Kleine hotelsWeer vandaag29°12°
8,1

11 reviews over Hotel Royal Bridges in het Nederlands

Prima hotel voor een stedentrip.

Gerrit
1-3-2018

Mooie locatie , in de stad , aan de gracht . Kamer was eenvoudig , had meer verwacht voor een 4 sterren hotel. Ontbijt was goed.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Ingrid
19-1-2017

Het hotel ziet er van buiten uitnodigend uit, ook de receptie is netjes en overzichtelijk. Erg vriendelijk personeel! Parkeergelegenheid is op afstand in een parkeergarage (voordeel is wel dat je een mooie kleine wandeling door centrum Delft maakt). De kamer is schoon, maar wel wat gedateerd. Zeker de badkamer kan wel een update gebruiken (douchegordijn kan eigenlijk echt niet in een 4 sterren hotel), en de vloerbedekking in de kamer was niet erg fris. Prima ontbijt, genoeg keuze in brood en beleg. Een mooie toevoeging hieraan zou yoghurt en vers fruit zijn.

Gereisd Zakelijk in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Drie sterren hotel voor vier sterren prijs

Anita
28-12-2016

We hadden een familiekamer geboekt, maar dit viel ondanks de recensies enigszins tegen. De ligging van het hotel en de entree zijn erg mooi, maar voor de rest is er weinig luxe aan dit hotel. De badkamer is eenvoudig (zeker geen vier sterren waard), de kamers zijn gehorig en de indeling van de familiekamer was niet zo praktisch: de tweede kamer lag achter de badkamer en had zo weinig privacy. Ook het ontbijt is vrij standaard en rommelig, sommige gasten moesten in de entree (koud!) ontbijten. We vonden het de prijs van € 195 exclusief toeristenbelasting niet waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meest vriendelijk hotel

Marianne
18-9-2016

Wij hadden met 4 vriendinnen de familiekamer geboekt en werden zeer vriendelijk ontvangen in een fris trendy hotel. Op de kamer lag voor iedereen een handdoek klaar met voor elk een aantal badspulletjes. Er zat zelfs een washandje bij! Voor onze jarige vriendin stond er een lieve verjaardagskaart met wat snoepjes om haar te feliciteren door het personeel. Wat een welkom!

Gereisd Met vrienden in september 2016

Super verblijf in Delft

Peter
26-6-2016

Betreft: Royal Bridges,Koornmarkt 55-65 (er zijn 3 vestigingen van Royal Bridges in Delft. Het hotel is prima gelegen in het centrum van Delft. Vlakbij de markt en aan één van de grachten. Dit is het enige nadeel. Vriendelijk personeel,ruime kamer, prima bed, koelkastje, goed verzorgd ontbijt, badkamer is ok (niet luxe). Parkeren is op enige afstand (500 meter) in een openbare parkeergarage.

Sfeervol hotel op goede ligging

Janja
23-4-2016

Goede ligging van hotel op loopafstand van parkeergarage. Comfortabele kamer, goed ontbijt. Doucheruimte is wel erg sober ingericht echter wel heel schoon. De vloerbedekking in de kamer vonden wij wat minder fris.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

fam.fkeijzer
1-4-2016

Grote kamer. Lekker bed. Apart toilet. Schoon. Kluisje aanwezig. Uitgebreid ontbijt. Aardig personeel. Het hotel heeft een grote patio. Goede locatie vlak bij het centrum.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekende kamer, zeer verzorgd ontbijt

arjen
5-2-2016

graag vers fruit bij ontbijt

Gereisd Zakelijk in februari 2016

prachtige centrale locatie

liesbethloef
29-9-2014

mooie locatie en ruime kamers met enthousiast personeel geen bar of restaurant, alleen ontbijt in het hotel. is ook voldoende want midden in de gezellige binnenstad van delft. alles is op loopafstand. douche boven ligbad is niet ideaal, maar hotel is net overgenomen dus misschien nog niet helemaal aangepast wifi /internet erg traag, ws ook nog opstartproblemen? buitenverlichting in de tuin blijft 's nachts aan, zou ik uitdoen, geeft veel licht op de kamers, en is niet nodig. verder alles prima, lieve mensen, goede ( aanbiedings) prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2014
2008

Goed hotel, hadden suite met sauna en 2-pers bubbelbad te

M Baak
17-2-2008

Goed hotel, hadden suite met sauna en 2-pers bubbelbad geboekt. Na heerlijk te hebben gewinkeld, lekker naar hotel. Alles netjes en ruime kamer. Gegeten bij Argentijn vlak ernaast en heerlijk geslapen, zo stil! Ruime keuze bij ontbijt en was allemaal goed. Voor herhalingvatbaar.

Gereisd Met partner in Sun Feb 17 2008 19:15:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Bridges in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Bridges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.