Hotel WestCord Hotel Delft

Hotel WestCord Hotel Delft
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Delft voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch, mooi en zalig hotel!

Familie Romme,
9-12-2018

Het is een fijn hotel, tegenover de IKEA, je kunt er makkelijk te voet heen. De service is super, zeker als je allergieën hebt, doen ze alles voor je om het toch na je zin te hebben!Personeel is erg enthousiast. De bedden zijn erg zacht, maar voor 1 nachtje konden we daar wel tegen. De kamer die wij hadden was ruim met natuurlijk meubels van de IKEA, erg leuk!Het ontbijt is erg uitgebreid, veel en goed. Savonds kun je in de lobby nog een heerlijke latte macchiato drinken in de loungestoelen van IKEA, zalig relaxmoment!

Centrum van Delft ben je zo, je kunt bij het hotel een fiets huren of de shuttlebus van het hotel voor 4 euro p.p. Wij sliepen aan de achterkant en hebben totaal geen last gehad van de snelweg. Dit hotel is echt een aanrader!

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

125 reviews over Hotel WestCord Hotel Delft in het Nederlands

Fantastisch, mooi en zalig hotel!

Familie Romme,
9-12-2018

Geweldig

Gerrie,
30-10-2018

Leuk hotel. Alles erg schoon en strak ingericht. Super vriendelijk personeel en het eten in het restaurant was geweldig. Mooie ligging aan snelweg(wat je binnen niet hoort) en op loopafstand van het centrum van Delft.

Volgend weekend weer ?

Smid,
16-9-2018

Een overnachting in het weekend verbleven inclusief ontbijt.

Dit hotel is een absolute aanrader.

Keurig nette kamers, vriendelijk personeel.

Het hotel lijkt wel op een showroom verlengstuk van de aan de overkant gelegen Ikea 😁 (niet negatief bedoelt) dit maakt het hotel niet minder mooi.

Zelde op zulke heerlijke bedden gelegen. We hebben stiekem even op het ikea label van het matras gekeken hoe het heet 😋.

Verder een hele grote televisie, genoeg kussens om uit te kiezen en sochtens een fantastisch ontbijt

Zeker voor herhaling vatbaar

Gewoon goed!

Jochem Liemburg,
5-8-2018

Prima ruim en modern hotel met airco op 20 minuten lopen van het centrum van de prachtige stad Delft. Vriendelijk personeel, prima ontbijt, ook buiten te nuttigen. Met de Delft city shuttel ben je overal vlug (4€ perdag p.p.). Die stopt ook voor het hotel. Aan de snelweg, waar je overigens niets van hoort. Ikea op 300 meter.

Zeer fijn hotel, super personeel.

Hans Boumans,
30-7-2018

Heel goed hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers met splinternieuwe badkamer. Super ontbijt. Aanrader !!

Top hotel

Linda,
4-2-2018

Perfecte ligging om, in ons geval, Delft te ontdekken. Schone kamer, goede bedden. Hebben een heerlijk drie gangen menu op. Personeel is erg vriendelijk. Het centrum is op loopafstand (20 min.), de moeite waard om het in ieder geval te lopen!

Veel lawaai op kamer van rijksweg en airco

in ‘t Groen,
15-11-2017

Goede ligging en schoon.

Geen sfeervolle inrichting kamer, bar.

Verrassend !

M.Janssen,
30-9-2017

Dit hotel is door Ikea ingericht en, hoewel de eerste indruk van de lobby niet zo gezellig is, blijkt het zeer verrassend te zijn. Ook de kamers , fris, kleurrijk,schoon, ruim en zeer praktisch.Achter de schuifdeur van een kastdeel, kluisjes,koelkastje en koffie-en theehoek.Een persoon in het gezelschap reisde alleen,maar ook zij kreeg een tweepersoonskamer ,naast de anderen. Ontbijtbuffet prima, uitgebreid. Ook diner uitstekend. Verder vriendelijk aan de balie.Wat heel leuk is,is de shuttleservice vanuit het hotel Delft in met een soort tuktuk voor 4 euro per dag , hopon-hofoff. Parkeren gratis.

Mooi gastvrij hotel

Jan,
3-8-2017

We zijn hier drie dagen geweest. Super fijn hotel, gastvrij met vriendelijk personeel. Ontbijt was prima en goed verzorgd.

Een fantastische ervaring. Van de aankomst (kamer bleek zoals beloofd rustig te liggen, maar wel op 4 hoog langs een open atrium en manlief hheeft erge hoogtevrees) waar een kamerprobleem soepel en snel werd opgelost, tot de uitcheck de andere ochtend. Daartussen i aten we (lekker!) gebruikte een ontbijt, ook zo ruim voorzien, vers en smakelijk, lagen we op heerlijke bedden en genoten van een fijne douche. De kamer was smetteloos en goed onderhouden, smaakvol en ruim genoeg. De nespresso op de kamer was fijn. Maar het meest viel het personeel op. Allemaal even vriendelijk en service gericht. Wij komen zeker terug!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Delft in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Delft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.