Vakantiepark Delftse Hout

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

72 reviews over Vakantiepark Delftse Hout

• 8emilie04-07-2012

mooie camping niet ver van het stadje delft

wij hebben er in een tent geslapen en de plaatsen waren redelijk groot. wij waren er rond de paas periode voor de kinderen was er paas eierenraap, ... naast de camping is er een kinderboerderij en je kan gerus tevoet naar het stadje delft gaan. niet ver van de camping kanmen de bus nemen om den haag te gaan bezoeken.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8sharonwegman02-07-2012

Leuke en vriendelijke camping!

Erg leuk en gemoedelijk park. Vriendelijke mensen en een mooie omgeving. Helaas wel nonstop autogeraas van de A13 die op korte afstand ligt. Wij gingen voor het eerst 1 nachtje kamperen, maar vinden het zeker voor herhaling vatbaar. Plek was lekker ruim en ondanks dat het sanitair niet nieuw is, was het kraakhelder. Er werd voortdurend schoongemaakt. Vooral erg leuk voor kids in de basisschoolleeftijd. De speeltuin is niet groot, maar wel heel aantrekkelijk voor de kinderen. Er is ook een leuk zwembad bij met apart peuterbadje. Eén groot minpunt......de eigenaar van de camping had het zwembad op de eerste zaterdag van de zomervakantie van 16.00 tot 18.00 uur gesloten voor de gasten, omdat zijn kind er een schoolfeestje gaf. Heel erg leuk voor de klas, maar raar dat de betalende gasten hiervan de dupe worden. Neem aan dat het niet wekelijks gebeurd, maar voor ons kwam het gewoon erg slecht uit, omdat wij er maar één dag waren :( Anders had ik een 9 gegeven!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 8emilie24-06-2012

zullen nog eens terug keren :-)

stadje Delft is vlot bereikbaar tevoet. je kan ook gemakkelijk te bus nemen om naar den Haa te gaan. naast de camping is er mogelijkheid om te vissen. naar het schijnt grote kapers te vangen. toen wij er waren was het iets te koud om karper te vangen. aangename camping, animatie voor kinderen. wij waren er met pasen en er was paaseieren raap.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9Lodewijks19-01-2012

Mooie stadscamping in natuurgebied

In verband met grote verbouwing hebben we meer dan. 3 maanden in een veranda chalet op de delfste hout gewoond. Een mooie camping, volledig ingericht en erg comfortabel vakantiehuis en het professionele maar vooral ook erg vriendelijke campingpersoneel gaf ons meer een vakantie dan verbouwingsgevoel. Voor kinderen een prachtplek.

• 9Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Familie van Driel27-09-2011

Super vakantie gehad

In September een weekend met onze zoon van 1 op Delftse Hout gekampeerd. Locatie was super, lekker dicht bij de kinderboerderij en waterspeeltuin die direct naast de camping gelegen zijn. Delft op slechts 1 km afstand. Verder heerlijk vertoefen in de speeltuin op de camping en 's avonds lekker gegeten in het restaurant. Echt een top weekend.

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 10Marjan Edelburg19-09-2011

volgend jaar weer, fantastisch

De delftse hout ligt in de natuur en toch dicht bij de stad, er is in de nabije omgeving veel te zien en te doen. Boodschappen kunnen op de camping gedaan worden, iedere dag verse broodjes, lekkerder als bij de bakker. Ook het restaurant is zeer goed, of je alleen een snack wilt of lekker uit eten gaan voor ieder wat wils.

• 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8margret05-09-2011

fantastisch

heel mooi gelegen in een natuurgebied net buiten delft .... mooi water voor veel recreatie zoals waterfietsen, bootjes, vissen zwemmen lekker wandelen alleen of met de hond , paardrijden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8elly12-08-2011

leuke camping

personeel is vriendelijk, camping is goed onderhouden, sanitair is schoon en het restaurant is zeer de moeite waard.

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9familie09-08-2011

mooi park, alles omvattend

Dit vakantiepark heeft echt alles, wat je als gezin wilt hebben. Sanitair is uitgebreid netjes en veelzijdig. Vele mogelijkheden op de camping zelf zoals animatie grote mooie speeltuin, verwarmd zwembad en de omgeving heeft alles; kinderboerderij, waterspeeltuin, grote plas. Fiets mogelijkheden in de natuur, de stad binnen 5 minuten bereikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Pascal30-07-2011

Op wandelafstand van het centrum

Het centrum van Delft is vlot bereikbaar per fiets of door een half uurtje wandelen. Het domein is verzorgd, proper en ruim, de service is vriendelijk. Het zwembad wat koud. Aan te bevelen, ook met kinderen.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2006

4 tips over Vakantiepark Delftse Hout

• steps, 21-08-2012

Bij mooi weer met OV naar zee, bij minder weer Delft in, veel te zien en te doen. Lunchroom Mill en Hill in straatje links parallel aan de markt is een aanrader!

• sharonwegman, 02-07-2012

Naast de camping ligt een groot recreatiegebied met o.a. een kinderboerderij en een grote waterspeeltuin. Mijn kinderen zijn al wat ouder (11 en 9 jaar), maar hebben zich daar kostelijk vermaakt! IKEA ligt op 10 minuten lopen en kun je voor weinig lekker snacken ;-)

• G.J.Korte, 06-04-2015

Als je Delft wilt gaan eten ga dan naar restaurant La Tasca op de Voldersgracht 13b tel. Wij hadden het 3-gangenverrassingsmenu. Was erg lekker en de prijs meer dan waard

5 vragen over Vakantiepark Delftse Hout

• A Jongste, 20-08-2018

Het hele jaar open?

Zijn er bij jullie ook jaar staanplaatsen? Dus 12 maanden, met overnachten dus Alvast dank U wel.

• mien arts, 15-06-2016

iglo

wat kost de iglo per dag

• mien arts , 15-06-2016

vakantie huisjes