Hotel Hampshire - Delft Centre

Hotel Hampshire - Delft Centre
8,5

10 tips over Hotel Hampshire - Delft Centre

Sven & Ilona, 27-10-2013
Bezoek Delft centrum, rondvaart door Delft, winkelen en de vele leuke kroegjes en restaurantjes.
kboeijink, 27-8-2013
vraag een kamer aan het kant van het centrum,leuk uitzicht op de stad
Ann, 15-8-2013
Uitstapje Scheveningen: ga met de tram, vraag ticket aan balie.

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Delft Centre voor je op een rij gezet:

J + E, 11-7-2013
Boottochtje door de grachten oogt n beetje burgerlijk, maar door de levendige uitleg van de bestuurder krijg je veel achtergrondinformatie over Delft.
bbaar_1, 25-6-2013
Neem een kamer aan de zuidzijde op de 5e of 6e verdieping. Dan heb je een mooi uitzicht over Delft.
pulsief, 12-2-2013
Een zakenhotel maar prima verblijf voor weekend.

Eeke van Nes, 11-12-2012
Bij de passantenhaven in Delft is een nieuw grand café gevestigd genaamd Huszar. Daar kan je gezellig lunchen en avondeten voor weinig geld. Kindvriendelijk en ontspannen sfeer.
Gerda en Paul, 5-11-2012
Prinsenhof met gids op eerste zondag was voor mij plezant en leerrijk
Jan E. Mons, 17-7-2012
Probeer zeker de fijne huiswijnen: zeer goede kwaliteit voor een lage prijs!
T.Schaap, 15-11-2011
Parkeren in de super nette Koepoortgarage, slechts 5 minuten lopen vanaf hotel Het hotel geeft kortingkaarten voor de (niet goedkope) p-garage uit. Er is sprake van dat het p-tarief in de komende maanden met 50% omlaag gaat.