Hotel Hampshire - Delft Centre

Hotel Hampshire - Delft Centre
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Delft Centre voor je op een rij gezet:

109 reviews over Hotel Hampshire - Delft Centre in het Nederlands

Het personeel maakt van je verblijf een feestje,ondanks enkele verbeterpunten in het comfort.

Bij ieder personeelslid met wie we contact hadden viel ons op dat allen 100% klant- en service gericht waren en uitermate vriendelijk.

Zeer goede bedden.

Eigen parkeerruimte is afwezig; wel is de openbare parkeer garage dichtbij.

Lunchen moest in de foyer i.p.v. het restaurant. Zeer ongezellig. Niet aan te bevelen.

Onhandige, kleine wastafel en douchen in de badkuip is ook niet geweldig.

Vriendelijk hotel

Nence, 29-9-2017

Erg hartelijk ontvangst. Smiddags naar het centrum geweest en bij terugkomst stond er een leuke attentie voor mijn verjaardag. Hartverwarmend. Ligging 5 min. van het centum. Kamer erg ruim en schoon.
Janine H, Marketing manager, 3-10-2017

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review.

Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad.

Bedankt voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.

Hampshire Hotel-Delft Centre

Goed bereikbaar, jammer dat er geen eigen parkeerplek is.

Super!

Mieke de Wijs, 25-2-2017

Enthousiaste medewerkers mooie kamer, heerlijk ontbijt buffet (zelfs met champagne ) Naar onze beleving was er geen minpunt op deze locatie.

shoppen in den haag

koen, 7-1-2017

wij logeerde in delft,en gingen gaan shoppen in den haag,zeer grote stad,met véél winkels,zeker de moeite waard in den haag,als je van shopppen hou!

met Chinatown voor lekkers eten!over hotel ,kamer mooi ,maar ontbijt zeer Zwak: zeer weinig uitgebreid eten, hard brood! en niet veel keuze!

Heel smerige badkamer!

Saskia, 31-10-2016

Vriendelijke ontvangst, maar de badkamer was heel goor. Het stonk er enorm bij aankomst. Personeel sprayde met een wc-verfrisser, maar de volgende dag bleek de afvoer compleet verstopt. Er kon helemaal geen water weglopen, de badkamer kwam blank te staan en het water liep bijna de hotelkamer in.

Heel vreemd, het lijkt me dat - als een badkamervloer tenminste schoongemaakt wordt- je als hotelmedewerker wel eerder merkt dat de afvoer compleet verstopt is. Dit is lijkt me niet iets wat spontaan opeens is ontstaan.

Erg teleursteklende ervaring voor een viersterrenhotel.

Prima hotel op goede lokatie

Begthel, 24-7-2016

Prima. Goed ontbijt. Leuk personeel

Geweldige ontvangst

Yvonne Bastiaans en Angelique Boon, 29-6-2016

Na een leuk en spontaan ontvangst door medewerkster Robin en een uitgebreide uitleg wat te doen in Delft, bleek dat de balkon deur niet goed in het slot viel. Robin heeft ons een fanatisch alternatief aangeboden waardoor het verblijf nog aangenamer werd.

Een echte aanrader, schone kamers, vriendelijke bediening en service.

Bedankt!!

Prima hotel, goede service.

Petra, 28-2-2016

Mooi hotel, gunstig gelegen t.o.v. centrum.
Janine H, Marketing manager, 1-3-2016

Beste Petra,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover.

Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad. We geven uw complimenten door aan ons team.

Graag tot ziens in het mooie Delft!

Héél goed bevallen

Kees Pols, 22-2-2016

Hartelijke ontvangst en vriendelijke bediening.

Keurige, schone kamer met een vriendelijk interieur door de muzikale accenten.

Uitstekend verzorgd diner en ontbijt.

Kortom: een aanrader!

Janine H, Marketing manager, 1-3-2016

Beste meneer Pols,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover.

Graag tot ziens in het mooie Delft!

Hampshire Hotel-Delft Centre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Delft Centre in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Delft Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Delft Centre scoort een 8.5 uit 10 op basis van 112 reviews.