Hotel Shanghai Holland

• Kinderopvang

100 reviews over Hotel Shanghai Holland

• 7A12-07-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Hotel ligt in een industriegebied, op 10 minuten fietsen van de prachtige stad Delft. Hotelkamer ziet er beetje verouderd uit, uitstekende bedden, schoonmaak had iets beter gemogen. Ontbijt was aangepast door Coronacrisis, maar was meer dan genoeg en vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    7Michiel en Patricia27-10-2019

Op zich prima

Het ontbijtbuffet is erg goed. Uitgebreid. Onder ander verse wafels die je zelf kan maken. De kamer is redelijk. Vrij ruim. Bedden zijn voor ons te zacht en doorgezakt. Het ligbad is wat aan de kleine kant, maar voldoet. Badkamer had iets beter schoongemaakt kunnen worden. Voor het dat het ons kostte was het prima. Delft is trouwens een mooie stad en het casino is op een steenworp afstand.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Arno Frens04-03-2019

Niet slecht, maar wij komen niet meer

Leuk hotel, kamer wat klein, veel te hard bed en klein bad. Ontbijt was aardig

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    7Luka19-08-2018

Ruime hotelkamer , sombere ligging en heerlijk bed

Het hotel is met de auto makkelijk te bereiken maar ligt wel op een afgelegen terrein zonder sfeer. De hotel kamer was ruim en het bed sliep ook super. Helaas kan je niet zelf de climate control regelen en er hing een gekke geur (van het tapijt?!)

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

5Marian ten Thij29-04-2017

Liggen op spiralen

We sliepen de eerste nacht op een boxspring matras zonder topper. De volgende dag melden we de klacht en kregen een kleinere kamer met een fatsoenlijke matras. Maar er kwam geen woord van verontschuldiging. De scrambled eggs bij het ontbijt waren beide dagen droog en oud. En een gebakken ei als alternatief was niet mogelijk. De afstand tot het centrum is 25 minuten lopen Beslist geen Aanrader!

Management Shanghai Hotel Holland, Sales Coordinator, 12-06-2017

Geachte mevrouw ten Thij, vriendelijk bedankt voor uw overnachting en uw score op Zoover. Wij begrijpen dat uw overnachting niet geheel naar wens is verlopen doordat u niet geheel goed heeft kunnen slapen op onze bedden, hierbij onze oprechte excuses.

Uw bevindingen omtrent ons ontbijt zullen wij zeker gebruiken om onze ontbijt-service te verbeteren zodat wij voor de toekomst een kwalitatief ontbijt kunnen garanderen.

Wij hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen zodat u een mooie ervaring kan hebben in ons hotel.

Gereisd met partner in april 2017

• 1K25-07-2015

Dit nooit meer

In principe was het een prima hotel. Tot 00:20 van 25/07/2015 (ik zit dus nog hier). Een muisje! In mijn kamer (206). Dit kan toch niet, en het mag ook niet. Wat is de administratie van dit hotel aan het doen? En de schoonmaksters? Belachelijk. Ik wil van hier weg. 😖😖😖😖. Ik heb zelfs een filmpje gemaakt. Ik kom NOOiT MEER terug. Niet een gratis. En mijn 2 jaar oud kind mee genomen ( die slaapt dus met dat muisje in het kamer. Ja.. Ik heb zeker meer last van) Vreselijk. De personeel is wel aardig. Maar ik slaap niet bij hun. 😖😖😖😖 Aaaghhh ik wil naar huis

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 4À.klein Overmeen18-02-2015

Dit nooit meer

Zakelijke overnachting. Te weinig parkeerplaats. Diner was niet mogelijk, naar een ander hotel gegaan. Haren in de badkamer en het rook niet fris. Geen aanrader.

Zakelijk gereisd in februari 2015

• 7vroomar9727-12-2014

Mooie uitvalbasis

Hier terecht gekomen via actie ... Alleen ontbijt gebruikt...voldoende keuze... Alles was netjes en schoon...hier en daar wel gebruikssporen(beschadigingen)... Men kan hier vandaan alle kanten op...

Gereisd met partner in december 2014

• 8maggi07-10-2014

Goed hotel

Goed hotel, leuk thema, ideale ligging naast snelweg (15 min van Den Haag en 15 min van Scheveningen), prima ontbijt.

Helaas waren de bedden wat harder wat wij persoonlijk wat minder vonden liggen. De kamers zijn wat gehorig maar bij ons was dat waarschijnlijk door de grote groep naast ons.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Remy van Antwerpen19-11-2012

Heerlijk hotel

Het hotel ligt vlak aan de snelweg (heb je in de kamer geen last van), MacDonalds om de hoek. Toen we bij het hotel aankwamen, kon ik mijn auto goed (overdekt) kwijt. Eenmaal binnen werden we erg hartelijk ontvangen. De kamer was ruim en aangenaam warm. Vooral de badkamer was een verademing. Een ligbad én een ruime douchecabine en keurig schoon. Door de aankleding van het hotel waan je je even in het buitenland. Het eten en het ontbijt voldeed prima. Ook zijn we s'avonds nog bij de overburen (Race planet) gaan karten. Echt een aanrader!!! Ik kom zeker nog een keer terug!!

Complimenten ook voor de receptie. Erg vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in november 2012

Hotel Shanghai Holland info