Vakantiehuis Vermeerhuisje

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 8.8Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

Contact

4 Reviews over Vermeerhuisje

• 9Van Mierlo02-11-2018

Geweldig een 10 plus

Fantastisch verblijf in een gezellig mooi gekleurd arbeidershuisje dichtbij station en Centrum. Alles op loopafstand. Huisje in Vermeerstijl van schilders Gerlach en Jacobs perfect in Vermeerstijl geschilderd echt top. Alles wat je verwacht is in vermeerhuisje aanwezig. We werden heerlijk verwend met appeltaart en lekkere dingetjes in de koelkast. Wijn en water was top dat het aanwezig was. In 1 woord fantastische lokatie met geweldige gastvrouw die veel over Delft kan vertellen

• 10Jolande03-09-2018

Prachtig compleet Huisje!

Wij hebben een fantastisch weekend achter de rug, 2 heerlijke dagen in Vermeerhuisje en Marije heeft aan werkelijk alles gedacht. Zelfs de kunst aan de muur was over nagedacht en leuk, soort knipoog naar Vermeer schilderijen. Dank je Marije en we komen zeker terug!

• 9Erik van der Drift10-08-2018

Geweldig!

Het huisje is ideaal voor 2 personen en bedden zijn zo goed echt top geslapen! Mooie gekleurde design woonkamer met fijne bank en geweldige zittende stoel. Leuk eethoekje aan straatkant en grote keuken met alles erop en er aan wat je hartje begeert en leuke gezellige gevulde mand en koelkast. Heerlijk bij binnenkomst een drankje te nemen. Tuintje is heerlijk beschut echt super met een glas wijn of bier of fris. We hebben heerlijk verblijf gehad en veel gezien want stad is op loopafstand. Met de trein was ideaal want 2 minuten lopen en je bent bij Vermeerhuisje. De enorme gastvrijheid van Marije, de eigenaresse, en leuke adresjes opgekregen om te eten en koffie te drinken was heel fijn. We komen gauw weer terug. Dank je wel Marije!

• 9M. van Loon09-08-2018

Top locatie. Dichtbij station Delft en centrum. Het kleine arbeidershuisje was van alle gemakken voorzien en zag er heel schoon en netjes uit. Je kon zien dat het ingericht is door de eigenaresse die interieurstyliste is echt heerlijke bedden. Top voor kort en langer verblijf.

Vakantiehuis Vermeerhuisje info

• Aantal personen2 tot 4