Hotel Johannes Vermeer ***

Weer vandaag2°-4°

67 reviews over Hotel Johannes Vermeer in het Nederlands

Aanrader!

Petra, 27-7-2017

Sfeervolle kamer met goede bedden. Het hotel is ideaal gelegen in het centrum van Delft met parkeergarage op loopafstand. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader!

Super leuk hotel!

Maaike, 12-7-2017

Fijn hotel met grote gastvriiheid. We hadden er een bruiloft. Top locatie daarvoor!

Super sfeervol hotel midden in centrum

Esther, 12-7-2017

Hotel Johannes Vermeer was een mooi sfeervol hotel midden in het centrum van Delft. Mooie schone kamer aan de patio echt geweldig. Heel vriendelijk personeel! Echt een aanrader.

Fantastisch hotel

Marleen, 11-7-2017

Wat een fijn hotel is dit zeg. Heel vriendelijk personeel, goede service, fantastische ligging en een heerlijk ontbijt. Wij komen zeker terug

Echt een aanrader

Lenne, 6-7-2017

Fantastische plek. Zeer goede ontvangst, heel leuk personeel.

Heerlijk genieten midden in authentiek Delft

Ab van der Woude, 5-7-2017

Het hotel kent super vriendelijk personeel en ook de eigenaresse waant zich tussen de gasten die net even dat gevoel van thuis geeft. Ontspannen en geniet dat hebben wij gedaan in hotel Johannes Vermeer, bedankt we komen zeker terug!

Gewoon goed hotel

Mariska, 5-7-2017

Fijn hotel, goed restaurant, zeer centrale ligging en behulpzame medewerkers

Met trein en auto (parkeer garage dicht bij) goed bereikbaar. Midden in Delft maar.geen last van uitgaans publiek. Ook achter een binnentuin met heerlijke lounce mogelijkheden. Idiaal voor iedereen groepen vergaderingen bruiloft gezin of romantisch met z'n tweetjes.

Ontbijt en lunch zijn goed verzorgd. Probeer ook eens het Johannes Vermeer biertje.

Min punten: ik kom er te weinig!!!

Te duur voor prijs/kwaliteit

M.van Veen, 6-1-2017

Wij hadden een tweepersoonskamer, waarvan de badkamer gedateerd is, zelfs beschadiging van verwarming (roest). Nachtkastjes niet schoon, haar en stof. Ook de badkamer was niet schoon. In de trappenhal lagen 10 tallen waszakken in een niet gebruikte trappenhal gedurende ons 2 daags verblijf. We vinden €109 euro per nacht veel te duur voor dit hotel.

Uitstekende prijs-kwaliteit!

Jacco, 3-1-2017

Alles was zoals je zou willen, top locatie, vriendelijk ontvangst en service, fijn ontbijt buffet. Tijdens mijn volgende bezoek aan Delft verblijf ik hier weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Johannes Vermeer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Johannes Vermeer in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Johannes Vermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Johannes Vermeer scoort een 8.7 uit 10 op basis van 67 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: