Hotel Hampshire - Delft Centre

Hotel Hampshire - Delft Centresterstersterster

7.8Goed

Nederland, Zuid-Holland, Delft

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Delft Centre voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

116 reviews over Hotel Hampshire - Delft Centre

• 2019
    9J. van den Eijnde25-04-2019

Schoon, mooi centraal gelegen hotel

Echt een tophotel. Allereerst kan de locatie niet beter. Recht voor de straat waar je binnen 150 meter op de markt bent (Nieuwe Kerk). Communicatief vaardig en aardig personeel, schakelen makkelijk om van NL naar EN. Goed ontbijt en diner. Daarnaast kamer netjes en schoon, ook wel prettig. Ik heb echt niets negatiefs op te merken. We waren samen een dag/nachtje weg naar Delft. Mochten we nogmaals, bijv met kids, naar Delft gaan dan kom ik zeker terug in dit hotel. Als ik dan iets ter mag opmerken is dat je er niet kunt parkeren (gratis of mbv uitrijkaart). Dichtbijzijnde parkeergarage is 'Markt', ook maar 50 meter van het hotel vandaan. Kosten 16 euro per 24 uur. Dat is echt het enige. Mvg J. van den Eijnde (NB)

Janine H, Marketing manager, 06-05-2019

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat alles naar wens was. Graag tot ziens in het mooie Delft!

Met vriendelijke groet, Hampshire Hotel-Delft Centre

Gereisd met partner in april 2019

• 9Moon01-03-2019

Prima verblijf!

Prima verblijf vlakbij het centrum. Bij aankomst was het nogal druk. Er stonden mensen te borrelen voor de receptie. Het was nl. Bluesweekend. Uiterst vriendelijk geholpen. Nette, schone kamer met mooi uitzicht. Prima ontbijt. Geen parkeergelegenheid, dus parkeren in marktgarage(prijzig). Heerlijk weekend gehad. Voor herhaling vatbaar!

Janine H, Marketing manager, 12-03-2019

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover. Wat fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Graag tot ziens in het mooie Delft.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    3Joop01-08-2018

Nooit meer Hampshire Delft.

Smerige bedoeling. Ontbijt zonder yoghurt en enige luxe maar met smerige potten pindakaas ga dan naar 4 sterren hotel Hampshire te Delft. Dit Nooit meer. Ze hebben zelfs de arrogantie om niet op de klachten te reageren.

Hampshire Hotel Delft Centre, Marketing manager, 28-08-2018

Beste meneer/mevrouw,

We hebben op meerdere manieren contact met u gelegd om over uw klacht te praten, zowel via e-mail als telefonisch. We hebben tijdens dit contact sterk de indruk gekregen dat u niet openstaat voor een gesprek. Dit betreuren wij ten zeerste. Wij hebben onze excuses aangeboden voor het ongemak welke u bij het ontbijt heeft ervaren en dit is tevens besproken met de medewerkers.

U heeft ons tijdens uw verblijf niet geïnformeerd over andere bijzonderheden wat betreft de schoonmaak. Wij herkennen de klachten die u noemt niet, maar zullen dit desondanks met de housekeeping bespreken.

Met vriendelijke groet, Janine H

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Ellen Westerbeek04-05-2018

Prima!

Wij vonden het super! Mooi schoon hotel dichtbij het centrum. Heel fijn dat je ook voor 6 personen kunt boeken, 2 kamers naast elkaar met een een tussendeur. Goed ontbijt alleen jammer dat je voor je parkeerplek moet betalen.

Janine H, Marketing manager, 23-07-2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. We bespreken uw opmerkingen met het team. Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet, Janine H Hampshire Hotel-Delft Centre

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8JFW04-10-2017

Het personeel maakt van je verblijf een feestje,

Het personeel maakt van je verblijf een feestje,ondanks enkele verbeterpunten in het comfort. Bij ieder personeelslid met wie we contact hadden viel ons op dat allen 100% klant- en service gericht waren en uitermate vriendelijk. Zeer goede bedden. Eigen parkeerruimte is afwezig; wel is de openbare parkeer garage dichtbij. Lunchen moest in de foyer i.p.v. het restaurant. Zeer ongezellig. Niet aan te bevelen. Onhandige, kleine wastafel en douchen in de badkuip is ook niet geweldig.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Nence29-09-2017

Vriendelijk hotel

Erg hartelijk ontvangst. Smiddags naar het centrum geweest en bij terugkomst stond er een leuke attentie voor mijn verjaardag. Hartverwarmend. Ligging 5 min. van het centum. Kamer erg ruim en schoon.

Janine H, Marketing manager, 03-10-2017

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad. Bedankt voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet, Janine H Hampshire Hotel-Delft Centre

Gereisd met partner in februari 2016

• 8H06-05-2017

Fantastische ligging als men naar het centrum wil.

Goed bereikbaar, jammer dat er geen eigen parkeerplek is.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Mieke de Wijs25-02-2017

Super!

Enthousiaste medewerkers mooie kamer, heerlijk ontbijt buffet (zelfs met champagne ) Naar onze beleving was er geen minpunt op deze locatie.

Gereisd met partner in juli 2015

• 6koen07-01-2017

shoppen in den haag

wij logeerde in delft,en gingen gaan shoppen in den haag,zeer grote stad,met véél winkels,zeker de moeite waard in den haag,als je van shopppen hou! met Chinatown voor lekkers eten!over hotel ,kamer mooi ,maar ontbijt zeer Zwak: zeer weinig uitgebreid eten, hard brood! en niet veel keuze!

Gereisd met partner in december 2016

• 4Saskia31-10-2016

Heel smerige badkamer!

Vriendelijke ontvangst, maar de badkamer was heel goor. Het stonk er enorm bij aankomst. Personeel sprayde met een wc-verfrisser, maar de volgende dag bleek de afvoer compleet verstopt. Er kon helemaal geen water weglopen, de badkamer kwam blank te staan en het water liep bijna de hotelkamer in. Heel vreemd, het lijkt me dat - als een badkamervloer tenminste schoongemaakt wordt- je als hotelmedewerker wel eerder merkt dat de afvoer compleet verstopt is. Dit is lijkt me niet iets wat spontaan opeens is ontstaan. Erg teleursteklende ervaring voor een viersterrenhotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

10 tips over Hotel Hampshire - Delft Centre

• Sven & Ilona, 27-10-2013

Bezoek Delft centrum, rondvaart door Delft, winkelen en de vele leuke kroegjes en restaurantjes.

• Ann, 15-08-2013

Uitstapje Scheveningen: ga met de tram, vraag ticket aan balie.

• kboeijink, 27-08-2013

vraag een kamer aan het kant van het centrum,leuk uitzicht op de stad

0 vragen over Hotel Hampshire - Delft Centre

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
    • EntertainmentKaraoke
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken