Vakantiepark Delftse Hout

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

72 reviews over Vakantiepark Delftse Hout

• 9Emma27-05-2017

Mooi park, mooie omgeving, aardig personeel, je word goed geholpen, schoon sanitair. zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

Alleen gereisd in mei 2017

• 7M.Zandvoort15-05-2017

een heerlijke tijd gehad

Wel goed was : mooi gelegen, rustig (behalve snelweg), veel groen en bomen, prachtig park vlakbij om te wandelen, goed winkeltje met groot assortiment, heel vriendelijk personeel.

Niet goed was : internetverbinding, wij hadden een houten blokhut en die was niet zo goed bijgehouden, kon goed zien dat ie vrij oud was. Niet veel ruimte voor onze spullen, vooral in de badkamer en geen leg ruimte en nachtkastjes. In een van de slaapkamers stonden alleen twee bedden en verder helemaal niks. Schoonmaak was niet helemaal 100%, vooral de vloer en ook hadden we vrij veel spinnen webben en de ramen waren niet schoon.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 7Nico13-05-2017

Mooie camping sanitair gedateerd

Super aardig personeel. Goede sortering winkeltje geen bbq vlees, zwembad dicht is raar in het seizoen. Restaurant dicht op 12 mei 2017, is raar terwijl je camping vol staat. Sanitair schoon netjes, echter gedateerd. Reserveren aangeraden deze camping is gezellig druk, wij hadden laatste plek. Ook camperplaatsen buiten de camping wel zo makkelijk voor laat aankomen, vroeg vertrekken Snelweg alleen overdag hoorbaar, in de avond en nacht nouwelijks. Veel vliegverkeer, daar kan men niets aan doen. Lekker dicht bij centrum van het mooie plaatsje Delft.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Yvonne01-04-2017

mooi gelegen camping

We hadden in eerste instantie 2 weken in het voorseizoen geboekt en betaald omdat onze dochter tijdelijk onderdak nodig had. Later bleek dit toch niet nodig. Bij aankomst hebben we gevraagd om een weekend te blijven en om te mogen boeken naar 1 week in het naseizoen. Dit was geen probleem. We kregen nu zelfs een comfortplaats en nog geld terug. Topservice! We zijn ook in het restaurant wezen eten, het was lekker en weer een zeer vriendelijke bediening. Sanitair was de hele dag schoon, ondanks dat de camping druk bezet was. De camping is erg centraal gelegen, je bent zo in Delft, Rotterdam en Den Haag zijn lekker dichtbij en je zit ook zo aan het strand. Camping ligt ook bij een natuurgebied. Mooi stukje groen in de Randstad. Voor ons wel een camping om zeker vaker terug te komen.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Hans Lindeboom24-02-2017

Kleinkinderen genoten, Delft, internationaal

Het bruist ieder jaar weer, bij veel regen zijn sommige veldjes wat nat.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Joey A.13-10-2016

Goede camping centraal gelegen in groen Delft

Is voor de 4e keer dat wij deze camping aan doen. Voorheen altijd de standaard campingplaats genomen ditmaal de comfortplek. Dit viel tegen vanwege slechte bodemgesteldheid (steen) te weinig grasbodem en hagen slecht onderhouden. De meerprijs staat in geen verhouding wat de standaard plek wel biedt. Wifi heeft zwak signaal,waardoor met regelmaat geen verbinding. Pos. Met fiets 5 min centrum Delft. Goede busverbinding en shuttle. Met tram naar Den Haag, Scheveningen, Trein Amsterdam, Rotterdam.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Ellen15-09-2016

Een mooie, complete accomodatie!

De accommodatie, 6-persoonse sta caravan/chalet, was heel compleet en gaf ruimte aan ons allemaal. De bedden slapen heerlijk en alles is aanwezig, zelfs de eerste wc rol ligt voor je klaar. Je kunt heerlijk buiten zitten op je eigen terras, er is een zwembad, een winkel, een restaurant en op maandag een viskar waar je heerlijke kibbeling, gebakken vis en een haring kunt kopen. Gewoon een fijne plek tussen de stad Delft en het natuurgebied. Min puntje is de kleine waterkoker en het is een beetje gehorig in de caravan.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 6henk29-04-2016

mooie plek

Mooie stadscamping. We komen er jaren. Sanitair mag wel beter worden onderhouden. Ook het onderhoud van bestrating en gras kan wel wat beter. In onze periode waren er een aantal sanitaire voorzieningen gesloten terwijl de camping goed gevuld was. Ook moesten we in het weekend reg wachten bij de douche en hadden we vervolgens koud water. Pluspunt is de Service bij de receptie en de warme Bakker. Ook fijn is dat je dicht bij Delft en de landelijke omgeving bent

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2016

• 7elly31-01-2016

fantastische

Milieu bewust, service gericht. Water op grasveld loopt niet overal goed weg.

• 6Activiteiten

Alleen gereisd in mei 2015

• 9José Looman06-09-2015

Behulpzaam

De camping ligt landelijk maar heel centraal, op loopafstand van Delft en is prima te bereiken. Een paar minuten vanaf de A13. De plekken zijn royaal en het terrein is mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Het sanitair is ruim toereikend en wordt goed schoon gehouden. In de zomermaanden animatie voor de kinderen. Zwembad heeft apart peuterbadje. Er zijn fietsen en skelters te huur. De campingwinkel heeft een eigen "warme bakker". De mensen op de receptie zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Toen wij deze keer arriveerden vertelden ze dat door de enorme regenval van de afgelopen week veel plaatsen zo nat en drassig waren dat je er eigenlijk niet goed kon staan. Waaronder de door ons gereserveerde plek. We mochten zelf kijken waar we eventueel wel wilden staan. In overleg mochten we met onze caravan op een prima droge "camperplaats" staan en ook de dag die we wilden verlengen werd zo voor ons geregeld.

Wij komen hier zeker terug.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in september 2015

4 tips over Vakantiepark Delftse Hout

• steps, 21-08-2012

Bij mooi weer met OV naar zee, bij minder weer Delft in, veel te zien en te doen. Lunchroom Mill en Hill in straatje links parallel aan de markt is een aanrader!

• sharonwegman, 02-07-2012

Naast de camping ligt een groot recreatiegebied met o.a. een kinderboerderij en een grote waterspeeltuin. Mijn kinderen zijn al wat ouder (11 en 9 jaar), maar hebben zich daar kostelijk vermaakt! IKEA ligt op 10 minuten lopen en kun je voor weinig lekker snacken ;-)

• G.J.Korte, 06-04-2015

Als je Delft wilt gaan eten ga dan naar restaurant La Tasca op de Voldersgracht 13b tel. Wij hadden het 3-gangenverrassingsmenu. Was erg lekker en de prijs meer dan waard

5 vragen over Vakantiepark Delftse Hout

• A Jongste, 20-08-2018

Het hele jaar open?

Zijn er bij jullie ook jaar staanplaatsen? Dus 12 maanden, met overnachten dus Alvast dank U wel.

• mien arts, 15-06-2016

iglo

wat kost de iglo per dag

• mien arts , 15-06-2016

vakantie huisjes