Hotel Grand Canal

Laatste review

leuk schoon familiehotel

ser,
14-9-2018

zeer schoon hotel,vriendelijke receptioniste.

75 reviews over Hotel Grand Canal in het Nederlands

leuk schoon familiehotel

ser,
14-9-2018

zeer schoon hotel,vriendelijke receptioniste.

perfect nachtje weg

Remco,
12-9-2018

top locatie, vriendelijk personeel, super schone kamers.

Geweldige ervaring!

Mayke Herberts,
11-9-2018

Personeel supervriendelijk, koffietje: geen probleem mevrouw ik breng het voor u! Luxe kamer was echt fantastisch! Heel dicht bij markt Delft, 5min stappen. En toch rustig gelegen. Echt een superweekendje gehad daar.

Leuk stadshotelletje

Hugo,
31-1-2018

Hier geboekt met een leuke aanbieding, daarna kwam ik de reviews van zoover tegen maar zag dat de meeste al heel oud waren. Wij waren zeer tevreden, het is een klein hotel met heel vriendelijk personeel. Ik had mijn auto voor het hotel staan en er kwamen parkeerwachters aan die niet echt aardig waren en een bekeuring wouden uitschrijven terwijl ik alleen even mijn bagage aan het uitladen was. de receptionist heeft met hun gesproken en gelukkig geen bekeuring gekregen. De kamers zelf zijn denk ik niet zo lang geleden opgeknapt alles zag er keurig uit en heel schoon. Mogelijkheden om koffie en thee te maken op de kamer is fijn, heel even last gehad van schreeuwende studenten op straat maar dat was gelukkig gauw over. Wij komen zeker terug !

Prima hotel en vriendelijk personeel

van der Meer,
2-1-2018

prachtige ligging en prima hotel.

Vooral geweldige prijs kwaliteit verhouding!!

Goed gelegen en prima kamer

Costatica,
19-9-2017

Het hotel ligt in het centrum. Auto parkeer je in een parkeergarage op 10 minuten lopen. We werden zeer vriendelijk geholpen. De kamer is zeer ruim, badkamer klein maar verder prima en schoon, Kamer ook schoon, zitje en waterkoker op de kamer met koffie en thee. Ook 2 borden met bestek, zou je op de kamer wat willen eten. In de algemene ruimte staat er na 18.00 uur koffie en thee, limonade, koekjes en nootjes. Echt heel goed geregeld. Enige minpunt die ik kan verzinnen is dat de kamers zeer gehorig zijn. Zo erg heb ik het, met mijn zo'n 200 beoordelingen, niet gehad. Dus mensen, neem oordopjes mee. Dit is denk ik ook inherent aan het hele oude gebouw. Bedden van Ikea, breed en voor vele goed te doen. Ontbijt echt zeer goed. Er was echt van alles, van vers fruit, tot vers gemaakte scrambled eggs, brie, zalm 5 soorten muesli, heerlijk brood en broodjes, echt super lekker. Al met al hebben wij een goede overnachting gehad. Verdient een pluim

Schattig hotel midden in het centrum

Sandra,
16-6-2017

Heel leuk klein hotelletje wat makkelijk in het centrum ligt alles is op loopafstand.

Kamers zien er keurig uit en van alle benodigdheden voorzien ook was het goed schoon. Badkamer is wat klein maar niet storend, ze hebben ook een zitruimte waar in de avond koffie,wijn en koekjes stonden. Hier hebben we gezellig gezeten en spelletjes gespeeld. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

Ontbijt was erg uitgebreid dat had ik niet verwacht er was keuze zat.

Delft is zelf ook een erg leuke stad ik kom hier zeker een keer terug !

Super service, geweldig uitgebreid ontbijt, en liefdevolle gedreven gastvrouwen die er alles aan doen om je verblijf erg plezierig te laten verlopen. Top!!

General Manager, Eigenaar, 14-6-2017

Beste,

Dank u wel voor deze zeer positieve review, het doet mij en mijn collega's veel plezier om uw reactie te mogen lezen en dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Wij hopen u graag weer te kunnen verwelkomen in ons hotel !

Met vriendelijke groet,

Team van Hotel Grand Canal

Totaal gebrek aan setvice

Mark
18-6-2016

Leuk hotel oo leuke plek in Delft!

Maar wat een schandalig slecht personeel (niemand spreekt Nederlands)!

Onvriendelijk en op je geld belust!

100% afrader!!

O ja ik mag er vanavond nog slapen maar zou het liefst naar huis gaan....

Prima hotel met een goede ligging

Rick en Monique
21-5-2016

Ligt midden in het centrum. Dit kan 's nachts enige geluidsoverlast geven. Uitgebreid ontbijt, waarbij het aan niets ontbrak. Aardig personeel ook

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Canal in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Canal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.