Vakantiepark Delftse Hout

Tonen op kaart

72 reviews over Vakantiepark Delftse Hout

• 6Jan 29-07-2015

Mooie chalets, matige camping

Wij verbleven in een zogeheten veranda chalet. Mooi, ruim huisje met leuke inrichting, van alle gemakken voorzien. Keurig netjes ook. Wel vonden wij de chalets erg dicht op elkaar geplaatst. Sowieso vonden wij de camping niet heel ruimtelijk. Auto's soms ook dicht op de chalets. Leuke speeltuin, erg klein zwembad. Ligging is prima, voor wie Delft of Den Haag wil bezoeken. Kinderboerderij en mooie waterspeeltuin op loopafstand.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Maaike28-06-2015

Goede stadcamping

Prima camping ook voor Campers. Zoals gezegd Delft ligt op loop/fietsafstand. Er is nu ook een shuttle naar de stad (tegen betaling) dmv een golfkarretje. Sanitair is schoon en netjes. Nadeel is dat ze kennelijk moeite hebben om een goed overzicht te hebben van de vrije plaatsen. We kwamen en er werd verteld dat ze vrijwel vol zaten; er was nog één plaatsje. De volgende dag zouden we moeten verkassen naar de camperplaats buiten het hek (wel afgesloten met slagboom). Dat is een ongezellige plek met kleine plaatsen. Er stond zelfs een caravan tussen. En dat voor dezelfde (hoge) prijs als een ruime plek op de camping zelf. De dag erop bleek na enig aandringen dat we konden blijven staan. Later op de dag kwam een camper tegenover ons die niet gereserveerd had en er toch op kon. En naast ons bleef de plaats zelfs helemaal leeg. Kortom daar is nog een hoop extra service te halen. Het is er nog leuker met de kortingskaart van Acsi.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10G.J.Korte06-04-2015

Prachtige Camper Camping dicht bij Delft

Wij waren met de Paasdagen met onze Camper te gast op deze stadscamping. Goede voorzieningen voor campers. Ondanks het natte weer bij aankomst geen last gehad dat de plaats niet toegankelijk was. Plaats is voorzien van kunststof grasstenen waardoor we niet konden wegzakken met onze zware camper. Sanitair gebouw is gerenoveerd en ziet er goed uit en was zeer schoon. Met de fiets en lopend ben je zo in Delft wat handig is als je de camper op de camping wilt laten staan. Hele gezellige stad met leuke restaurantjes en winkeltjes. In de winkel kun je ook super lekker zelf gebakken Speltbrood kopen. Heel vriendelijk personeel die je leuke tips geven voor je bezoek aan Delft, Den Haag of Rotterdam. We komen zeker nog eens terug

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 8sgfnieuwenhuis10-09-2013

Zeer mooie camping

Zeer mooie Camping met ietwat verouderd maar prima sanitaire voorzieningen,welke zeer goed schoon worden gehouden. Camping ligt op loopafstand van het centrum van Delft.Zeer geschikt voor fietstochten in de omgeving.ook scheveningen is op de fiets zeer goed te doen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Leo05-09-2013

mooi gelegen camping

vanuit camping Delftsehout kun je op de fiets goed Delft,Den Haag, Scheveningen en Rotterdam bezoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8M de Bruin23-08-2013

Wij komen terug

Met vriendinnen en kinderen hier gekampeerd. Leuke camping, vooral met jonge kinderen. De kidsclub is erg leuk, de kinderen worden opgehaald door verklede figuren met een muziek karretje. Minidisco, show met Max adventure, taartjes maken... Vriendelijke mensen op de camping. Net sainitair, kinderdouches en familiedouches. Verbeterpunten: erg klein zwembad, waar glijbanen missen. Restaurant en winkel zijn 's avonds dicht zodat een ijsje halen niet mogelijk was na 21.00 uur. Prima camping, wij komen zeker terug.

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8fam. roos15-08-2013

centraal gelegen camping

wij stonden een week op een veldje waar verder seizoensplaatsen waren, we voelden ons niet echt welkom. Kleine plaats, we konden de auto nergens kwijt. Ook zaten we ver van het sanitairgebouw, waar er maar 1 van is en ook nog erg verouderd. wel heel mooi centraal gelegen, je kan heel makkelijk naar Volendam, schiphol, amsterdam, den haag, scheveningen en rotterdam

• 5Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10zoover1002-10-2012

Fijne camping dicht bij centrum Delft

Wij stonden 3 nachten op deze camping en vonden het een heerlijke camping. Tenminste géén heggen waar je je ingesloten voelt, maar diverse velden, met keurig sanitair (zelfs aan de wand een spuitapparaatje om eerst de toiletbril te reinigen!). Door omstandigheden moesten wij een dag eerder weg, terwijl wij al hadden afgerekend met Campingcheques en zonder het zelf te vragen, kregen wij een (papieren) Campingcheque+de toeristenbelasting terug. Wij waren helemaal verbaasd, heel keurig! Om in het centrum van het mooie Delft te komen, loop je er 15-20 minuten over, zo dichtbij ligt de camping. Ja, de snelweg hoor je wel enigszins maar is niet hinderlijk, maar daarvoor is het ook een stadscamping: dicht bij een stad+snelweg. Wij komen hier zeker nog een keer terug!!

Gereisd met partner in september 2012

• 9steps21-08-2012

Top camping

Mooie plaatsen, veel voorzieningen en dichtbij natuur en leuke steden. Zeer kindvriendelijk met leuke speeltuin en zwembad, animatieteam doet goed zijn best en bied afwisselende activiteiten Belangrijk ook dat de nachtrust zeer goed respecteert wordt. Toiletgebouw schoon en ver genoeg vanaf staanplaatsen om geen overlast te geven.

• 8Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7Rick08-07-2012

Delftse Hout camperplaats.

Camping Delftse Hout ligt op loopafstand tot het centrum van Delft, waar veel te doen en zien is. De weg naar de camping toe gaat via een tunnel van 3.2 meter dus oppassen met hoge campers. Ontvangst en receptie is erg vriendelijk, wij kregen een plek op het camperveld bij de ingang omdat de camping vol was. Je kunt dan evengoed gebruik maken van de faciliteiten van de camping. Het sanitair is schoon, maar wel gedateerd, voor de kinderen is er animatie. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar voor een uurtje spelen prima. Ook een drietal tafeltennis tafels zorgen voor vertier. Alles gaat na 23:00 hermetisch op slot, zal wel nodig zijn, waarbij je dan dus niet je toegangspas moet vergeten. Het restaurant en bar gaan op tijd dicht waardoor we daar geen ervaring mee hebben. Met ruim € 36,- voor een overnachting (inc korting) met 2 volwassenen en 2 kinderen op het camperveld wel aan de dure kant.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

4 tips over Vakantiepark Delftse Hout

• steps, 21-08-2012

Bij mooi weer met OV naar zee, bij minder weer Delft in, veel te zien en te doen. Lunchroom Mill en Hill in straatje links parallel aan de markt is een aanrader!

• sharonwegman, 02-07-2012

Naast de camping ligt een groot recreatiegebied met o.a. een kinderboerderij en een grote waterspeeltuin. Mijn kinderen zijn al wat ouder (11 en 9 jaar), maar hebben zich daar kostelijk vermaakt! IKEA ligt op 10 minuten lopen en kun je voor weinig lekker snacken ;-)

• G.J.Korte, 06-04-2015

Als je Delft wilt gaan eten ga dan naar restaurant La Tasca op de Voldersgracht 13b tel. Wij hadden het 3-gangenverrassingsmenu. Was erg lekker en de prijs meer dan waard

5 vragen over Vakantiepark Delftse Hout

• A Jongste, 20-08-2018

Het hele jaar open?

Zijn er bij jullie ook jaar staanplaatsen? Dus 12 maanden, met overnachten dus Alvast dank U wel.

• mien arts, 15-06-2016

iglo

wat kost de iglo per dag

• mien arts , 15-06-2016

vakantie huisjes