Hotel WestCord Hotel Delft

8,6

23 tips over Hotel WestCord Hotel Delft

BG Becks, 13-11-2015

Delft centrum.

Met de trein naar Rotterdam, enkele minuten

bertusmonica1951, 7-7-2015

Fietsen huren á 9 euro per dag.

Tripjes naar Rotterdam etc.

Marie-Paule Mehauden, 11-5-2015
er rijd een pendelbusje van het hotel datje naar Delft brengt en van daar uit kan je overal naartoe:)

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Delft voor je op een rij gezet:

Jean-Luc Germeys, 23-3-2015
Delft is een mooie stad. De moeite om eens te bezoeken.
Ingrid Ouwerkerk, 1-1-2015
Bezoek True blue aan de Voorstraat in Delft. Koffiedrinken, fotoshoot in klederdracht met delfts blauw, gerund door enthousiaste medemensen met een beperking. Zeer warm onthaal.
roel, 22-9-2014
Bezoek de antiekmarkt op zaterdag; voren zover hij wordt gehouden.

Eelkje Valk, 20-7-2014
Je loopt zo vanuit het hotel de naastgelegen Ikea binnen. En Delft is zeer de moeite waard.
Tulp, 19-5-2014
Fiets huren bij hotel prima, hoef je alles te lopen en je ziet meer van delft en omgeving.
Geert, 19-5-2014
Bezoek de prachtige stad Delft, met leuke kleine winkeltjes.
Van De Gehuchte, 24-3-2014
Royal Delft museum echt de moeite waard