Weer vandaag3°-2°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Delft Centre voor je op een rij gezet:

111 reviews over Hotel Hampshire - Delft Centre in het Nederlands

Nooit meer Hampshire Delft.

Joop,
1-8-2018

Smerige bedoeling. Ontbijt zonder yoghurt en enige luxe maar met smerige potten pindakaas ga dan naar 4 sterren hotel Hampshire te Delft. Dit Nooit meer. Ze hebben zelfs de arrogantie om niet op de klachten te reageren.

Gereisd met partner in juli 2018
Hampshire Hotel Delft Centre, Marketing manager, 28-8-2018

Beste meneer/mevrouw,

We hebben op meerdere manieren contact met u gelegd om over uw klacht te praten, zowel via e-mail als telefonisch. We hebben tijdens dit contact sterk de indruk gekregen dat u niet openstaat voor een gesprek. Dit betreuren wij ten zeerste. Wij hebben onze excuses aangeboden voor het ongemak welke u bij het ontbijt heeft ervaren en dit is tevens besproken met de medewerkers.

U heeft ons tijdens uw verblijf niet geïnformeerd over andere bijzonderheden wat betreft de schoonmaak. Wij herkennen de klachten die u noemt niet, maar zullen dit desondanks met de housekeeping bespreken.

Prima!

Ellen Westerbeek,
4-5-2018

Wij vonden het super! Mooi schoon hotel dichtbij het centrum. Heel fijn dat je ook voor 6 personen kunt boeken, 2 kamers naast elkaar met een een tussendeur. Goed ontbijt alleen jammer dat je voor je parkeerplek moet betalen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Janine H, Marketing manager, 23-7-2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. We bespreken uw opmerkingen met het team. Graag tot ziens!

Hampshire Hotel-Delft Centre

Het personeel maakt van je verblijf een feestje,ondanks enkele verbeterpunten in het comfort.

Bij ieder personeelslid met wie we contact hadden viel ons op dat allen 100% klant- en service gericht waren en uitermate vriendelijk.

Zeer goede bedden.

Eigen parkeerruimte is afwezig; wel is de openbare parkeer garage dichtbij.

Lunchen moest in de foyer i.p.v. het restaurant. Zeer ongezellig. Niet aan te bevelen.

Onhandige, kleine wastafel en douchen in de badkuip is ook niet geweldig.

Gereisd met partner in september 2017

Vriendelijk hotel

Nence,
29-9-2017

Erg hartelijk ontvangst. Smiddags naar het centrum geweest en bij terugkomst stond er een leuke attentie voor mijn verjaardag. Hartverwarmend. Ligging 5 min. van het centum. Kamer erg ruim en schoon.

Gereisd met partner in februari 2016
Janine H, Marketing manager, 3-10-2017

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review.

Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad.

Bedankt voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.

Hampshire Hotel-Delft Centre

Fantastische ligging als men naar het centrum wil.

H,
6-5-2017

Goed bereikbaar, jammer dat er geen eigen parkeerplek is.

Gereisd met partner in april 2017

Super!

Mieke de Wijs,
25-2-2017

Enthousiaste medewerkers mooie kamer, heerlijk ontbijt buffet (zelfs met champagne ) Naar onze beleving was er geen minpunt op deze locatie.

Gereisd met partner in juli 2015

shoppen in den haag

koen
7-1-2017

wij logeerde in delft,en gingen gaan shoppen in den haag,zeer grote stad,met véél winkels,zeker de moeite waard in den haag,als je van shopppen hou!

met Chinatown voor lekkers eten!over hotel ,kamer mooi ,maar ontbijt zeer Zwak: zeer weinig uitgebreid eten, hard brood! en niet veel keuze!

Gereisd met partner in december 2016

Heel smerige badkamer!

Saskia
31-10-2016

Vriendelijke ontvangst, maar de badkamer was heel goor. Het stonk er enorm bij aankomst. Personeel sprayde met een wc-verfrisser, maar de volgende dag bleek de afvoer compleet verstopt. Er kon helemaal geen water weglopen, de badkamer kwam blank te staan en het water liep bijna de hotelkamer in.

Heel vreemd, het lijkt me dat - als een badkamervloer tenminste schoongemaakt wordt- je als hotelmedewerker wel eerder merkt dat de afvoer compleet verstopt is. Dit is lijkt me niet iets wat spontaan opeens is ontstaan.

Erg teleursteklende ervaring voor een viersterrenhotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Prima hotel op goede lokatie

Begthel
24-7-2016

Prima. Goed ontbijt. Leuk personeel

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige ontvangst

Yvonne Bastiaans en Angelique Boon
29-6-2016

Na een leuk en spontaan ontvangst door medewerkster Robin en een uitgebreide uitleg wat te doen in Delft, bleek dat de balkon deur niet goed in het slot viel. Robin heeft ons een fanatisch alternatief aangeboden waardoor het verblijf nog aangenamer werd.

Een echte aanrader, schone kamers, vriendelijke bediening en service.

Bedankt!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Delft Centre in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Delft Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.