Tijdelijk €25 aanbetaling

+22

9.5FenomenaalScore uit 14 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Soul Inn

• 10Wim en Margot van de Griendt06-11-2016

Zeker voor herhaling vatbaar!

Vriendelijke mensen, prima service, leuke kamer, goede bedden, uitgebreid en lekker ontbijt... gewoon gezellig!

• 9robert27-03-2016

fijne ervaring

een weekendje Delft gepland. en gezocht naar een leuk adres voor bed and breakfast. blij verrast door Soul Inn! bijzonder leuke kamer - retro ingericht met goed oog voor leuke details. prima sfeer, lekker ontbijt en vriendelijke mensen . gaan we als we in de buurt zijn zeker nog een keer doen!

• 9Fred30-06-2014

Positief terug in de Tijs

Een prachtig onderhouden pand waar wij konden genieten van Delft. Parkeren voor de deur, goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel, schoon sanitair. Het centrum op loopafstand!! Een aanrader voor wie de jaren '70 sfeer wil proeven. Wij komen zeker terug!!

• 9Kim Mulder10-02-2012

Super gezellig B&B in het mooie Delft

Heel mooi B&B. Alle kamers zijn anders en erg leuk ingericht. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en in de ontbijtzaal kun je ook 's avonds gezellig zitten. Er is een computerzuil met internet aanwezig. En de wifi werkt ook perfect. De locatie is ook prima, het centrum van Delft is lopend te bereiken. Het ontbijt is vers en lekker. Behoorlijke keuze uit broodjes en beleg.

Niet alle kamers hebben een douche en toilet op kamer, maar voor de 10 kamers zijn er wel 3 douches beschikbaar.

• 10de Bonte28-10-2010

heerlijke accomodatie

Voor een paar dagen Delft is dit een heerlijk bed en breakfast. Vriendelijke mensen en een prachtige schone ruime kamer!

• 10Esther23-08-2010

Uitstekende bed and breakfast

Een echte aanrader! Dicht bij het centrum, mooie en sfeervolle kamers en uitstekende service. Een perfecte uitvalsbasis om Delft en de regio te ontdekken.

• 8Marjon07-01-2010

te duur en slechte service

We hadden via de Soul Inn een appartement gehuurd aan de Donkerstraat. Volgens hen geschikt voor kinderen, maar er zat wel een gevaarlijk open trapgat in de woonkamer en een enge half open trap naar de zolderverdieping. Er was geen informatiemap in het huisje met huishoudelijke informatie. We zaten na een aantal dagen met volle vuilniszakken die we nergens kwijt konden. Afval bleek bij navraag eens per week opgehaald te worden, maar daarover waren we niet ingelicht. De auto kan alleen buiten het centrum geparkeerd worden, zeker 10 minuten lopen om je auto te halen of te parkeren. In het inventaris van de woning ontbrak het een en ander. Service was matig. Onvolkomendheden in het huisje waren bekend, maar nog niet verholpen. Al met al viel het ons erg tegen, zeker gezien het appartement EUR 700 per week kost, plus EUR 2 p.p.p.n. toeristenbelasting.

• 10kim03-07-2009

Geweldig!

Het is een hele ervaring op zich om hier te verblijven! Prachtig ingerichte kamers.... Veel meer sfeer dan een hotel.

• 10jansen07-04-2008

zag er zeer gezellig en mooi uit bij aankomst. Personeel dat ons welkom heette was ontzettend enthousiast en gaf meteen tips over delft en de bezienswaardigheden. Kamer was nog niet in orde helaas, maar mochten wel onze tas achterlaten zodat wij delft al konden gaan verkennen. s avonds konden we genieten van de knusse en zeer mooie kamer... er zat zelfs een klein tuintje bij. Prachtig. de volgende ochtend waren we helaas te laat voor het ontbijt omdat de klok verzet bleek te zijn en moesten we meteen uitschecken. Dat was het enige jammere.

• 9tamara03-03-2008

Geweldige B&B, elke kamer is anders en een lust voor het oog!! Ik zou ze allemaal wel eens uit willen proberen!

Bed & Breakfast Soul Inn info

Het complex