Science Centre Delft

8.7Fantastisch

• 9Karin03-03-2018

Aanrader!

Erg leuk museum! Ook voor oudere kinderen is er voldoende te doen en te ontdekken. Een aanrader wanneer je in Delft bent. Parkeren is niet gemakkelijk, maar de bus stopt voor de deur. De mooie binnenstad van Delft is om de hoek, ook leuk om nog even rond te wandelen.

januari 2018

• 9Joyce Bartman06-10-2017

Onontdekt Pareltje voor het nieuwsgierig kind

Het Science Center in Delft is een "Must See" voor kinderen van de basisschool. Heel leerzaam en ze kunnen er alles zelf uitproberen (o.a vluchtsimulator, imiteren van een aardbeving) . Het wordt goed uitgelegd door de studenten die je terzijde staan met antwoorden. Het Is er niet groot maar groot genoeg om alles tentoon te stellen. Je loopt elkaar niet in de weg. Ruimte genoeg om alle wetenswaardigheden goed te bekijken. Entreeprijs Is heel betaalbaar, voldoende parkeerplaatsen en met Openbaar Vervoer ook goed bereikbaar.

september 2017

• 9Sandra heuvelman03-05-2014

Ontdekkingsreis voor kids

Een hele leuke doe-het-zelf ontdekkingsreis door de wereld van wetenschap en techniek!

maart 2014

• 7zalmneusje28-01-2013

Leuk voor kinderen

Het science centre Delft vond ik zelf niet zo leuk. Vooral veel beeldschermen waarmee je dingen kon doen, maar je kunt thuis al genoeg voor de pc zitten. Wel leuk voor kinderen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9E.J. Boellaard09-01-2012

Geweldig interessant en zeer leerzaam

Met een groepje geweest en veel geleerd. Ook voor mensen die niet echt technisch aangelegd zijn is het interessant. De uitleg tijdens de rondleiding was goed en spontaan. Een fijne middag gehad. Terugkomen doen we zeker, want we blijven benieuwd naar nieuwe technische ontwikkelingen. Een heuse aanrader! Wij waren met een aantal ouderen, maar ook voor kinderen (m.n. schooljeugd) is er veel te zien en te doen.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9de heijnentjes04-11-2011

geweldig

Voor 17,50 met een gezinskaart ben je wel 4 tot 5 uren bezig met experimenten. Het is echt de moeite waard voor wat oudere kinderen. Wij hebben ons in ieder geval geamuseerd. Wij wilden een dagje Delft, maar doordat er zoveel te doen is hebben we niet veel van Delft gezien

oktober 2011