camperplekken waren heel netjes met gras ingericht. Stroomvoorziening en watervoorziening was bij de eigen plek. Toiletten en douches waren super luxe afgewerkt en alles was heel schoon. Bij inrichten was nergens op bezuinigd en gebruik maakt van dure materialen. Overal is aan gedacht.

• 8Hans en marlies26-09-2019

Prima Camping

Wij hebben een kleine 3 weken op deze Camping gestaan, naar volle tevredenheid, ruime plaatsen, goed en mooi onderhouden sanitair. Een leuk eiland om rond te fietsen.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Cees van Bockel20-09-2019

De beste camping om dit eiland te verkennen.

Een prachtige camping om van hieruit de regio te verkennen. De entree en de ontvangst zijn de eerste ervaringen. En die pasten echt bij het gezegde: "de eerste klap is een daalder waard". De toegang lijkt wel een oprijlaan naar een belangrijke plek. En dan de ontvangst door mevrouw Buijs. Daar werden we blij van. Opgewekt, luisterend naar wat we zochten, meedenkend en het bezoeken van de mogelijke plekken. We konden kiezen. Wat opvalt is de grootte van de plekken. Echt veel groter dan op de meeste campings. Het ene deel is al mooi begroeid, het andere is nog heel open, maar de aanplant zal over een paar jaar zorgen voor bescherming voor zon en wind. Over de faciliteiten schrijven andere gasten ook. Wij bevestigen de geweldige kwaliteit daarvan. Er is bij oostenwind enig geluid van de provinciale weg hoorbaar, maar niet storend.

2 tips over Camping De Lage Werf

• elleke, 06-07-2018

Er zit op 250 meter afstand een landwinkel waar alles te koop is. Super leuk, ook voor cadeautjes. Aan de andere kant van de camping is een schuurtje waar je groente en fruit zo van het land kunt kopen. En verse eieren van kippen die overdag gewoon buiten lopen. Even verder is een aardappelboer. En dan is er ook nog langs de weg verse melk te koop

• Car, 01-07-2018

Er is een AH op 5,1 km afstand in de Dabbestraat in Oude -Tonge

2 vragen over Camping De Lage Werf

• Blancke - Maes, 01-05-2019

prijs per dag voor motorhome

voor deze maand ,wat is de standplaatsprijs voor de maand mei . motorhome 2 personen. graag per kerende Mvg.

• Guus van der Ploeg, 15-08-2018

Stacaravans?

Dag fam. Buijs, via via gehoord, dat jullie mogelijk ook enkele stacaravans verhuren. Klopt dat? Graag hooren we van jullie. Groet, Tony en Guus van der Ploeg

Camping De Lage Werf info

• SchaduwplaatsenAanwezig