Hotel WestCord Hotel Delft

Hotel WestCord Hotel Delft
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Delft voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel WestCord Hotel Delft in het Nederlands

Top hotel

Linda, 4-2-2018

Perfecte ligging om, in ons geval, Delft te ontdekken. Schone kamer, goede bedden. Hebben een heerlijk drie gangen menu op. Personeel is erg vriendelijk. Het centrum is op loopafstand (20 min.), de moeite waard om het in ieder geval te lopen!

Veel lawaai op kamer van rijksweg en airco

in ‘t Groen, 15-11-2017

Goede ligging en schoon.

Geen sfeervolle inrichting kamer, bar.

Verrassend !

M.Janssen, 30-9-2017

Dit hotel is door Ikea ingericht en, hoewel de eerste indruk van de lobby niet zo gezellig is, blijkt het zeer verrassend te zijn. Ook de kamers , fris, kleurrijk,schoon, ruim en zeer praktisch.Achter de schuifdeur van een kastdeel, kluisjes,koelkastje en koffie-en theehoek.Een persoon in het gezelschap reisde alleen,maar ook zij kreeg een tweepersoonskamer ,naast de anderen. Ontbijtbuffet prima, uitgebreid. Ook diner uitstekend. Verder vriendelijk aan de balie.Wat heel leuk is,is de shuttleservice vanuit het hotel Delft in met een soort tuktuk voor 4 euro per dag , hopon-hofoff. Parkeren gratis.

Mooi gastvrij hotel

Jan, 3-8-2017

We zijn hier drie dagen geweest. Super fijn hotel, gastvrij met vriendelijk personeel. Ontbijt was prima en goed verzorgd.

Een fantastische ervaring. Van de aankomst (kamer bleek zoals beloofd rustig te liggen, maar wel op 4 hoog langs een open atrium en manlief hheeft erge hoogtevrees) waar een kamerprobleem soepel en snel werd opgelost, tot de uitcheck de andere ochtend. Daartussen i aten we (lekker!) gebruikte een ontbijt, ook zo ruim voorzien, vers en smakelijk, lagen we op heerlijke bedden en genoten van een fijne douche. De kamer was smetteloos en goed onderhouden, smaakvol en ruim genoeg. De nespresso op de kamer was fijn. Maar het meest viel het personeel op. Allemaal even vriendelijk en service gericht. Wij komen zeker terug!

Toffe en mooie stad

Manuela Veekmans, 4-3-2017

Delft is als klein Amsterdam, mooi omringd door water en bruggen, gezellig, ideaal om te fietsen. Het Westcordhotel ligt op een steenworp van het centrum en is modern ingericht. Toffe winkeltjes en plaatsjes om te ontdekken!

Super hotel met goed restaurant

Michel, 3-1-2017

Samen met de kinderen een overnachting gehad in dit hotel. De kinderen hadden een eigen kamer en waren dol enthousiast. Alles is op en top geregeld. Het personeel is zeer kindvriendelijk en erg servicegericht. Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes in Den Haag, Rotterdam en natuurlijk Delft. Zonder meer voor herhaling vatbaar.

super service, heerlijk comfortabel en bereikbaar

liesbeth loef, 29-10-2016

Prima hotel, goede bereikbaarheid voor delft, rotterdam en den haag.

uitstekende service, comfortabele kamers met goede bedden, goede klimaatcontrole, prima voorzieningen op de kamers, TV met functionerende zenders en afstandsbediening, praktische en schone badkamer; goeie douche!

via aanbieding toch betaalbaar

Prima voor een weekendje Delft e.o.

Barry, 18-10-2016

Gewoon een prima hotel voor een weekendje Delft. Niet bijzonder maar ook geen minpunten te noemen. Nette en schone kamer, fijn bed. Geen last van de snelweg (wel als je hier in de zomer zit met het raam open). Ontbijt was goed. We hebben ook nog gebruik gemaakt van de (gescheiden) sauna.

Met de shuttle service die voor de deur stopte stonden we zo in het centrum maar ook lopend is het prima te doen.

dit nooit meer!

ali, 23-8-2016

Heb eem lastminute kamer gepland en allea liep goed tot dat ik in mijn kamer kwam, niet schoon gemaakt, heb ik gemeld en weer een uur gewacht , de kamers zijn kwa architectuur zeer slecht als je naar buien kijkt kijk je bij andere kamers naar binnen , net een flat gebouw dus weinig pricay, de medewerkers heb ik om hulp gevraagd omdat de douchruimte overspoeĺd werd door een verstopte putje , deze kwamen letterlijk 2 uur later na de melding waardoor zelf mijn hal vol liep met water. Heb er wat van gezegd en kreeg nog een grote mond ook van 1 van de marokkaanse medewerkers. Nou nooit meer. Wil je gefrustreed zijn en je geld weg gooien (130 euro per nacht , veelste duur voor deze kwaliteit en onvriendelijkheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Delft in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Delft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel Delft scoort een 8.61 uit 10 op basis van 121 reviews.